családfák meg ilyenek

485 19 1
                                    

Sapnap, Badboyhalo, Skeppy, Karl és Quackity

Sapnap Badboyhalo apja, Sapnapat a netherben találta, Skeppyvel örökbe fogadták.
Sapnap össze fog házasodni Karlar és Quackityvel, szóval Quackity és Karl apósa Badboyhalo és Skeppy.

Sleepy Bois Inc.

Wilbur biológiai apja Phil, Fundy Wilbur egy egy éjszakás szerelméből született, szóval Fundy nagyapja Phil.
Phil örökbe fogadta Tommyt, aki az utca szélén talált egy dobozt, és benne Tubbot, így őt is örökbe fogadta Phil. 
Technoblade nem pont egy gyerek, de egy nagybáty, egy barátja a családnak féle személy, persze nézhető egy testvérnek.

Ranboo, Tubbo és Michael

Ez egy új család, Ranboo első napján találtak egy zombiepiglint, aki először egy csirkén lovagolt, de a csirke meghalt, aztán Valentin napon együtt átvitték a másik világba, és most együtt élnek egy házban Snowchesterben. 
Michael találkozott már Fundyval és Philzával, szereti a sarkot az ablakok mellett, kiakar szabadulni, de a szülei nem engedik.
Ha meghal, mind a ketten sírni fognak.

Schlatt és Quackity

Schlattnek és Quackitynek egy toxikus kapcsolata volt, konkrétan adoptálták Tubbót és Fundyt, nem működött, vége lett.

Eret és Fundy

MIUTÁN WILBUR MEGHALT, FUNDY EGY ÁRVA LETT, ÉS ERET ÖRÖKBE AKARTA FOGADNI, DE NEM MENT EL. NEM MENT EL. ÉRTED, ELTERVEZTÉK, HOGY MEGLESZ, DE NEM. NEM MENT EL.
De ja, Eret adoptálta Fundyt.

George és Ninja (igen, az a Ninja)

összeházasodtak, azon kívül semmi.

Ponk és Sam

SAM MEGCSALTA PONKOT. PONK ÍRT EGY KÖNYVET ARRÓL, HOGY MENNYIRE SZERETI, EGY VASUTAT, MINDENT. SAM NEM CSAK HOGY KÉSETT, DE MEG IS CSALTA. NEM BÍROM.

de a feje egész végig vörös volt, és nagyon édesek voltak.

Sam és Tommy

Sam Nook Sam karaktere, konkrétan adoptálta Tommyt, szóval Sam ellopta Tommyt Philtől.



Dream SMP headcanonsWo Geschichten leben. Entdecke jetzt