🌈JJK erkekleri baba olarak! [part 2]

865 43 18
                                    

cr: inaflashimagine (tumblr)

╰┈➤ nanami kento::

🎐 ¦Güvenebileceğin sorumlu "sert sevgi" baba.

🎐 ¦Bazen katı kuralları baş belası olabiliyor. "Ben senin yaşındayken ..." veya "Çatımın altında yaşadığın sürece ..."

🎐 ¦Matematik ödevlerini yaparken çocuklarını mutfak masasında ağlatacak olan baba.

🎐 ¦" *PEMDAS!" Şaşkın gözlerin ona baktığını görünce dişlerini gıcırdatıyor. "PEMDAS'ı kullanın!"

*pemdas(işlem sırası): Aritmetikte işlemler belirli kurallara göre uygulanır. Önce en iç parantezden başlanarak dışa doğru hesaplamalar yapılır. Parantez yoksa soldan sağa doğru aşağıdaki sıralamaya göre işlemler yapılır. (vikipedi)

🎐 ¦Muhtemelen çok fazla çocuk istemiyordur. İdeal olarak en fazla iki, üç.

🎐 ¦Ama aslında kendisi gizlice bir oyuncak ayı ve çocuklarının etrafında eriyor. Özellikle kızları varsa (onlar üzerinde inanılmaz derecede korumacı davranır ve birisi onları dışarı çıkarırsa, ilk tanışma için en iyi cinayet bakışını hazırlayacağına yemin edebilirsin).

🎐 ¦Çocukları büyürken "beyin hücrelerinin kaybına" neden olacak Spongebob veya benzeri programları izlemelerini yasaklıyor, bunun yerine BBC belgesellerini izlemeyi tercih ediyor. (Yatağa yatmadan hemen önce seninle gizlice realite TV izlese de.)

🎐 ¦Çocukları hala elektronik kullanıyorlarsa veya belirli bir saatten sonra yüksek sesle müzik dinliyorsa, wifi'yi ciddi şekilde kapatacaktır.

🎐 ¦Çünkü kitaplarını başka nasıl okuyacak? Her odada bu kadar çok kitap olmasının nedeni o.

🎐 ¦McDonald's bir seçenek değil (belki mavi ayda bir). Hepiniz onun ev yapımı yemeklerini yiyorsunuz ve bu nihaidir.

🎐 ¦Aşçılık ve fırıncılık becerileri kusursuz olsa da (her zaman bir danışmanlık firmasında çalışmaktan şikayet ettiğini düşünerek neden evde oturan bir baba olmadığından emin değilsin).

🎐 ¦Öyle ki bir "Aşçıyı öp" önlüğü ve barbekü sırasında kullandığı başka bir önlüğü var (baba ızgara yapıyor, böylece herkes rahatlıyor). Evinizde düzenlenen yıllık Nanami BBQ, mahallenin her yaz heyecanla beklediği etkinliktir.

🎐 ¦Bir de sağlık delisi olan, demir adam maratonları koşan ve crossfit grubundaki baba.

🎐 ¦Çocuklarından biri benzer ilgi alanlarını ifade ederse gizlice çok sevinecektir.

🎐 ¦Baget sever ve temelde herhangi bir ekmek. Ona yılbaşı için bir ekşi maya seti ver ve gözyaşı dökebilir.

🎐 ¦# 1 Baba kupasında sabah kahvesini içmeden onunla konuşma. Sadece ... yapma.

🎐 ¦Ama o herkesin programında zirvede (bu adam en organize google takvim'e sahip). Çocukları için öğle yemeği hazırlaması gerekiyorsa, bazen post-it notlarına küçük notlar yazıyor veya küçük karalamalar yapıyor.

🎐 ¦Yazmaktan bahsetmişken, hiçbir sebep olmadan büyük harflerle yazan babadır.

🎐 ¦% 100 en iyi kucaklamaları verir ve zor bir gün geçiriyorsan ağlamak istediğin omuzdur.

🎐 ¦Çocuklarını yetişkin hayatından biraz daha uzun süre koruyabilmeyi diliyor.

🎐 ¦O, "Bu evin asla köpeği olmayacak! Ölü bedenimin üzerine! 1 !! 1! 1 " tip bir baba(ydı)

🎐 ¦Ta ki birini evlat edinene kadar ve şimdi onlar en iyi arkadaşlar.

🎐 ¦Genellikle bir katılımcının hayat hikayesini anlatan yetenekli TV şovlarını görürse gözyaşı dökebilir. Ona üzgün köpek ve yavru kedilerle bir ASPCA* reklamı gösterin ve o sizinle bir gün konuşmayı reddedecektir.

*American Society for the Prevention of Cruelty to Animals hayvanlara karşı şiddeti önlemeyi amaç edinmiş bir kâr amacı gütmeyen kuruluştur. (vikipedi)

🎐 ¦Çocuk sahibi olduğunu öğrenir öğrenmez mini minibüse geçen baba (evin her köşesini nasıl hemen bebeklere uygun hale getirdiğini de unutmamak gerekir)

🎐 ¦Görüşlerini sunmadan önce her zaman hikayenin çocuklarının tarafını dinler, bu yüzden en iyi tavsiyeyi verir.

🎐 ¦Özellikle akademik olarak yüksek beklentileri vardır, ancak günün sonunda sadece senin ve onun yanınızda mutlu ve rahat olmalarını sağlamak ister.

🎐 ¦Malezya'da bir aile tatili yapmayı hayal etmeye devam ediyor, bu yüzden lütfen bu özverili, tatlı ve yorgun adam ve ailesine bir bilet ayırt.

╰┈➤ geto suguru::

🏹¦Gerçekten havalı olan "havalı" baba.

🏹¦Bkz: Gojo'nun kendisi olmak istediği baba.

🏹¦Ayrıca motosiklet sahibi olacak baba tipi.

🏹¦Çok çocuğu olduğunu da görmüyorum ama kızları tercih edeceğini düşünüyorum.

🏹¦Saçlarını senin yapabileceğinden çok daha iyi yapıyor, bu yüzden onun sorumluluğunu ona bırak.

🏹¦Geto doğayla bağlantı kurmaya ve sürekli elektronik ve haber / bilgi akışına ara vermeye kesinlikle inandığı için yılda en az bir kez kesinlikle bir aile yürüyüşü, plaj veya kamp gezisi var.

🏹¦Bu onun rekabetçi bir oyuncu olmadığı anlamına gelmez. Gojo'yu her maçta yendi ve çocukları olsa bile geri çekilmeyecek.

🏹¦Genel olarak, kurallar söz konusu olduğunda oldukça rahat, rahat bir tavrı var. Gojo gibi tamamen kaygısız değil ya da Nanami kadar katı değil ama arada iyi biri (bu yüzden kesinlikle sokağa çıkma yasağı getirmeyecek ama çocuklarına arabanın anahtarlarını kolayca vermiyor).

🏹¦Ama Nanami'ye benzer şekilde, çok dikkatli. Küçük ayrıntıları, çocuklarının sevip sevmediği şeyleri not ediyor.

🏹¦Ve bu, onlarla yapacağı etkinliklerin türünü, onlara bir hediye olarak ne alacağını veya birisine ihtiyacı olduğunda onlarla nasıl konuşulacağını etkiler.

🏹¦Ebeveynliğinin çocuklarını kısıtlamayacağından veya yardım istemek için cesaretlerini kırmayacağından emin olmak istiyor. Sonuçta sen ve o bu yüzden buradasınız.

🏹¦Çocukları onun en büyük hazinesidir ve onlarla çok gurur duyar.

☆ . 。 . : * ・ ° ☆ . 。 . : * ・ ° ☆ . 。 . : * ・ ° ☆ . 。 . : * ・ ° ☆

Geto  😭😭 çok kısa oldu kusura bakmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 ❝ jujutsu kaisen x okuyucu ❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin