Capitolul 2

15 2 0
                                    

Intru in casa și ma pun sa fac un pic de curat. Dupa ce termin fac o plăcintă și o pun  pe geam, pe urmă mai duc sa arunc gunoiul afară căci se și întunecase intru repede in casa și incui ușa. Ma duc sa închid fereastra de la bucătărie și sa iau plăcinta dar plăcintă nu era pe geam, închid geamul și ma uit sa vad daca este cineva, nu vad pe nimeni, las că fac alta. Ma duc la un duș relaxație de seară sile urmă la nani.
Adrien
Veniră timpul sa ma duc în padure, dar ceva ce miroase foarte bine parca ma cheamă, ma duc dupa miros și duce la o căsuță de care nici nu știam că este aici, iau plăcinta și fug în padure, gust din ea și era divină cea mai buna și fix cu. O face mama așa este de gustoasă. După ce termin ma duc sa las tava in fata uși  și plec în pădure iar:
Eu: As da ori ce sa pot sa scap de blestemul asta!!
Și în fața îmi apare o doamna zâna ce îmi zice:
Ea: Că sa scapi de blestem trebuie sa îl înfrunți și sa primești un sărut de la o fata specială care sa te placa și sa te accepte așa cum ești!
Apoi dispare. Ma voi gandi la cea ce mi-a spus.
Ma gândesc de trei zile la ce mi-a spus acea femeie și de trei zile oameni cred că în pădure nu mai este bestia care bântuia noapte de noapte.
Oare o exista o fata special care sa ma placa că și bestie?
Ma Gândesc când îmi apare în minte acea fată care am bagato in sperieți atunci.
Ma duc la cabană și stau și ma uit din pădure.
Marinet
Se zvonește prin sat că bestia nu mai apărut de trei zile prin pădure oare no mai fi?
Ies din casă până la coșul de gunoi, când văd doi ochi verzi din pădure, și atunci se aude o voce:
Bestia: Credeai că și scăpat așa ușor de mine!
M: Ce vrei de la mine, nu am nimic! Te rog lasă-mă!!?!!
Pv. Adrien/monstru
Atunci dau sa o atac dar ceva ma lovește în cap tare și îmi șoptește:
Vântul:.....................

Little Red Riding HoodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum