Cuma sabahı bir iş teklifi aldım.Güzel para kazandıracak bir işti.Psikopatlık bana gerçekten yakışıyormuydu bilemedim.Ama çok eğlenceli geliyordu.Son 3 haftadır keyfim yerinde.Cuma mübarek gündür dedim çıktım Sultanahmet'e cuma namazını kıldım.İçime bir feyz geldi.Cuma namazından sonra Annemi ve Babamı ziyaret etmek için deniz otobüsü ile Bursa'ya geldim.Anne ve Babam'ı ziyaret ettim.O nur yüzlerini gördüm.Annem sağolsun kırmadı beni küçükken yaptığı poğaçadan yaptı.Neyse 2 hafta Bursa'da kaldıktan sonra İstanbula geri döndüm...
Sizde soruyorsunuzdur şimdi psikopat adam hiç duygusal olurmu.Evet insan sevdiğini bırakamıyor.Neyse bu iş teklifi için Pazartesi günü gelecek kişileri bekliyordum.Pazartesi günü geldi,çattı.Misafirlerin gelmesine 1 saat kaldı.Hazırlıklar başladı bu işi kaybedemezdim.Adamlar geldi.Bu işten asla vazgeçmemeleri lazımdı.Toplantı bitti.Sonunda anlaşabildik.Ben kendi şirketimi size tanıtmadım.
Ben tır şirketinde çalışıyorum.55 tane tırım var.Bu toplantıda sponsor yapmak amaçlıydı.Beni tek engelleyen kişi vardı.İsmet Ali beni 15 yıl önce mapusa soktu.Kendi,yedi,içti beni engel gördü.Ben 15 yıl o hücrede tek başıma kaldım.O adam benim hayatımı kararttı.Ben ondan hesap soracağım günü bekliyorum.O şerefsiz yüzünden kızım beni terk etti.Artık dayanamıyordum.Öfke ve sinirle ayağa kalktım.Silahımı bana zorla kulladıracaktı.Vazgeçmem artık dedim.Yola çıktım kaldığı lüks villaya baskın yapacaktım Şahingözden rica ettim.Bana 20 kişilik tim hazırladı.Geldiler,evi kulaçan ettik.Baskın planlarını hazırladık...
Devamı 3.Bölümde