Altın Günü

105 15 57
                                    

Selamm! Bölüm geç geldi kusura bakmayın. Şu duralar internetim biraz sorunlu. Birde Bhna'nın yeni sezonu geldii. İzlemediyseniz koşun izleyin. Bence güzeldi ama çoğu kişiye çizimler garip gelmiş. Bana da Midoriya'nın gözlerini biraz fazla büyütmüşler gibi geldi ama yinede gayet güzeldi.

İyi okumalar <3

Yaomomo'nun altın günü için erkenden kalktım. Elim boş gitmek istemediğim için erken kalkıp tatlı yapmaya karar verdim. Levi ne kadar hamarat olduğumu görsün diye börek açtım. (su böreği yapıyoruz nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum.)

Su böreğim çok güzel olmuştu. Hemen streç filme (bunun böyle yazıldığını sanmıyorum) sarıp, tofaş arabamızın arka koltuğuna koydum. Sonra Mai-chan ve Asemi-sama'yı kaldırdım.

Hep beraber hazırlandık. Mai-chan her yere geç kalan bir ezik olduğu için oraya da geç kaldık.

Neredeyse tüm sınıf oradaydı. Ama o an bir şey hatırladım. Sadece kızlar ve reiner gelmişti. Neden o kadar zahmete girip börek açmıştım ki.

Her neyse hemen oturdum. Herkes sohbet ediyordu. Ymir be Reiner Historia için kavga ediyordu. Mai-chan gelmenin kötü bir fikir olduğuna karar verdiği için kimsenin olmadığı odalardan birine gitti. Asemi-sama bizi takmıyordu. Yaomomo ve Hange sohbet ediyorlardı. Hange titanlar hakkında konuştuğu için Yaomomo sadece dinliyordu. Sasha tüm yemekleri yemeye çalışırken Mina onu durdurmaya çalışıyordu. Mikasa ve Jirou sadece bizi dinliyorlardı. Annie'de dışarıya çıkmış dövüş antremanı yapıyordu. Historia ve Uraraka ise o kadar kargaşanın içinde sohbet etmeye çalışıyordu. Hagakure'nin burada olduğundan emin değiliz. Tsuyu da vrak vrak diyordu.

(Unuttuğum biri varsa buraya yazar mısınız? Ekleyim bende.)

Herkes eğleniyor gibiydi. Ben ve Petra hariç. Petra da su böreği açmış. Sanki onu satmışım gibi davranıyordu. O tuvalete giderken ben bAdGiRl olduğum için onu takip ettim.

Y/n: Bana bak kızım sen ne öyle bakıyorsun banasenin saçını başını yolar eline veririm.
Petra: Asıl sen bana ne diye öyle bakıyorsun. Seninle iyi anlaştığımı düşünüyordum. Sana o kadar kahve ısmarlamıştım alçak seninle alışveriş bile yapmıştım.

Tam Petra ile dövüşecekken dışarıdan korkunç sesler gelmeye başlamıştı. Hepimiz dışarı baktığımızda Canavar Titanı gördük. Bize taş atıyordu şerefsiz.

(Yaomomo'nun evi şehirden uzak zenginler ya hani o yüzden.)

Offf amk maymunu ilk dövüşlü kavgamı yapacaktım.

Ymir ve Reiner atıldı. İkisi de titana dönüştüler. Ve maymunla vs attılar.

Biz her şeyden vazgeçmiş helalleşirken onun sesini duydum. Levi'nin...

Levi: Seni kurtarmaya geldim Y/n.
Jirou: Biz yokuz demi orsp çoçu.
Y/n: Öyle deme Levi'me

Neyse sonra Levi'ye katıldı ve Canavar Titanı dövdüler. Levi Zeke pes etmesine rağmen dövdü.

Zeke: Levi dur bi amk Eren'i arıyorum ben sizle işim yok Eren burdadır diye geldim dövme ab.

Sonra Yeagerist'ler geldi ve Zeke'yi kaçırdı. Bu olaydan sonra herkes evlerine dağıldı.

O gün çok korkunçtu. Eve gelir gelmez limonlu danonemi aldım ve grup mesajlarına baktım.

Eren: LAN YMİR SENDE Mİ TİTANSIN
Ymir: ayn kardeşim
Bertolthold: Hoş geldin kardeşim.
Historia: Olsun Ymir ben yine de senin yanındayım.
Reiner: ...
Ymir: İşte benim Historiam evlen benle.
Jean: Ne aşk yaptınız amk
Armin: Ödev tüm üniteyi bitirmekti değil mi?
Mikasa: Aynen galiba öyleydi.
Eren: Ödev mi vardı amk
Jean: Hangi ders?
Connie: Ödev neydi?
Sasha: Açım
Y/n: Herkes Canavar Titanın bu gün bizi neredeyse öldüreceğini unuttunuz mu?
Eren: Brom yapmaz
Levi: İt Eren taş yağdırdı üstümüze
Eren: Yanlışlıkla olmuştur
Jean: Az daha Mikasa'lar ölecekti mal
Mikasa: Ereh'e mal deme amk
Jean: ...
Eren: Mikasa sal bi beni
Asemi: Düzgün konuş Mikasa'ya
Armin: Eren sen beni niye dövdün geçenlerde?
Eren: Para içindi kaos olunca daha çok izleniyor anime yoksa dövmezdim sorry
Armin: Tamam o zaman
Asemi: Ne boş yaptınız
Reiner: Memleketimize gel Eren
Eren: ✔️✔️

*Herkes offline oldu*

Mai: Helva da çok güzeldi eline sağlık Mikasa.

Sınıf arkadaşlarım çok mal. Neyse danonem bitti. Uyuyayım artık daha bAdGiRl eğitimimi bitirmedim. Bir haftadır uyumuyordum zaten.

Buraya kadar okuduğun için Levi'nin gözünden kilidini tekrar açabildin tebrikler!!!

Levi'den:

Amk Zeke'si ölmedi neyse daha çok döverim onu. Ama bu gün Y/n-san beni savundu! Yaşasınnn. Neyse gidiyim de uyuyayım artık beyblade gibi dönmek yorucu.







Okuduğunuz için teşekkürler sevdiyseniz vote atabilirsiniz. Hiç bir özelliği olmayan tanıtma bölümü nasıl en çok vote'u aldı anlayamadım. Neyse sizi seviyorum.
Görüşmek üzeree <3

Bu video çok güzel

Titan-ı Academia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin