İlk Tanışma

2 0 0
                                    

Eveet dostlarım ilk tanışma nedir nasıl olur bi bakalım...
Güzel bir ortam belki cafe yada restorant olabilir, bir çift güzel göz radara girer sonra yavaşça süzülür, kahve saçlar hmm sıradan, kahve gözler, elma yanaklar, kırmızı dolgun dudaklar hmm bu güzel bi ayrıntı sayılabilir...

İşte gülümsemesini yakaladım hmm çok narin naif görünüyor, evet altlara doğru indiğimizde 85 civarı göğüsler eh işte, ince bir beden, zarif parmaklar.... Bakalııım yüzük falan yok. Evet karşısındakini çok ilgiyle dinliyor, hmm dikkatliyiz demek güzel bir ayrıntı.

Bi çapkın için güzel bir av. Tam koluma takmış gidiyordumki, şiddetle dürtüldüm...

Hoop ne daldın oğlum yine, bişey anlatıyorum burada,
Ne var oğlum ya burada çok önemli bişey düşünüyorum. Ne dürtüyorsun aha dinliyorum nedir konuş çabuk işim var benim,

He he kesin iştir kardeşim bi saattir karşıdaki kızın röntgenini çekiyorsun, bari ne hastalığı olduğunu bulabildinmi??

Ne röntgeni lan, ben öyle birimiyim, öyle utanmadan kız kesecem.
Sadece bakıyorum bro... Biliyorsun mesleki deformasyon, işim hep kadınların bedenleri olunca, gözüm takılıyor ne yapayım...

( Öhöm öhöm efenim kendimi tanıtayım ben deniz Mert Aslan Ülke çapında ünlü bi kadın giyim firmasının ceosuyum...

Ayıptır söylemesi yakışıklı olduğumu söylerler, ve uslanmaz bir çapkın olduğumu.
Ama aslaaa ben sadece gerçek aşkı arıyorum ve bulamıyorum ne yapayım.

30 yaşında aklı gayet başında biriyim, yanımdaki kardeşim Suat, aynı zamanda en yakın arkadaşım, sırdaşım dostum, herşeyimdir.

Ailemizi küçük yaşta kaybettik yurtlarda birbirimizin herşeyi olarak büyüdük. Çok şükür bu zamana kadar hiç ayrılmadık...

Neyse derinlere dalmayayım...
Evet daha öncede söylemiştim işim gereği kadınlarla çok haşır, neşir oluyorum.
Zaten bende şeytan tüyü olduğunu söylerler. Aslında kardeşim benden daha yakışıklıdır ama onun hayatına hiç kimse giremiyor, gerçek aşkı arıyormuş ve tek eşliliğe inanıyormuş.

Bugün çok önemli bir toplantımız var o yüzden bu restoranta geldik, yeni bi iş anlaşması yapıcaz. Biz markanın Türkiye bölümünü temsil ediyoruz.

Bu anlaşmayı koparırsak eğer işleri daha büyütebiliriz. Yeni iş yapacağımız kişi sektörde adını bayağı duyurmuş Aslı tekstilin sahibi Nejdet bey ve avukatı ile görüşücez, bakalım neler olucak...

Durun bi dakka masaya iki hatun yaklaşıyor, tabii buldular iki yakışıklı avlamaya geliyorlar. Suratlarıda pek bi nemrut, sanırsın iş görüşmesine geldiler, derken...

Merhabalar beyler kusura bakmayın biraz geçiktik, babam son anda rahatsızlanınca, şirketimizi temsilen ben geldim... İsmim Aslı Çetin bu da şirketimizin avukatı Zehra Tekay....

Hönk!!! Dumura uğradım galiba... Allahtan bizim birader çabuk toparladı olayı, buyrun deyip masaya davet etti...

Merhabalar sizi beklemiyorduk açıkcası biraz şaşırdık Nejdet beyin bir kızı olduğunu hiç bilmiyordum. Doğrudur Mert bey yurt dışında yeni geldim, beni pek kimse tanımaz. Ama bundan sonra adımı sık sık duyacaksınız. Heleki ortak olursak beraber çalışıcaz inşallah...

Eveet Zehra ve Aslı hanımla yapılan uzunca bir ön tanışma ve anlaşmadan sonra ortak olmaya karar verdik. Bakalım bizleri neler bekliyor aslında kafa kızlar gibi görünüyorlar ama ikiside çömez. Bakınca döpiyes takım altına sitiletto, yukarı çıkınca koyu sıkıcı bir makyaj, sımsıkı topuz ve kemikli gözlük çerçeveleriyle iş kadını algısı yaratmak istemişler..

Bu pozu genelde bütün çömezlerde görürsünüz bikaç güne çözülürler eminim.
Kızlar gidince Suat a sordum nasıl buldun diye, o tabiki iş tarafından baktığı için pek beğendi. Ama benim işim başka arkadaşım ben anlarım kadın ruhundan :))

Neyse efenim lafı fazla uzatmayalım şirkete döndük sonunda, ıyyy burasıda iyi hoş ta abi bazı kızların saçma salak tavırlarıda hiç çekilmiyor be abi.
Tamam anladık yakışıklıyızda bu ne böyle, azıcık ağırdan sat kendini. Patron olduğum içinmi böyle acaba???

Günler günleri kovalarken bi defile için Antalya'ya gitmem gerekti bende hem iş hem tatil olsun diye Suatla birlikte düştüm yollara. Oldum olası bi uçak korkum var yani hiç binmem değilde zorunlu binerim diyelim.
O yüzden kendi arabama atlayıp gittik, otel güzel havuz sıcak derken çekim günü geldi çattı. Ben elbiseleri seçerken bi baktım yanımda Aslı.. Ama neredeyse tanıyamayacaktım! O sıkıcı kız gitmiş yerine cıvıl cıvıl biri gelmiş gibi ( ben demiştim bu iş kadını pozları hikaye diye) 🙃🙃

Neyse oda sevgilisi ile gelmiş hem tatil hem iş gibisinden. Sohbet muhabbet derken mankenimiz geldi, rus uyruklu bir güzel, ama ne güzel yani...
Upuzun bacaklar doğal sarı saçlar renkli gözler, anlatmaya gerek yok işte rus yani hepsi güzel kardeşim.
Tanışma falan derken bizim Aslının içinden bir rus çıktı sanırsın ana dili, nasıl konuşuyor. Hani bende kendimi kurtaracak kadar biilirim rusça, ama Aslı bildiğin şakalşmalar gülüşmeler ilk defa kadınların yanında ilgi odağı ben değilim. Bu durum egoma biraz ters 🤚

Neyse bakalım çekimler bitti herkes odasına çekildi derken akşam bi baktım kapım çalındı. Açınca ne göreyim gözlerinin altı kızarmış bir Aslı... Hemen içeri daldı ne oldu demeye kalmadan hıçkırıklara boğuldu. Ağladı ağladı, benmi bende salak gibi ona bakıp bakıp durdum. Ağlayan bi kıza ne denirki abi, elbet susar yada yorulur herhalde..

Evlilik koçumu oldun!!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin