Mina, Kumpikook'un annesi ile sürekli yan yana olduğu bir park gezisi geçirmişti. İkisi de gülümseyerek yanaklarını ağrıtmış hatta Kumpikook'u unutmuşlardı bile.
En sonunda Kumpikook'un annesi oğlunu sorduktan sonra Mina ayağa kalkarak Kumpikook'u aradı etrafta. En sonunda arabasında olabileceği aklına gelmişti.
Kumpikook ona doğru gelen Mina'yı görünce arabasının kilidini açmış Mina'yı arabaya girmesine izin vermişti.
Mina hemen Kumpikook'un yanındaki koltuğa oturup ona döndü. "Annen seni merak etti."
"Bu tür gezileri pek sevmediğimi biliyor. Merak etmiştir normal." demişti. Sadece on dakika önce ağladığı belliydi Kumpikook'un. Mina'da bunu anlamayacak kadar kör değildi. Kumpikook'a yaklaşıp Kumpikook'a baktı.
"Ağladın mı sen?"
"Biraz belki..."
Mina buna sinirli bir şekilde ses tonunu sertleştirdi. "Ne demek biraz ya. Neden ağladın?" diye kızınca Kumpikook gülmüştü. Mina kaşlarını hafifçe çatarak; "Komik mi?" diye sordu.
Kumpikook hayır anlamında kafasını salladı. "Hayır, çok tatlı sadece." dedi. Mina'nın yanakları kızarmaya başlamıştı. Kumpikook'da Mina'ya biraz daha yaklaşmıştı. İkisininde gözleri birbirine bakıyordu şuan da.
İkisi d birbirine bakarken biraz daha yaklaşmıştı. İkisi de kalplerinin hızını duyabiliyordu.
Biraz daha yaklaştıktan sonra ikisi de dudaklarını birbirine değdirmiş olduğu sırada parkın oradan gelen bağırışma sesleri ile parka baktılar.
Kumpikook arabadan inmiş parka doğru gitmişti. Mina ise hemen arkasından.
Ama gördükleri tek şey Kumpikook'un annesinin yerde yatan bedeniydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you are :: bambam + mina ✓
FanfictionKumpikook kanser hastası annesinin tek isteği oğlunun iyi bir kız arkadaşının olmasıydı. Annesi ölmeden önce onu mutlu etmek için sahte sevgili bulma sitesinden Myui Mina'yı bulur. 2021 | haerim