Merhabalar kellerim,hiç bir bok yapamayan Asemi-sama dersin ortasında bölüm yazmaya karar verdi.Bu bölüm yine çok saçma olucak ama Mai-san yardım ederse güzelleşir.En son hoca gelmişti sanırım siz ordan alın.
Y/n ağzından
Dersi dinlemeye çalışıyorum ama o yanımdayken bu çok zor.Karamelimsi,Hacı Şakirimsi,Dalinimsi kokusu çok güzel.Onunla daha fazla zaman geçirmek istiyorum.Bugün onu bir kafeye çağırabilirim. Acaba kabul eder mi?Ya çirkef , bok kafalı, tipsiz bir sevgilisi varsa.Hem sorarsam ondan hoşlandığımı sanar zaten hoşlanıyorum ama bilmemeli. Çok fazla düşündüm her zaman ki gibi.Biraz dersi dinlemeliyim.
Levi'nin ağzından
Ders bitmek üzere.Acaba teneffüste ne yapsam,Y/n ' le takılabilirim,ama birazda erkekleri tanıyım.Beni kız meraklısı sanarlar.Eren diye biri var onla konuşabilirim.Ya da tek başıma bir bankta oturayım biraz alfa olmalıyım.Evet planımı yaptım.Aha zil çaldı ahey ahey ahey.(Böyle garip sesler çıkabilir arada.) Tüm teneffüs boş boş oturdum.Götüm düzleşti.Sınıfa çıkayım belki y/n oradadır.
Y/n ağzından
Sınıfa Levi girdi.Adam çok cool.Yürürken bile ateş saçıyor.Yanıma geliyor,konuşsam mı acaba çok heyecan yaptım.Yok ya ben bişey demiyicem o desin hıh. Kaç kilo bu adam oturunca sandalye çöküyo.Oha bana bakıyo.Şimdiden siyah zeytindeki mora dönmüşümdür.Bişey soracak gibi duruyo. Bişeyler diyo ama anlamıyorum he diye geçiştiriyim bari.
~Bugün okuldan sonra eve beraber yürüyelim mi ?
- Olur
~Tamam o zaman seni çıkışta beklerim.
- Tamam
Mai ağzından
Sanırım haftasonu bir gezi olacak.Müze gezisiymiş.İyi bari müzeleri severim.Sınıftakileri süzeyim biraz.Hmm Eren çok yakışıklı.Onla mı konuşsam.Hem biraz arkadaş edinirim. O zaman Asemi'ye de takılacak birilerini bulalım.Aslında şu anıran çocuk iyi gibi.Amaann boşver Asemi kendi bulsun.Bu son ders çıkışta ne yapsam.Yakınlarda kütüphane var sanırım.Oraya gidebilirim Asemi-sama ile.
~Hadi gel Asemi gidelim artık.
- Nereye
~ Kütüphane
- Tamam
Y/ n ağzından
Levi beni kapının önünde bekliyordu.Yanına gittim.İlk onun evine geldik. Tam görüşürüz diyecektim ama beni eve davet etti.Ben de hemen kabul ettim.İçeri girdik.Evi çok güzeldi tam zengin evi.Oturma odasına geçtik.Bana çay ikram etti.Tam bir beyefendi.Ona sevgilisi olup olmadığını şimdi sorabilirim.Ama ters tepki alabilirim.En iyisi boş konular.Hah o bana sordu sanırım.
-Sevgilin var mı?
~Y-yok
-Yanlış anlama merakımdan sordum,ama şaşırdım.
~Neden?
-Sevgilin olmamasına.
~Anladım
Sanırım benimle taşak geçiyo. Ama iltifat da olabilir.Neyse hava kararmış eve gideyim.
~ Ben gideyim artık.
- Tamam seni bırakayım.
~ Gerek yok.
-Olmaz öyle şey, gel hadi.
Eve geldik,ona teşekkür ettim ve kapıya yöneldim.O da teşekkür etti ve elime bir öpücük kondurdu.Midemde kelebekler horon tepiyo. Eve koşarak girdim,üstüme rahat bişeyler alıp televizyonun karşısına geçtim,Ağır Yaşamlar açıp keyif yapıyordum.Kapı çaldı acaba kim geldi.Asemi ve Mai olamazdı onlar geç gelicekti.
Evet bölümü burda bitiricem,derse yazdığım için bir sürü yanlış vardır.Mai kardeşiniz bakaydı daha güzel bir bölüm okurdunuz.Ama bakmadı.Neyse diğer bölümde görüşürüz eheheh.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Titan-ı Academia
HumorLevi x reader UYARI!!! fazla trajedik olaylardan çabuk etkilenenler okumasın!!!