Anlatamıyorum Galiba?

687 63 95
                                    

Ben cidden bazı insanları anlamakta,bakın cidden çok zorlanıyorum.Yani...ne dediğimi anlamak falan istemiyorlar galiba?

İşte bazıları yok orası onun dünyası,yok sen karışamazsın s** yapmalarına bilmem ne falan.Abi sizi iyi misiniz?

Burda gerçekten yaşı küçük olan insanlar var mesela atıyorum shiftingi 13-15 yaş arası kişiler deniyor,diyelim.Peki...orda o tür saçmalıkları yapmaları sizce ne kadar doğrudur?

Hani şimdi diyelim bu kişi 13 yaşında ve her türlü kişiyle ilişkiye girmiş.Ama diyelim...16-15 yaşlarına gelince işte arkadaşları kıza diyorki:''Kanka,sende eğlenceli bir shifting anını anlatsa ya...'' Kız utancından ne desin? hım? gidip güle,güle ''DrAcOyLa SeGgS yApTıM kAnKa YhAa'' demesini beklemiyorsunuzdur umarım.

Hani demeğe çalıştığım şey şu:Oraya 7/24 saat s** için gitmiş ve oranın güzelliğini göremeden geldiği için.Büyüdüğünde çooook pişman olacak hemde çok :)

Düşünsenize arkadaşlarınızın önünde...çok utanç verici değil mi?...

Ben demiyorum size s** yapmayın diye,yaparsanızda yapın,ama her allahın günü oluncada sizcede saçma ve iğrenç olmuyor mu?

Oranın güzelliğini arkadaşlığını,aile yerini görmek eğlenmek yerine sizin yaptığınız cidden hoş değil!

Ve biz shiftingi merak edip aylarca,yıllarca deneyen insanlar içinde çok üzücü oluyor.

Bu yüzden shiftingi cinsellik için bırakmanızı istiyoruz!Hem gerçekten yaşlarınız ilerleyincede arkanıza dönüp baktığınızda.Yaptığınız o tüüümmm....anıları birer birer hatırlarsınız.

Hem bu sizin için utanç ve üzücü birşey...hemde bizim için...

Evet,umarım beni anlamışsınızdır.Cidden şunlardan vazgeçin.Hiç hoşta olmuyor zaten,neyse...umarım beni anlamışsınızdır.Sanırım bu kitabın sonu olmalı? yada bölüm atarmıyım bilmem.Gerçi...başka artık ne yazabilirim ki? :D


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SHİFTİNGİ CİNSELLİK İÇİN GİTMEYİ BIRAKIN ARTIK!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin