Hamil

25.4K 106 13
                                    

Masa mak aku mengandung, nafsu dia lain macam. Aku pernah balik sekolah nampak mak aku terkangkang di sofa ruang tamu dengan kain batiknya yang terselak dedahkan cipapnya dilancap guna jarinya. Terus dia suruh aku jilat cipap dia pada masa itu juga.

Dengan masih berpakaian sekolah, aku jilat cipap mak aku. Rasa masin je air dia yang meleleh tu. Sampailah dia terpancut air stim dia ke muka aku. Aku cuak juga pada masa tu sebab terfikir dia terkencing kepada ku. Tapi oleh kerana tiada bau hancing maka aku pun faham ianya adalah air nafsunya. Mak aku pulak terkangkang sampai aku nampak tundun tembam dia tu berombak-ombak di depan mata ku.

Dengan muka dia yang kepuasan tu dia tanya adakah aku stim kepadanya pada masa itu. Semestinya aku mengaku aku stim. Dia pun ajak aku main di situ juga.

Aku buka seluar dan dengan baju sekolah masih tak buka aku jolok puki tembam mak aku. Aku hisap tetek dia dari luar baju t-shirt dia yang sendat tu. Pada masa tu aku dah pandai sikit main, hasil didikan mak aku. Jadi agak lama sikit aku setubuh dengan dia. Sampaikan mak aku tanya bila aku nak pancut. Lubang cipap dia memang dah berlendir berbuih aku lenjan.

Aku penat dan bagi tahu yang aku lapar. Mak kata dia belum masak. Dia kata pada hari tu sepanjang hari berkali-kali dia melancap sorang-sorang di rumah. Aku tarik keluar batang aku dan mak aku terus ke dapur nak memasak.

Semasa mak aku di dapur, aku mandi. Keluar saja dari bilik air, dengan masih bertuala aku ke dapur dan geram tengok body gemuk dia menonggek menggoreng ikan. Baju dia tersingkap dedah bontot besar dia yang menonggek berkain batik tu. Aku pun terus berlutut ke lantai dan cium bontot dia. Mak aku tolak kepala aku dan sambil dia selak kain batik dia ke atas, dia tanya adakah aku stim sangat kepada bontotnya. Aku kata memang aku stim kepada bontot besarnya yang seksi menonggek itu. Mak buka belahan bontotnya dan meminta aku jilat lubang bontotnya jika benar aku sayangkan dia.

Aku pun jilat lubang bontot mak aku. Bau lubang bontot dia yang bacin tu betul-betul buat aku stim. Lidah aku menjelajah ke simpulan duburnya dan dapat aku rasa payau serta masam. Aku peduli apa, aku terus jilat sambil lancap batang aku yang dah keras dari tuala mandi aku yang terselak. Lubang bontot mak aku bergerak-gerak dan bila lidah aku terjulur masuk sedikit, terus terlopong lubang bontotnya.

Mak suruh aku bangun dan dia terus pegang batang aku dan sumbat masuk ke lubang bontotnya. Aku jolok bontot mak aku dalam-dalam dan ku henjut batang ku di lubang bontotnya. Seksi sekali bontot besar mak aku menonggek ku liwat sewaktu dia sedang menggoreng ikan. 

Dari mak aku masih boleh menggoreng ikan, terus dia tak boleh fokus dan terpaksa matikan api dapur untuk beri tumpuan pada kesedapan diliwat oleh aku. Mak aku tarik bontotnya sampai tercabut batang ku dari lubang duburnya. Lepas tu mak aku menonggeng di lantai dan selak kain batiknya. Aku nampak lubang bontot mak aku melopong di depan mata ku.

Geram betul tengok mak aku yang gemuk tu menonggeng depan aku. Bontot gemuk dia membulat dengan lubang bontot dia yang bulat terlopong menantikan batang ku. Mak aku toleh kepada aku dan suruh aku segera masukkan batang aku dalam bontotnya. Aku pun terus benamkan batang aku dalam bontot besar mak aku. Aku dapat dengar dia mengerang perlahan sambil mengatakan sedap sekali merasakan batang ku terbenam di dalam bontotnya.

Sebaik tenggelam semua batang aku dalam bontotnya, mak aku kata masa dia mengandungkan aku dulu, bapak aku suka main bontot dia. Aku tanya kenapa. Mak aku jawab sebab bontotnya semakin tonggek.

Memang betul. Walau pun baru 3 bulan mengandung bontot besar mak aku tu semakin melampau tonggeknya. Aku henjut dua tiga kali dah rasa macam nak terpancut. Aku tarik keluar dan gesel batang aku kat belahan bontot dia. Lepas tu aku masukkan balik batang aku dan ulang sekali lagi.

Mak aku tanya adakah aku tak tahan nak terpancut kerana sentiasa menarik keluar batang ku. Aku jawab ye sebab sedap sangat lubang bontot dia. Mak aku pun berlutut menghadap aku. Dia tarik tangan aku usap perut dia yang membuncit tu. Dia kata baby dalam perut dia tu anak aku. Mak aku kata yang diri dia milik aku dan dia tak kisah kalau aku nak main bontot dia selalu kalau itu yang paling sedap untuk aku.

Aku tanya betul ke apa yang dia cakap. Mak aku cakap dia tak berbohong. Dia kata walau pun aku baru 14 tahun, tapi kekerasan batang aku lebih sedap dari batang bapak aku. Mak aku kata dia tak sangka batang aku betul-betul sedap bila merasakan batang ku terbenam dalam bontotnya. Lalu mak aku ajak aku ke biliknya.

Sebaik masuk ke biliknya, dengan gaya miang tubuh gemuknya yang berbontot besar menonggek tu, mak aku kata dia tak sangka aku suka bontotnya. Sambil ketawa kecil bagaikan perempuan sundal yang menggoda, mak aku kata main bontot lebih sedap berbanding main lubang pukinya. Aku pelik juga kerana aku baru saja merasa lubang bontotnya, sedangkan lubang pukinya yang aku tibai selalu. Lalu aku bertanya adakah mak aku selalu main bontot. Tanpa rasa malu mak aku kata sejak sebelum kawin lagi bapak aku dah biasa main bontotnya sampailah di ketika itu.

Mak aku pun menonggeng sambil menyelak kain batiknya. Geram aku melihat tubuh gemuknya yang menonggek menadah bontotnya dengan seksi sekali. Walaupun bagaikan babi menonggeng di depan mata, aku terus benamkan batang ku. Mak aku mengerang menyatakan kesedapan merasakan batang aku masuk ke bontotnya.

Terus ku tujah batang ku dengan perlahan-lahan menghenjut lubang bontotnya. Mak aku merengek tanpa henti. Mulutnya sentiasa menyebut sedap sekali batang ku main bontotnya. Malah dia mengatakan ingin main bontot selalu dengan ku.

Aku ghairah mendengar celoteh nafsunya. Maka semakin laju ku henjut batang ku. Semakin kuat jugalah mak aku merengek kesedapan. Melentik bontotnya sambil meminta ku menjolok bontotnya sepuas hati. Mak aku turut meminta ku memuaskan nafsu ku di bontotnya setiap hari. Semakin bergelora nafsu ku mendengar rengekan lucah mak aku.

Suara mak merengek semakin perlahan dan tersekat-sekat. Bontot besarnya semakin menonggek menekan ke arah ku, seakan mahu aku meliwat bontotnya lebih kuat dan laju. Hinggalah mak tiba-tiba mendengus kuat. Suaranya kasar dan dalam. Bontot besarnya yang membulat itu pun bergegar dan secara tiba-tiba dia menghentak bontotnya ke tubuh ku dengan kuat dan menarik kembali bontotnya ke depan hingga tercabut batang ku dari lubang bontotnya.

Menggigil tangannya mencapai batang ku. Tubuh gemuknya kekejangan. Wajahnya berpaling memandang batang ku yang sedang dicari olehnya. Aku lihat muka kolot mak aku yang selekeh itu bagaikan terseksa dalam kenikmatan. Merayu-merayu meminta aku memasukkan batang ku ke dalam bontotnya segera.

Aku tolak tubuh gemuk mak aku hingga dia tergolek bagai babi ditembak di atas katil. Dalam keadaan terbaring mengiring dia memandang ku dengan muka bodohnya yang kenikmatan. Merayu agar ku meliwatnya semula sambil terkejang-kejang seluruh tubuhnya. Aku sumbat batang ku memasuki bontotnya. Maka meraunglah mak aku sambil meluahkan nikmat sekali bontotnya disondol batang anak kandung sendiri.

Aku henjut sambil melihat lentikan bontot besarnya yang menonggek dari sisi tubuhnya yang berbaring mengiring. Memang seksi tubuh gemuknya. Hingga aku tak mampu menahan rasa nafsu ku untuk membenihkan tubuhnya.

Maka memancutlah air mani aku di dalam lubang bontot mak aku. Mak aku terdiam memejamkan mata. Dalam keghairahannya yang masih ada, dia ternganga menikmati lubang bontotnya diisi air mani ku yang bernafsu memancut liar. Hingga habis ku air mani ku lepaskan mengisi bontot mak aku yang besar itu.

Dalam nafas ku yang termengah kepuasan bersama dirinya, aku cabut batang ku dan berbaring memeluk dirinya. Mak aku juga memeluk ku dan merayu agar aku main bontotnya selalu. Bagaikan perempuan tak berakal, mak aku kata dia ingin sangat jadi bini aku supaya dapat main bontot selalu. Hinggalah mak aku terlena dan aku yang kelaparan.

GemukWhere stories live. Discover now