cr: inaflashimagine (tumblr)
╰┈➤ gojo satoru::
💘¦ Baba yerine eğlenceli amca olması gereken baba.
💘¦ Kız mı erkek mi olmasını umursamıyor, sadece bir ton istiyor.
💘¦ En kötü hafızaya sahip olsa ve bazen söz konusu çocukları kreşten veya okuldan almayı unutsa bile.
💘¦ İnsanoğlunun bildiği en kötü, en küstah baba şakalarını anlatır. Bolca eğlenceli kelime oyunları.
"Yavru mısır anne mısırına ne dedi?"
"Baba, lütfen-"
"POPCORN NEREDE ?!"
💘¦ Çocukları herhangi bir kavgaya gireceklerse, kazanıp kazanmadıklarını soracak ya da en azından diğerinin "çirkin göründüğünden" emin olacak bir tip.
💘¦ Çocuklarının akademik olarak nasıl oldukları gerçekten umurunda değil, sadece mutlu olmalarını umuyor.
💘¦ Satoru çocuklarla birlikteyken genellikle kötü polis olursun, bir ceza bulmak zorunda kalırsın. Bazen sana şaka yapmalarına bile yardımcı olabilir.
💘¦ Sık sık şekerleri hem Gojo'dan hem de çocuklarınızdan saklaman gerekir, böylece kimse çürük dişlere sahip olmaz. Bir keresinde akşam yemeğinden önce dondurma yedikleri için onları tebrik etti.
💘¦ Aslında, Gojo seni üzecek kadar suçlu bulunmamaları için ara sıra kanıtları saklar. Bazen çocuklarınız bir bankayı soyarlarsa kaçış arabasını kullanan kişinin kendisi olacağından korkarsın.
💘¦ "Son pudingi mi yediler? Saçmalık, o bendim! Tatlı dişimin ne kadar kötü olduğunu biliyorsun."
💘¦ Öğretmenler onu seviyor. Sizden ziyade onun toplantılara gelmesini tercih ediyorlar.
💘¦ Ama yemek yapamaz ya da bir bok pişiremez. En son ona yemek pişirme görevini verdiğinde, sadece o ve çocuklar çığlık atıp etrafta koşarken mutfağın sobasının yandığını gördün (Aptal adam yağ ateşini suyla söndürmeye çalıştı.)
💘¦ Çocukları McDonald's yemek istediğinde her zaman evet diyen baba, onlara "Evde yemek" olduğunu hatırlatsan bile.
💘¦ Havalı olduğunu düşünüyor ama modası geçmiş bir dil kullanıyor. Moda anlayışı daha kötü.
💘¦ Bir keresinde twerk yapmaya çalıştı. Büyüleyici bir solucan gibi görünüyordu.
💘¦ Çocukları büyüdükçe sosyal medyada onu engelliyorlar çünkü gönderileri ve bıraktığı yorumlar çok utanç verici.
💘¦ Hatta TikTok'ta binlerce takipçisi olduğu için utanıyorlar, WAP'a dans ettiği videosu viral oldu.
💘¦ Ancak çocuklarının arkadaşları onu ve kaotik enerjisini kesinlikle seviyor, özellikle de ona "Satoru, senin en yakın arkadaşlarından biri gibi" demelerinde ısrar ediyor.
💘¦ Çocukları, arkadaşlarıyla (kendi çocukları olmadan) bir grup sohbetinde olduğunu öğrendiklerinde utanıyor. Hatta onlarla özel şakaları olduğu bile ...
💘¦ Günün sonunda, çocuklarının ne kadar harika olduğu hakkında övünmeyi asla bırakmaz.,
💘¦ Çocuklarının oyunlarına veya etkinliklerine katılırken son derece rekabetçi olan tür ...
💘¦ "DAHA İYİSİNİ YAPABİLİRSİN!"
💘¦ ... Hakemin onu tribünlerden atması ve ona kırmızı kart vermesi gerektiği noktaya kadar.
Ve aile masa oyunu gecelerinde de aynı derecede rekabetçiydi (bir keresinde onuncu kez hapse gönderildiğinde monopoly tahtasını ters çevirdi). İşte bu yüzden haftalık film gecelerine geçtiniz, ancak filmin bitmesini spoilerlamayı seviyor ...
💘¦ Hiç şüphe yok ki çocuklarını tüm kalbiyle seviyor. Sen ve onlar onun tüm evrenini oluşturuyorsunuz.
💘¦ Ama dürüst olursak çocuklarının doğum günlerini veya yaşlarını hatırlamayacak. (Facebook'a minnettar olmasının nedeni budur.)
💘¦ Ve ikizleri varsa, onları ayırmaz. Bir gram bile.
╰┈➤ fushiguro toji (klasik dilf)::
🎨¦ Bir saniye, o bir baba mı? Onun bir çocuğu mu var?
☆ . 。 . : * ・ ° ☆ . 。 . : * ・ ° ☆ . 。 . : * ・ ° ☆ . 。 . : * ・ ° ☆
selam εїз
part 1 gojo ve toji içindi.
toji çok uzundu kusura bakmayın
orijinal yazar gojo'yu çok aşağılamış lmaoo
part 2 nanami ve geto için olacak
görüşürüz (',,•ω•,,)♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝ jujutsu kaisen x okuyucu ❞
FanfictionÇeviriler dışında hiçbir şey bana ait değildir.