Rules, tips, prizes

637 46 33
                                    

ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄʀᴀᴄᴋʜᴇᴀᴅ ɢʀᴀᴘʜɪᴄ ᴄᴏɴᴛᴇsᴛ!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄʀᴀᴄᴋʜᴇᴀᴅ ɢʀᴀᴘʜɪᴄ ᴄᴏɴᴛᴇsᴛ!

ᴡᴇ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜʀ ʜᴏsᴛs ᴀɴᴅ ᴊᴜᴅɢᴇs, im_ɴᴀᴍᴊᴇss-𝟷s ᴀɴᴅ Hades_ᴏᴘ.

ᴛʜɪs ɪs ᴀ ɴᴏɴ-ᴄᴏᴍᴍɪᴛᴍᴇɴᴛ ɢʀᴀᴘʜɪᴄ ᴄᴏɴᴛᴇsᴛ, ᴍᴇᴀɴɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴊᴏɪɴ ᴀɴᴅ ʟᴇᴀᴠᴇ ᴀɴʏᴛɪᴍᴇ.

ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴊᴏɪɴ ɪɴ, ʙᴜᴛ ᴘʟᴇᴀsᴇ ʀᴇᴀᴅ ᴛʜᴇ ʀᴜʟᴇs ʙᴇғᴏʀᴇ ʏᴏᴜ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇ!

ℝ𝕦𝕝𝕖𝕤:

◍𝙵𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠
ᴘʟᴇᴀsᴇ ғᴏʟʟᴏᴡ ʙᴏᴛʜ ᴛʜᴇ ʜᴏsᴛs, ʙᴜᴛ ɪᴛ's ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇʟʏ ᴏᴘᴛɪᴏɴᴀʟ

◍𝚁𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚜𝚝
ᴀᴅᴅ ᴛʜɪs ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ᴘᴜʙʟɪᴄ ʀᴇᴀᴅɪɴɢ ʟɪsᴛ, sᴏ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴇ ᴄᴀɴ ɢᴇᴛ ᴍᴏʀᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴄɪᴘᴀɴᴛs ᴀɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴘʀɪᴠᴀᴛᴇ ʟɪsᴛ sᴏ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴍɪss ᴀɴʏ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇs.

◍𝙽𝚘 𝙿𝚕𝚊𝚐𝚒𝚊𝚛𝚒𝚣𝚒𝚗𝚐.
𝙿ʟᴀɢɪᴀʀɪsᴍ ᴍᴇᴀɴs ᴛᴏ ᴄᴏᴘʏ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴇʟsᴇ's ᴡᴏʀᴋ ᴀɴᴅ ᴘᴏsᴇ ɪᴛ ᴀs ʏᴏᴜʀ ᴏᴡɴ. ᴛʜɪs ɪs sᴛʀɪᴄᴛʟʏ ɴᴏᴛ ᴛᴏʟᴇʀᴀᴛᴇᴅ. ʏᴏᴜ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ʙᴀɴɴᴇᴅ ɪғ ᴡᴇ ғɪɴᴅ ᴏᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴘʟᴀɢɪʀᴀɪsɪɴɢ.


◍𝙱𝚎 𝚙𝚕𝚘𝚒𝚝𝚎
ʙᴇ ᴋɪɴᴅ ᴀɴᴅ ᴘᴏʟɪᴛᴇ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ғᴇʟʟᴏᴡ ᴀʀᴛɪsᴛs. ɴᴏ ʜᴀᴛᴇ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛs ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴛᴏʟᴇʀᴀᴛᴇᴅ.

◍𝙼𝚒𝚜𝚝𝚊𝚔𝚎𝚜
ᴇᴠᴇʀʏ ʜᴜᴍᴀɴ ᴍᴀᴋᴇs ᴍɪsᴛᴀᴋᴇs, ᴀɴᴅ ᴡᴇ ᴅᴏ ᴛᴏᴏ. ɪғ ᴡᴇ ᴍᴀᴋᴇ ᴀɴʏ ᴍɪsᴛᴀᴋᴇs ᴡʜɪʟᴇ ᴛʏᴘɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴘʀɪɴᴛ ᴏʀ sᴜᴄʜ, ᴘʟᴇᴀsᴇ ɪɴғᴏʀᴍ ᴜs ɪɴ ᴀ ᴋɪɴᴅ ᴀɴᴅ ʀᴇsᴘᴇᴄᴛғᴜʟ ᴍᴀɴɴᴇʀ.

◍𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜.
ᴘʟᴇᴀsᴇ ғᴏʟʟᴏᴡ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ɢɪᴠᴇɴ ᴏɴ ᴛʜᴇ ɪɴғᴏ ᴘᴀɢᴇ. ᴘᴏɪɴᴛs ᴡɪʟʟ ʙᴇ ʀᴇᴅᴜᴄᴇᴅ ɪғ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ғᴏʟʟᴏᴡ ᴛʜᴇᴍ

◍ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ʀᴇǫᴜᴇsᴛ ᴛᴏ ᴇᴅɪᴛ ʏᴏᴜʀ ɢʀᴀᴘʜɪᴄ ᴏɴʟʏ ᴛᴡɪᴄᴇ ᴀғᴛᴇʀ ʏᴏᴜ sᴜʙᴍɪᴛ ɪᴛ.

◍ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ sᴜʙᴍɪᴛ ᴏɴʟʏ ᴏɴᴇ ᴇɴᴛʀʏ.

◍ᴇɴᴛʀʏ ᴍᴜsᴛ ʙᴇ sᴜʙᴍɪᴛᴛᴇᴅ ʙᴇғᴏʀᴇ ᴏʀ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴀᴅʟɪɴᴇ.

◍ᴛʀʏ ɴᴏᴛ ᴛᴏ ᴄʜᴀɴɢᴇ ʏᴏᴜʀ ᴜsᴇʀɴᴀᴍᴇ ᴡʜɪʟᴇ  ᴛʜᴇ ᴄᴏɴᴛᴇsᴛ. ɪғ ʏᴏᴜ ᴅᴏ, ᴘʟᴇᴀsᴇ ɪɴғᴏʀᴍ ᴜs.

◍ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ sᴇɴᴅ ᴜs ʏᴏᴜʀ ᴇɴᴛʀʏ ᴠɪᴀ ɢʀᴀᴘʜɪᴄ ᴘᴏʀᴛғᴏʟɪᴏ, ᴍail oʀ ᴅɪsᴄᴏʀᴅ. ᴜsᴇʀ ɴᴀᴍᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ɢɪᴠᴇɴ ᴏɴʟʏ ᴠɪᴀ ᴘᴍs.

𝕋𝕚𝕡𝕤:

◍ғᴀᴄᴇᴄʟᴀɪᴍs ᴀʀᴇ ᴘʀᴇғғᴇʀᴀʙʟᴇ. ɪᴛ's ᴏᴋᴀʏ ᴇᴠᴇɴ ɪғ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴜsᴇ ᴛʜᴇᴍ, ʙᴜᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪs ᴏɴᴇ ᴍᴀᴊᴏʀ ᴛʜɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʏᴏᴜʀ ɢʀᴀᴘʜɪᴄ ʟᴏᴏᴋ ɢᴏᴏᴅ.

◍ᴛʀʏ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇʟʏ ʀᴇʟᴀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴛɪᴛʟᴇ. ʀᴏᴍᴀɴᴄᴇ? ᴍᴀᴋᴇ ɪᴛ ᴄᴜᴛᴇ. ʜᴏʀʀᴏʀ? ᴍᴀᴋᴇ ɪᴛ sᴄᴀʀʏ. ᴀɴᴅ sᴏ ᴏɴ.

◍ᴍᴀᴋᴇ ʏᴏᴜʀ ɢʀᴀᴘʜɪᴄs ɪɴ ᴛʜᴇ ғᴏʟʟᴏᴡɪɴɢ sɪᴢᴇs:
•ʙᴏᴏᴋ ᴄᴏᴠᴇʀ : 𝟻𝟷𝟸 × 𝟾𝟶𝟶 ᴘɪxᴇʟs ᴏʀ 𝟷𝟶𝟸𝟺×𝟷𝟼𝟶𝟶 ᴘɪxᴇʟs
•ʙᴀɴɴᴇʀs : 𝟷𝟻𝟶𝟶× 𝟻𝟶𝟶 ᴘɪxᴇʟs, ᴏʀ ɪғ ᴀsᴋᴇᴅ, 𝟷𝟼𝟶𝟶 × 𝟿𝟶𝟶
• ɪᴄᴏɴ : 𝟻𝟶𝟶 × 𝟻𝟶𝟶 ᴘɪxᴇʟs.

ℙ𝕣𝕚𝕫𝕖𝕤:

1𝚜𝚝 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎:

•𝙽𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚘𝚞𝚛 𝙷𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚏𝚊𝚖𝚎
• 𝙰 𝚜𝚝𝚒𝚌𝚔𝚎𝚛
•15 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜/𝚟𝚘𝚝𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚊 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚑𝚘𝚒𝚌𝚎.
•𝙰 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝𝚘𝚞𝚝
• 𝙰𝚗𝚢 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚑𝚘𝚒𝚌𝚎

2𝚗𝚍 𝙿𝚕𝚊𝚌𝚎

• 𝙽𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚘𝚞𝚛 𝙷𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚏𝚊𝚖𝚎
• 𝙰 𝚜𝚝𝚒𝚌𝚔𝚎𝚛
•10 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜/𝚟𝚘𝚝𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚊 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚑𝚘𝚒𝚌𝚎
•𝙰 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝𝚘𝚞𝚝

3𝚛𝚍 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎

•𝙽𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚘𝚞𝚛 𝙷𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚏𝚊𝚖𝚎 
•𝙰 𝚜𝚝𝚒𝚌𝚔𝚎𝚛
•5 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜/𝚟𝚘𝚝𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚊 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚑𝚘𝚒𝚌𝚎

•𝙽𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚘𝚞𝚛 𝙷𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚏𝚊𝚖𝚎  •𝙰 𝚜𝚝𝚒𝚌𝚔𝚎𝚛•5 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜/𝚟𝚘𝚝𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚊 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚑𝚘𝚒𝚌𝚎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Crackhead Graphic ContestWhere stories live. Discover now