'Vay babasını sikim...'
'Babama niye küfrediyorsun?!' Deyip Changbin'in kafasına sert bir tokat attı Minho. Bence Changbin küfretmekte haklıydı. Şerefsiz babasının parası sayesinde böbreğimi satsam alamayacağım evde tek başına kalıyordu.
Dans pratiği için bu eve defalarca gelmiştim ama her geldiğimde eve hayran kalmaktan kendimi alamıyordum. Evin her yerine girip çıkmama rağmen bir türlü odaların yerlerini ezberleyememiş, hala kayboluyordum bu saray yavrusunun içinde.
Seungmin koltuğa geçmiş, Jeongin de onun kucağına oturmuştu. İkisi muck muck öpüşmeye başladığında karnımı tutup yalandan öğürdüm. 'Midem bulandı sizin vıcık vıcık aşkınızdan. Hyungların var önünde utan biraz. Lisede böyle değildin sen, Seungmin yoldan çıkardı seni.'
Changbin ikisine sataşmaya başladığında bizde yerimize oturup onların tartışmasını izlemeye koyulduk. Ben Minho ve Hyunjin'in arasında oturuyordum, çaprazımızdaki koltukta Seungmin ve Jeongin, karşımızda ise Felix, Chan ve Changbin vardı.
Minho 'Umut Işığım' adlı dans konulu filmi açtığında filmi izlemeye odaklanmıştım. Ben, Hyunjin ve Minho hariç kimse filmle ilgilenmiyordu. Changbin abur cuburlara dadanmıştı, Jeongmin çifti oynaşıyordu, Chan'ın gözü telefonundaydı, Felix ise uyudu uyuyacak bir haldeydi.
'Kopotsonozo şo folmo.'
'Ağzın doluyken konuşma. ' dedi Felix Changbin'in çenesini sıkarken. 'Bencede kapatalım filmi. İçkileri getiriyorum DC oynayacağız.'
Hyunjin kalkıp içkileri getirmeye gitti. 'Dc ne ya? Lisede miyiz?' Diye sordum dudaklarımı büzerek. Minho elini uzatıp büzdüğüm dudaklarımı sertçe sıktı. '2 yıl önce mezun oldun neyin artistliği?'
Eli dudaklarımda olduğu için şaşırmıştım ama bozuntuya vermemeye çalışıyordum. Fazla yakın davranıyordu. Rahatsız olmuyordum gerçi ama yine de tuhaftı bu halleri. Aşık mıdır nedir?
Hyunjin içkileri ve bardakları getirip masaya bıraktı. Hepimiz masanın etrafına toplanırken bir şişeyi bardaklara boşaltıp masanın ortasına koydu. 'Oyunu anlatmama gerek yok herhalde. Doğruluk dediğinizde cevap vermek istemezseniz 3 kere shot atabilirsiniz. Ama yalnızca bir pas hakkınız var. Cesaret denildiğinde her şeyi yapmak zorundasınız. Çocuk olmayın, naz yapmayın, okey? Okey.'
Şişeyi çevirdiğinde şişenin ağzı Changbin'i, altı Seungmin'i gösteriyordu. 'Ben soruyorum.' Dedi Seungmin.
'Doğruluk diyeyim bari, benim pek sırrım yok.' Dedi rahatça arkasına yaslanıp. Gözleri Chan'ı bulduğunda aklına bir şey gelmiş gibi yüz ifadesi değişti.
'Bi düşüneyim...hmmm...Buldum! En utanç verici cinsel deneyemini anlat.'
Seungmin'in sorduğu soruyla kahkaha attım. Bunu bende biliyordum ama bin kez olsa yine dinlerdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXXO | Minsung
Fanfiction-Minific- Jisung'un dans okulu için acil paraya ihtiyacı vardı ve çözümü OXXO uygulamasında bulmuştu. 17 #minsung 24/09/21 1 #seungin 24/09/21