3

48 4 1
                                    

"Namjoon !"

"Namjoooon!"

"Namjoon alarmın çalıyor, ya uyan ya da kapat şu alarmı"

Yoongi hyungun sesini daha fazla yükseltmesiyle hayal mi gerçek mi karar veremediğim bu garip anın gerçek olduğunu anlamamla yataktan fırlamam bir oldu.

"Kapattım hyung"

"Sağol sonunda uyuyabileceğim"

Neyse ki saati her zaman uyanmam gereken saatten çok daha öncesine kuruyorum ki, o saat gelene kadar uyanma cesaretimi toplayabileyim. Şimdi güzel bir kahvaltı hazırlamak istiyorum. Yumurta, domates, salatalık ve ekmek. Benim için en güzel kahvaltı kombini diyebilirim. Yumurtayı tavada hızlıca pişiriyorum, keyfime göre omlet olur, göz yumurta olur, bazen instagramda, tiktokta gördüğüm tarifleri falan da deniyorum, ama kesinlikle klasik çırpılımış yumurta en iyisi oluyor, üstüne de karabiber ve pul biber atınca, tamamdır benim hayatta ulaşabileceğim en güzel zevk budur diyorum, şaka bir yana hemen kahvaltımı hazırlayıp yemem lazım yoksa saatler öncesine kurduğum alarmın hiçbir anlamı kalmayabilir.

Bugün şenliğin olduğu gün, haftalardır heyecanla ve büyük emeklerle planladığımız eğlencenin sorunsuzca gerçekleşmesini umuyorum. Karaoke, dans yarışması, sessiz sinema yarışması, tekerleme yarışması planladık, ufak bir resim, fotoğraf ve heykel sergisi açtık, şenlik sonunda da havaya boya atıp birbirimizi boyayacağız, illa ki görmüşsünüzdür her üniversite şenliğinde olur, acayip klişedir ama olmazsa olmazdır. Tabi ki tüm bunlar dışında her ne kadar Fred yiyecek seçeneklerini kısıtlamış olsa da ben birkaç yere daha mail atıp sürpriz şeyler hazırladım, kurabiye, minik pasta, çikolata topları gibi tatlılar da ayarladım, umarım herkes sakin bir şekilde alır, insanların böyle eğlenceli günlerde tatlı şeylere olan isteği artıyor bence.

WhatsApp Sohbeti

Fred: Günaydın

Sindy: Günaydın ballarım

Mi: Günaydııın

Joonie: GM

Sindy: Çok heyecanlıyım bugün şenlik var

Mi: Ben de öyle ya gün sonu kendimizle gurur duyacağımızdan eminim

Joonie: Sen iyi bir şey de yapsan kötü bir şey de yapsan kendinle gurur duyarsın zaten bu şaşmaz

Fred: Namjoon başlama yine ya, aranızdaki sürtüşme her neyse lütfen kendi aranızda halledin, bunu gruba yansıtmak ne kadar profesyonelce?

Joonie: Tamam tamam

Bu sabah anayasa hukuku ve borçlar kanunu derslerim var. Kulağa çok sıkıcı gelebilir, çünkü öyleler. Ama sabrediyorum, avukat olduğumda bunlara değecek, sonuçta teori ve uygulama birbirinden farklı alanlar. Ama şunu da biliyorum iyi bir teorik bilgi olmadan pratikte pek bir şey yapamam. O yüzden derslere asılıyorum, uygulamada ne işime yarar diye düşünüyorum ve onları daha iyi öğrenmeye çalışıyorum. Neyse birazdan size abi tavsiyesi falan vermeye başlarım bence okul ve dersler konusunu burada bitirelim, ne kadar sıkıcı olabileceğini tahmin edebiliyorum.

Büyük ihtimal Mi ile aramda geçenleri merak ediyorsunuz bence şuan açıklamasam çok daha iyi olur. Sinirlenmek istemiyorum, bugün şenlik iyi geçsin istiyorum ayrıca bir kız arkadaşımı davet ettim, bu yüzden de pozitif ve kibar olmalıyım.

Fred arıyor..

"Senin beni sevdiğin kadar ben seni sevmiyorum Fred üzgünüm"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 06, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

light	- kim namjoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin