Kapı ısrarla çalmaya devam ediyordu.Sanırım Tanrı sesimi duymuş ve bana bir mucize göndermişti.Max kapının çalmasını umursamıyordu.Ben Max i iterek merdivenlerden koşarak inmeye başladım. Kapının ardındaki kişinin kim olduğunu bilmeden bana yardım edin diye bağıyordum.Max arkamdan gelmişti ve saçımı tutarak beni sürüklüyordu.Ben ise çaresizce bağırıyor ve yardım dileniyordum.Max elleriyle ağzımı kapatarak"kapa çeneni"diye bağırıyor.Tam o sırada bir ses gelmişti. Sanki kırılma sesiydi.Max beni bağlayarak sesin olduğu yere doğru gidiyordu.Sesler mutfak tan gelmişti.Kırılan ise mutfak camıydı.O pislik bahçeye sesin olduğu yere doğru giderken arkamdan biri gelerek ağzımı kapattı.Kim di bu ?
* * *
Arkamı döndüğümde gözlerime inanamadım.Gelen oydu evet gelen Leo. .Benim burada olduğumu nerden billiyordu ki.Beni çözmeye başladı.
-Leo benim burda olduğumu nerden biliyordun?
-Şuradan kurtulalım da öyle konuşuruz. .
Leo beni çözdükten sonra kırdığı camdan dışarı çıkacaktık.Peki Max i nasıl atlatıcaz ondan nasıl kurtulıcaz.Mutfaga doğru ilerken camın kırıklarından biri ayağıma batmıstı.
-Aaahhh!!!
- Ahh Camilla çok sakarsın.
Leo ani bir hareketle beni kucağına aldı.İşte o sırada gözlerimiz birbirine kilitlendi.Max bahçeden içeri girerek Camilla diye bağırdı. Leo nun hızlı bir hareketle camdan dışarı çıktık.Bahçenin kapısını açmak için ilerlerken arkamdan bir ses Camilla!!
Arkamı döndüğümde gözlerimin beni yanıltmasını istedim. Max elinde silahı Leo ya doğru nişan almıştı.Bana dönerek
- Benden bu kadar kolay kurtulcağını mı sandın?
-Max ne yaptığını sanıyorsun bırak elindekini!
- Ya verdiğin sözü tutucan ya da yanındaki pisliği öldürürüm.
Leo;
-Camilla elini ver aldırma onu gidelim burdan
-Leo affet beni gitmek zorundayım.
- Hayır Camilla seni o lanetin ellerine veremem...
Diyerek elindem tutarak beni çeker. Tam o sırada Max tetiği çeker ve
-Elveda lanet pislik .
Buna dayanamam onun benim yüzümden ölmesine izin vermem.Kurşunu önlemek icin Leo nun önüne geçtim Veee bir gürültü.
Takkk!!!! Sanırım göğsümden vurulmuştum.Leo nun üstüne yıkıldım.Leo vücumdaki kanı görünce gözleri kırmızıya dönüyordu.Korkutucu oluyordu.Max ise her zaman ki korkakliğinı yaparak kaçıyordu.Ama gitmeden önce bana bir iyilik yapmış ve ambulans çağırmıştı.O an Leo nun dizlerinde belkide son kelimelerimi söylüyordum.
- Leo seni ilk gördüğümde kalbim göğüs kafesimin içinden çıkıcak gibi olmuştu.
- Sus Camilla kendini yorma senin ölmene izin vermem.
Leo bu kelimeleri söylerken göz bebekleri kırmızı bir renk halinde dişleri ise sivrileşmisti.Niye böyle garip olmuştu ki yere yayılan kanıma bakıyor ve titriyordu.Ambulans sesleri geliyordu.Beni ambulansa bindirirken Leo gelmemiş bahçeye geri dönmüştü. Yerdeki kanımı bir damlasını diline sürmüştü. Evet hepimizinde anladığı gibi Leo bir vampirdi.Ama bunu çok sonra öğrenmiştim.Lae ağzına aldiği kanı geri tükürmüştü.Ve arabasına atlayarak ambulansın peşinden geliyordu. Hastane ye girer girmez ameliyata alınmıştım.Leo Katy i arayarak herşeyi anlattı ve hastaneye çağırdı. Katy hastaneye geldiğinde doktor "acil kana ihtiyaç var"demişti.Şimdi ne olcaktı kimin kanını veriyorlardı bana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN TONLARI
VampirosKarşıma çıkan bir çift sivri dişten önce en büyük sorunum bedenimi zorlayan uyuşturucunun etkileriydi. Bedenim eroin eksikligi çektiginde vücuduma yayılan titreme insanlara nasıl garip geldiyse. Ve bana nasıl garipçe yaklaştılarsa Sivri dişlere ö...