Hastane kenarında ambulanstan inen Kumpikook'un annesi acil ameliyata girmişti. Kumpikook umudunu son zamanlarda kaybetmişti zaten ama koskoca hayatında yanında olan tek kişiyi, annesini, kaybetmek canını yakıyordu.
Her şey sanki tersine dönmüştü şuan. Sadece birkaç saat önce yanında olan kişi sonsuza kadar yanından gitmişti. Büyük bir acıydı bu.
Kumpikook'a bu durumda yardım eden tek kişi ise Mina'ydı.
O hastane bahçesinde Kumpikook hala ayakta durabiliyorsa Mina sayesindeydi. Her düştüğünde ona yardım eden kişiydi Mina.
Mina, Kumpikook için neydi ki?
Annesi ölünceye kadar yanında durması gereken sahte bir kız arkadaş mı?
O zaman neden ikisi de hiçbir gereksinim durmadan dudaklarını birbirine bahşetmişti? Peki neden Mina hala Kumpikook'un yanındaydı? Neden Kumpikook'un yarasını Mina sarıyordu?
Bunları yaparken hiç düşünmemişti Mina. Sadece kalbini dinlemişti. En sonunda Kumpikook'a bahşettiği kalbini dinlemişti.
Belki Kumpikook'a sadece vicdan için yanında duruyor gibi görünse de cenaze işleri bittikten iki ay sonra bile neden hala yanındaydı ki?
Kumpikook en sonunda yanına gelen Mina'nın karşısına geçmişti. Mina kahvesinden bir yudum aldıktan sonra Kumpikook'u dinlemeye başladı.
"Neden hala yanımdasın Mina-ah?"
Mina parmaklarında ki yüzükler ile oynarken kızarmış ve Kumpikook'a geçiştirici bir şekilde cevap verdi.
"Yanında durmam lazım gibi hissediyorum çünkü."
"Neden?"
Mina derin bir nefes aldı. "Sürekli soru soruyorsun ama."
"Çünkü bana aşık mısın öğrenmek istiyorum."
Mina kısa bir süre duraklamış ve çantasına dönmüştü. "Gitsem iyi olacak galiba-" sözünü bölen Kumpikook olmuştu. "Çünkü bende aşık oldum sana." demişti.
Mina'nın gözleri büyümüş bir şekilde Kumpikook'a bakarken Kumpikook, Mina'ya sarılmıştı. Kalbinin hızı atmaya devam ediyordu. Kumpikook ise bunu hissediyordu aşk ile.
Kumpikook'un annesinin son dileği de gerçek olmuştu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you are :: bambam + mina ✓
FanficKumpikook kanser hastası annesinin tek isteği oğlunun iyi bir kız arkadaşının olmasıydı. Annesi ölmeden önce onu mutlu etmek için sahte sevgili bulma sitesinden Myui Mina'yı bulur. 2021 | haerim