Skandal

24.5K 94 7
                                    

Skandal antara aku dan mak aku tak pernah berhenti, walau pun selepas dia beranak. Semakin aku meningkat remaja, semakin aku kenal siapa mak aku itu. Aku sedar aku adalah anak seorang perempuan bodoh yang ingin hidup dalam persetubuhan di setiap waktu. Siapa sangka perempuan gemuk yang nampak sopan dan baik dengan jiran-jiran yang kebanyakannya melayu di rumah flat itu adalah perempuan hyper seks dan sanggup melakukan seks sumbang mahram hingga menjadi hamba nafsu anak kandung sendiri demi ketagihannya melakukan persetubuhan. Paling mengaibkan, dia terlalu obses dengan hubungan seks luar tabi'e iaitu melalui duburnya.

Hingga usia ku 17 tahun, akulah pemuas nafsunya yang satu. Pada masa yang sama, mak aku juga adalah pemuas nafsu ku jua. Hinggakan mak aku tergamak membenarkan aku meliwatnya di tangga rumah flat yang kami diami sewaktu kami berdua balik dari pasar malam. Bapak aku di rumah menjaga anak haram kami yang masih kecil.

Sejak mak mengandung anak haram kami, sudah bertahun-tahun kami tidak melakukan hubungan seks melalui laluan yang benar. Hanya bapak aku saja yang sesekali melanyak lubang puki mak aku. Itu pun masuk seminit dua terus pancut menurut apa yang mak aku cerita. Kerana itulah mak aku sayang sangat kepada ku hinggakan bapak aku suka menyindir aku ni anak kesayangan mak aku.

Selepas aku tamat SPM, mak aku meminta aku supaya tak payah melanjutkan pelajaran jauh-jauh. Bukannya sebab tak mampu, tapi sebab mak aku nak aku kerja supaya aku boleh sara hidup dia bagai suami menyara isterinya. Berkali-kali mak aku meluahkan nak meminta cerai dari bapak aku sebab terlalu gilakan aku yang ketagih main bontotnya.

Sebaik aku bekerja di sebuah kilang, mak betul-betul minta cerai dari bapak aku. Bapak aku pula yang memang ada skandal dengan janda di tempat kerjanya memang menunggu-nunggu peluang itu. Akhirnya mak menjanda dan menjadi surirumah aku merangkap menjadi mak kandung yang bersuamikan anak kandung sendiri.

Sewaktu aku 29 tahun, pada waktu itu mak aku sudah berusia 46 tahun, aku mendapati mak aku menjalinkan hubungan skandal dengan adik ku sendiri atau dengan kata lain, anak kandung ku sendiri. Aku sedari perkara itu apabila aku sedar mak aku tiada di sebelah ku pada jam 1 pagi. Perlahan-lahan aku keluar dari bilik dan aku dengar suara mak aku mengerang kesedapan di dalam bilik adik aku. Aku nak marah pun tak boleh sebab aku sendiri buat perkara yang sama dengan mak aku dulu hingga lahir adik aku tu. Jadi aku diamkan. Hinggalah pada waktunya tiba, aku dengan selamba saja meliwat mak aku yang sedang mencuci pinggan mangkuk di sinki sedang pada ketika itu adik aku sedang makan di meja makan.

Terbeliak mata adik aku melihat aku liwat bontot besar mak aku. Aku ajak adik aku join sekali. Semestinya dia tak menolak. Nasi belum habis di pinggan pun sanggup dia tinggalkan. Maka bermulalah era baru dalam hidup mak aku. Mak kami gangbang di lantai dapur hingga adik aku pancut di dalam rahim mak aku dan aku pula pancut di dalam bontot mak aku.

Apabila dah begitu jadinya, aku tak malu nak tanya kepada adik aku kenapa dia boleh skandal dengan mak aku. Jawapannya mudah saja, dalam surat beranak kata aku bukan bapaknya dan jelas sekali sejak bapak masih belum bercerai dengan mak dulu aku ni adalah abangnya. Jadi mengapa aku dan mak tidur sebilik setiap masa. Aku dan mak pun mengaku yang adik aku tu adalah anak haram dari hubungan seks sumbang mahram antara aku dan mak aku. Adik aku dah pening, nak panggil aku bapak atau abang. Kami cadangkan dia kekal panggil aku abang.

Jadi mak aku akhirnya hidup sebagai penyedap kami berdua. Mak rasa bahagia hidup bergelumang nafsu. Kadangkala seharian dia tak masak sebab melayan nafsu kami dua beradik. Biasanya pada hari minggulah. Mak mengaku dia gembira hidup macam tu. Mak kata dah lama dia nak hidup untuk disetubuhi selalu macam tu.

Suatu hari mak mengandung lagi. Kami  dah menggelabah sebab kalau dulu bapak masih laki mak jadi boleh menyamar di situ. Tapi pada waktu tu nak menyamar macam mana sebab mak statusnya janda. Perut mak pula semakin hari semakin besar.

Dalam kegelabahan kami itu, kami berdua semakin aktif melanyak mak. Tubuh gempal mak yang semakin tonggek bontotnya kerana perutnya yang semakin besar itu kami setubuhi siang dan malam. Malah adik ku selalu saja ponteng sekolah kerana ketagih meliwat bontot besar mak aku yang semakin melampau tonggeknya itu.

Mak pula sepanjang mengandung sentiasa menggoda kami. Kadangkala mak sengaja memasak hanya berkain batik dan tidak berbaju hingga berkali-kali masakan mak hangus kerana mak terpaksa melayan nafsu kami yang terlalu bernafsu ingin meliwatnya.

Akibat dari tindakan kami yang terlalu rakus itu akhirnya mak keguguran. Walau pun kami lega, namun kami risau juga tentang kesihatan mak kerana dia terpaksa dimasukkan ke hospital akibat pendarahan.

Selepas beberapa hari mak pun keluar dari hospital. Kami cutikan diri kami dari lanyak mak. Tapi mak sendiri yang goda kami supaya main dengannya. Aku dan adik serba salah dan akhirnya kami memutuskan untuk melakukan seks oral sahaja sampai mak betul-betul sihat. Walau pun teruk kami kena goda mak pada masa tu. Dia sengaja pakai saree ketat-ketat supaya kami stim nak membontot dia. Dia sengaja pakai kain batik dan menonggek depan kami supaya kami stim kat bontot dia.

GemukWhere stories live. Discover now