Raisya(sya) berkerja di stesen bas larkin berumur 26 tahun sya telah bertunang dengan seorang anggota polis
Nie cerita Raisya diculik oleh siva dan ravi atas sebab berdendam dgn tunang Raisya,zul...
Malam kejadian kira-kira pukul 11 malam raisya balik kerja n siva dan ravi mengekori raisya sampai ke rumah di taman setanggi jb,,raisya tinggal bersama adiknya,nina yg turut dirogol dan diliwat oleh siva n ravi...
Mereka merancang memecah masuk rumah raisya setelah hampir pkol 12 tgh malam siva n ravi memecah pintu belakang rumah raisya..mase tu raisya dan nina sedang layan Netflix terkejut apabila siva meletakan parang di lehernya ravi lak letak di leher nina
Siva dan ravi terus ikat tgn dan mulut raisya n nina di ruang tamu..
Mase tu raisya n nina mula menangis bila siva cakap kt raisya "malam nie kau rasa kote india pulak ye,bile lagi nak rase kote kulup hihihi"
Raisya cuma mampu menggelengkan kepala sambil menangis.
Siva arahkan ravi untuk set kn camera dan jage nina
"Kalau kau xnak adik kau kene sekali ikut cakap aku faham x!!!?"gertak siva sambil menampar muka nina agak kuat sampai bibir nina berdarah .
Raisya terus mengangguk kan kepala tanda setuju melayan siva..
Siva membuka kain yg mengikat mulut raisya.. dan siva sengaja tanya raisya
Didepan cameraSiva : kau rela x layan kami malam nie??
Raisya : tolonglah abang..jangan rogol saya,amek la barang kemas n duit kami janji jgn ape2 kn saya n adik saya
Bila dengar raisya merayu siva bertindak menampar nina sekali lagi..
Melihat nina ditampar lagi oleh siva raisya merayu lagi supaya siva tidak memukul nina lagi dan raisya setuju layan siva n ravi tetapi dengan syarat jangan ape2kan nina..Siva dan ravi tersenyum puas apabila raisya cakap camtu.. Hakikatnya siva n ravi cuma tetap akan rogol n liwat nina seperti ape yang akan di hadapi raisya sebentar lagi.
Nina ravi ikat dikerusi supaya nina boleh tengok kakak nya dijadikan hamba sex
Siva n ravi membuka pakaian masing-masing maka terbeliak mata raisya melihat kote siva n ravi yang panjangnya hampir tujuh inci dan lebar dua jari tangan raisya...
Siva menyuruh ravi fokus kn camera pada Raisya dan siva sekali lg tanya raisya
Siva : kau rela x puaskan kami malam nie?aku dah lama x rasa puki melayu hehehe... cakap kuat2 dan panggil aku abang
Airmata raisya jatuh dengan laju sambil menjawab : saya rela layan abang malam nie...
Siva tersenyum puas bila raisya jawab macam tu,then siva membuka ikatan tangan raisya dan menyuruh raisya membuka pakaian satu persatu depan mereka termasuk adik nya,nina..
Raisya yg belum mandi setelah balik kerja masih memakai uniform kerja nya merayu pada siva..
Raisya : abang,boleh x kite masuk bilik or masuk kan nina dalam bilik saya merayu sangat...
Mereka yg bogel smbil duduk di sofa pun ketawa sambil ravi pergi kat nina yg terikat tu dan menampar pipi nina sambil arahkan nina buka mulut tetapi nina tak mau buka mulut ravi yang geram meletak kan pisau di leher nina
Siva : sekali lg kau x ikut arahan aku,adik kau aku sembelih...dann panggil kami tuan ye sebab kau cuma hamba kami je...dah jangan buang masa bogel sekarang,buka satu2 macam penari bogel..
Raisya rasa betul-betul terhina bila siva cakap camtu,tetapi demi nina Raisya terpaksa ikut arahan siva dan raisya mula membuka baju dan seluar hingga bogel depan dua org india berkote besar dan siva suruh raisya melutut then siva bgn dari sofa n berdiri depan raisya..
Siva memukul2 muka Raisya dengan kote kulup yg keras plus berbau hancing
Siva : kote sape lg besar?aku ke tunang kau?? Skrg kulum kote aku sundal!!
Raisya : kote tuan besar dari tunang saya..baik tuan..
Siva cakap kt nina yang melihat kakak nya mengulum kote siva sambil ravi duduk melancap tgk aksi raisya
Siva : hahaha tengok kakak sundal kau kulum memang sedap laa
Nina cuma mampu diam...nina ngaku dlam aty kote ravi n siva mmg besar n panjang dari kote bf nya,alip yg cuma 5inci lebar lak 1 ½ jari je..
Raisya hampir muntah bila bau busuk kote siva menyucuk hidungnya tambah2 bila siva suruh raisya bersih kan kepala kote siva yg xpernah basuh kencing.....
Siva tersenyum puas bila raisya mula mengulum n mengisap kote nya..
Selepas 5 minit siva suruh raisya baring ...raisya dengan pasrah baring di lantai...puki raisya mula basah walaupun tidak rela
Siva kuakan peha raisya dan gentel clit n jilat puki raisya yg licin membuat siva bertambah geram...
Raisya sekuat hati menahan dari mendesah tetapi lama kelamaan raisya dah x mampu menahan gelojak nafsu mula mendesah
Raisya : aaaahhh....aaaaahhh...
Siva :dasar sundal... hahaha basah jgk puki tunang org nie
Raisya hampir klimaks selepas kira2 5 minit dijilat siva tapi siva tiba stop lick puki raisya dan mula mengeselkan kote di pussy raisya dan terus menekan hingga seluruh kote 7inci tu terbenam dalam puki raisya...
Meraung raisya bila siva wat camtu...
Raisya : aaaaarrrggghhhh sakittttttnyaaa mamaaaaa tolongggg sya knee rogollll.....cukkupp laaaa tu....takkk nakk dahhhh.....
Siva langsung tidak peduli rayuan raisya terus jolok puki melayu ketat milik raisya..
Tapi tak lama lepas raungan raisya mula bertukar menjadi desahan ghairah hingga terlupa bahawa dia sedang dirogol didepan nina... puki raisya mula dapat menerima kote siva..
Raisya : aaaahhhh...eeerrmmmmm....
Siva dan ravi begitu puas bila raisya mula merengek stim...
Then siva tiba2 stop fuck raisya n kuar kan kote dari puki raisya..plopp....raisya
Siva : aku nk kau gtau posisi paling fav kau mase main baru aku sambung enjut kau...
Raisya : sayaa suka doggie tuannn...
Siva dan ravi ketawa puas mendengar jawapan raisya..
Siva pusing kan badan raisya kali ni muka raisya mengadap nina yg terikat di kerusi nina masih lengkap pakaian tu mula terasa ghairah bila melihat kakak nya di jolok..
Siva sengaja untuk memalukan raisya dan sekaligus memancing nina
Raisya dah dalam posisi doggie siva mula menekan kote masuk dalam puki raisya..
Tetapi Raisya tunduk malu dan tidak mengerang seperti tadi...
Siva menarik rambut Raisya sampai terdongak.
Raisya : aduhhhh sakitt....aaaahhhhh.....aaaahhh..
Siva turut memasukan ibu jari dalam asshole raisya sah la bontot raisya masih dara raisya yg ghairah tidak sedar perbuatan siva..xlama lepas tu raisya klimaks
Raisya : ahhhh sedaaapp tuannn sya cummmmmm niee
Raisya akhir nya klimaks ditangan siva..
Sekarang aku nak adik kau pulak hihihi
YOU ARE READING
nurraisya jb
Novela JuvenilSeorang wanita melayu yang diperhambakan oleh geng India