Masumiyet

105 3 0
                                    

O mamă normală, cu o viață normală, se schimbă complet atunci când fiica ei devine victima abuzului, iar dreptatea se transformă în nedreptate, iar adevărul se transformă în minciuna și începe vânătoarea.
În noaptea de 24 februarie in Istanbul, trupul unei tinere este descoperit aruncat pe marginea drumului, se presupune a fi moarta. A fost bătută până la moarte, acesta este trupul Elei Yüksel, în vârstă de 19 ani, de ziua ei. Ziua sa de naștere se transformă în cea mai dureroasă și mai groaznică zi din viața sa, iar totul indica ca vinovatul este binecunoscutul om de afaceri İlker Ilgaz.
İlker Ilgas, care se află acum pe tabloul țintă al unei mame care sufera, este pe cale să stea la masa căsătoriei al lui İrem, al prietenului sau de familie, Harun Orhun.
Pe măsură ce călătoria dificilă începe pentru o mamă care caută dreptate pentru fiica ei, o altă mamă apare în fața lui Bahar; Hale Ilgaz, mama lui İlker. Harun, tatăl lui İrem, este blocat în mijlocul a două infernuri și este forțat să aleagă o parte.
În plus față de acuzațiile lui Bahar, minciunile lui Ela și İlker și dragostea interzisă care se petrecea pe la spatele lui İrem sunt acum examinate profund.

Distribuție:
Hale Ilğaz-Hülya Avșar
Harun Örhun-Mehmet Aslantuğ
Bahar Yüksel-Deniz Çakır
Ela Yüksel-Ilayda Alișan
Ilker Ilğaz-Serkay Tütünçü
Timur Yüksel-Tolga Güleç
Irem Orhun-Deniz Ișın

Distribuție:Hale Ilğaz-Hülya AvșarHarun Örhun-Mehmet AslantuğBahar Yüksel-Deniz ÇakırEla Yüksel-Ilayda AlișanIlker Ilğaz-Serkay TütünçüTimur Yüksel-Tolga GüleçIrem Orhun-Deniz Ișın

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Seriale turcești Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum