iyi kızlar kötü çocukları severler

merhaba arkadaşlar öncelikle bu benim  ilk  çalışmam olucak ve güzel bişey olucağını umuyorum  inşallah beğenirsiniz

benim adım  Derin 18 yaşında siyah saçlı  beyaz tenlı ve mavi gözlü biriyim  üniversiteye başlıyıcağım için bu  sene annem ve babam beni  tatile bodruma gitmemi ve kafamı dağıtmamı  istediler tabi benimde işime geldi hemen kabul ettim.
Aslında çok sosyal biriyim  ama bu tatile tek gitmek istiyordum en yakın arkadaşım Su  gelmek çok istedi aslında bende gelmesini çok  istiyorum  ama  o gelirse erkeklerle çok  samimi olacağından  bahse varım bende bu durumdan rahatsız oluyorum .

"Derin lütfen bende geliyim lütfen"
" Hayır Su  olmaz " aslında bi tarafım  gelmesini  istiyordu  ve Su beni çok çabuk ikna etme yeteneğine sahip  ama bu sefer ben kazanıcam !
" Ama  Derin neden  bi sebep  söyle ben senin en  yakın arkadaşınım hem orda başına bişey gelebilir! "
" aaah   saçmalama Su  biliyosun  ki ben kendi  başımın çaresine bakabilirim seni istememe nedenim erkeklerle çok samimidin ve başımıza bela gelebilir biliyosun  bi kere neler oldu"  bunun üzerine  Su  tüm şirinliğini kullanarak gülümsedi ve yavru  köpek bakışını  atarak " söz bu sefer hiç bişey olmuyucak  sadecr ikimiz biraz eğlenicez." lanet olsun ki  Su  yine benk  ikna etti
" peki  tamam "
bunun üzerine Su öküz gibi  üstüme atladı ve sıkı sıki sarılıp yanağıma sulu bi öpücük kondurarak " seni seviyoruum ben valizimi hazırlıyım  yarın akşam yola çıkıcaz sende pasaklı pasaklı gelme ." diye uyardı  ve  cevabımı beklemeden koşarak evden çıkıp gitti.
Bende yemek  yedikten hemen sonra koşarak valizimi  hazırlamaya koyuldym şortlar,mini  etekler, tişörtler ,makyaj  malzemeleri  ve bi kaç tane yazlık elbise... bana kalsa 2 şort 3 tişörtle giderdim ama arkadaşım Suyu  çok  iyi tanıyorum  çok bi şey getirmezsem kendi  süper kısa  giysilerinden zorla giydirirdi  nihayet bitti  ve  saate bi bakdım  gecenin ikisi olmuş  hemen kendimi yatağa attım ve telefonumun alarmını kurmak için elime aldığımda  10 tane  mesaj  kimden olduğunu merak etmiyorum çünkü eski  sevgilim  başıma bela olmuştu ve  hep  rahatsız ediyordu ondan nefret ediyorum benleyken 12  tane kız becermiş lanet olsun ondan nefret ediyorum   ama hala seviyordum   iç sesime binlerce kez lanet okuyup  bunları düşünmemek için kendimi uykunun derin ve şefkatli  kollarına bırakdım.

Sabah saat 9 da kurduğum alarm çalmadan annem beni uyandırmıştı " Anne neden uyandırıyosun ki şimdi ben satimi kurmuştum  " annem ters ter bakarak  " bodurma gidiceksin salak kızım kalk hadi"  annemi dik dik bakarak " Anne akşam yola çıkıcam biliyosun"   annem ne halin varsa gör der gibi bakıp odamdan çıkmıştı bende uyanmıştım aten uyuşuk uyuşuk kalkdım ve banyoya gittim dişlerimi fırçaladım, elimi yüzüm yıkadım ve temel ihtiyaçlarımı giderip çıktım saçımı  ev topuzu yaptım ve  aşağıya kahvaltı yapmaya indim oturdum ve kahvaltımı yaptım öküz gibi yediğpimden dolayı hep abimin alay konusu olmuştum benden büyük ama çocuk gibi davranıyo amaan seviyorum o salağıda  "tatile mi gidiyon  hadi yine iyisin aç köpek " abimin bu sözlerine alışık olduğumdan ona uyuz uyuz bakdım ve "sensin o aç köpek mandofon ineği  " dedim ve kahvaltıma devam ettim çabucak bitirip  odama çıkdıım. Saçlarıma şekil verdim, uzun bol tişört ve kısa şorumu üstüme geçirdim Sulara gidicekdim biraz vakit geçirmek için  telefonumu ve paramı cebime koydum evet paramı cebimde taşırım çünkü  çanta veya cüdan pek kulanmam neyse ayakkabılarımıda giydim ve otobüs durağında otobüs beklemeye koyuldum çok geçmeden geldi ama çok doluydu neyse bindim en arkada bi boş yer vardı  hemen oraya oturdum ve yolu seyertmeye başladım kafı çevirdim ve beni izleyen bir çift gözle karşılaştım.  çok sert bakıyodu açıkcası biraz korkdum  oturduğum yerden kalkdım ve ona bakarak " geç oturabilirsin "  bana dik dik bakıp " ah yakışıklılığıma dayanamdın da yer verdin dimi dei ve omuzma çarparak geçip oturdu  içimden pis egoist diye bağırasım geldi ama götüm yemedi tabi iç sesim aslında hakılı olduğunu söyliyor  uzun boylu kumral ve mas mavi gözleri vardı  saçları o kadar kadifemsi ve yumuşak duruyordu ki  aah iç ses bi sus kıım şimdi sırasımı bildiğin yavşıyosun içten içe diyip iç sesimi kkovdum Suların evin egeldiğimizde indim ve oda indi arkamdan sanki beni takip ediyor gibi geldi aman ne saçmalıyorumki ben arkama bakdığımda hala arkamdaydı . Kapıyı çaldım  Su kapıyı açar açmaz eve daldım ve koltuğa attım kendimi  suların evinde çok rahatım nede olsa 1. sınıfdan beri beraberiz Su da  kendini diğer koltuğu attı " dolmuşta bi çocukla karşılaştım bana dik dik bakdı  bende oturduğum yerden kalkıp ona yer verdim oda egoistlik yapdı "    "ee"   "ee si  aynı yerden indik ve arkamdan buraya kadar geldi beni takip etti gibime geldi  " saçmalama kızım ya neyse yakışıklımıydı "  dedi gülerek bende tebessüm ettim " yani evet ya hakkını yemiyim baya yakışıklı çocukdu"  su içten bi kahkağa patlattı ve " cidden yakışıklı ozaman sen kolay kolay beğenmezsin dedi" haklıydı. ne diyebilirm ki  o sırada telefonum çaldı arayan abimdi  "salak al suyu da gelin eve hadi ben bindiricem sizi otobüse "  gözlerimi devirdim  " tamam geliyoz "  ve suratıma kapattı çok sinir oluyorum ya. Su şonuşmamızı tahmin ettmis ki bavullarını  indirmiş huy 4 tane bavul nedir nasıl taşıyıcaz biz söylene söylene  yadrım ettim ve durağa gittik otobüs geldi bindik ve  o  sulara giderken çocuk yine burdaydı  göz göze geldik  su anlamış olcakki   iki  boş yer var şanslı günüm galiba hah !  ama bi o egoist  in yeri  bide bi teyzenin yanı boştu pislik selin teyzenin yanına oturdu ve egoist pi piç smile yapati inadına oturmadım ayakda duruyodum otobüs birden  frn yaptı ve ben o egoist salağın  kucağına düştüm inanmıyorum ya !  hemen kalkmaya çalıştımn ama beni kendine daha çok bastırdı  ve kulağım eğilerek " derin " dedi benim adımı nerden biliyo  kesin sapık diye düşünürken " sapık oldğumu düşünme  ben yankı akyol "  o sırada Su bana bakarak "hadi gel  geldik salak abin ağzımıza sıçıcak "   içten bi oh çektim ve " tamam " dedim çabucak indik oda indi ve  biz abimin arabasına bidnik çabukca Su bana kaş  göz yapıyodu bense ona kötü kötü san göstericem der gibi bakdım  "salak salak bakışmalarınız bittiyse geldik küçük hanımlar "    " of abi  mal mısın  hadi inelim su"  abimin arabasıundan indik bavullarımızı görevliye verdik ve yerlerimizi bulmak için otobüse bindik Suyla arka arkaya bi yer bulmuştuk ve oraya oturduk  yanım boştu ve acaba kim oturucakdı küçüklüğümden beri hep bunu merak etmiştim ama hep yaşlı teyzeler  yanıma oturuyodu ve  elma yermisin diye uykumdan uyandırıyodu çoğu teyzeler  lanet karı ne diye uykumda uyandırıyon uyuyoz dimi !

son 3 dakika kalmıştı ve herkes yerlerine geçti ama benim yanım hala boştu bende kafamı cama dayayıp kulaklıklarımı takdim otosbüs hareket etmeye başlayınca biri yanıma oturdu bir de bakdım yankı yanımda o egoist salak  ona baktığımı görünce piç smile yapıp bana bakmaya başladı o kadar çok süzüyodu ki kısa şort giydiğm için içimden kendimi sövdüm  ve önüme döndüm  otobüs hafif hafif  sallandığı için uykum geliyodu ama direnmem lazım bu egist in yanında korkuyorum sapık olabilir  gözlerim kapanmaya başladı yavaş bende kendimi uykunun şefkatli kollarına bırakdım kendimi birden biri  bacağımı elledi sonra cimcirdi ardından "uyansana be kızım geldik  herkes indi"   homurdanarak " sen kimsin amk "   " sen bana mı amk dedin gösteririm şimdi ben sana "  eğildi ve dudağımı öpmeye başladı bende hemen onu ittirip tokadı bastım ardından hızlıca otobüsten indim  Su beni kapının önünde beklerken gördüm sinirle bağırdım "sen niye beni o aptalla yanlız bırakıyosun ya "   Su şaşırmışcasına bakarak  "o çocuk beni  zorla çıkardı sana bi şey mi yapı yoksa ona gösteririm ben "  " tamam su  boşver hadi bi odalarımıa gidelim bi an önce anlatırım sabah her şeyi sana anlatırım"  otele girdik ve  resepsiyon dan oda istedik  sadece 1 oda kaldığını  söyledi ve anahtarı  suya verdi   ben ve su bön bön bakınca banada bi anahtar verdi ve  bir odamız çift kişilik  suyun odası tek kişilik olduğundan benim başkja bi oda arkadaşım olmuştu ne güzel değil mi işallah iyi anlaşabiliceğim biri olur diye dua ederken odalarımıa varmıştuık bile kapıyı açtım  yatağa attım kendimi ve o anda  banyodan biri çıkdı ben merakla bakarken altında sadece havlu olan üstü çıplak yankıyı gödüm ve o kadar şaşırdım ki  ardından  "hoşgeldin  küçük hanım "   dik dik bakıp  " senin ne işin var  burda "  oda "  oda arkadaşıyıız yavrum dedi ve kendini yatağa yani benim yanıma attı  ben tam kalkjıp gidicekken kolumdan tutu  ve kendine çekdik kaslı  vücüdü o kadar güzeldiki kendimi alamıyordum onun vucuduna bakmakdan bunu fark  etmiş olcak tı ki " ne vücüdum ilgini çekti bakıyorum "   ah hayır heycanlanınca  kekeliyorum ve suan utançdan kıp kırmızı olduğumada eminim   " ha hayır be ben neye bakıcam ki  "  lanet olsun  ! " bişey yapmıcam söz" diyerek beni kendine çekti  direndim biraz ama bi faydası olmucağını anlayınca kokusunu içime çektim sigara ve parfüm kokuyodu  o kadar guzel kokuyodu ki  gözlerimi kapttım ve uyudum .

sabah gözümü açar açmaz  beni izliyen yankıyla karşılaştım  ne ara bu kadar yakın olduk biz? ahh inanmıyorum galiba ben aşık oldum .  " hadi uyan artık saat 2  oldu öğle yemeğine yetişelim bari "    " niye beni beledin ki  gitseydin "     "aman sei düşünmekde suç oldu atn  kalk hadi kalkmazsan sii"  sözünü böldüm " tamam tamam"    kahkağa attı " peki "  dedi çabucak kalkıp  kısa şort ve göbeği açık tişört aldım ve banyoya gitti duş aldım  saçımı mayajimi yaptım , üstümü giydikden sonra çıktım   asık suratla bana bakan yankıyı gördüm " hiç giymeseydin "    " sanane ne istersem giyerim " dedim  o an üstüme atladı ve beni yatağınm kenarına çekeledi " demek öyle küçük hanım"  dedikden sonr a  kollarımı yatağın kenarından çıarttığı kelepçeyle kelepçeledi  hareket edemiyorum lanet olsun " orospu çocuğu bırak hemen beni "    " bana küfür ha her yaptığın kötü şey için cezan artıyo"  dedi  sonra tişörtümü çıkarmaya başladı o anda ağladığımı fark ettim korkudan sesimi bile çıkartamıyordum  tişörtümü ve şortumu çıkardıkdan sonra üsütme  çullandı dudağıumı öpmeye başladı sonra boyunm ve birden kalkı ve dedi ki " orospu çocuğu dediğin için 2. cezan geliyor" ardından gitti  mini dolapdan çikolotu sosu çıkardı "tahmin ettiğiğm şeyse lütfen yapma lütfenn"  ağlamam daha da şiddetlendi  o hiç umursamadan çikolata sosunu  sütyenimin içine kadar  döktü ardından  emiyor  ısırıp hırıltılı sesler çıkartıyodu erkekliğini hissediyordum lanet olsun  benim tek yapabildiği çağresizce ağlamak oldu  en sonunda göbeğimin altına küçük bi öpücük kondurarak üsütmden kalkdı   hiç bişey olmamış gibi davranıyodu  " git ve duş al bekliyicem bidaha yapmaman  gerektiğini anlamışsındır " kafamı salladım ve devam etti "  açık giyinmek   daha kötü olur "  ben yine kafa salladım ve banyoya gittim ağlamam o kadar şiddetlendi ki zor sakinleşebildim duş aldım ve odadan çıktım   ardından aşşağı indik öğle yemeğinide  kaçırmıştık   açlıkdan ölüyorum   yankı gidip bi şeyler aldı yedik ardından "akşam parti var ve sen benim eşim olucaksın itiraz istemiyorum! "   onla konuşmak yüzünü görmek hatta aynı havayı solumak bile istemiyorum ama bişey diyemedim korkudan "tamam"    dedim ve  Suyun yanına gideceğimi söyldim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

iyi kızlar kötü çocukları severlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin