Początek

145 8 2
                                    

 Cześć jestem Tom,chodz inni nazywaja mnie płatnym zabójca i łajdakiem.Służyłem na 2 misjach w Afganistanie,jednak nie mam z nich dobrych wspomnień... .Pogodziłem się z utratą mojego plutonu,ale postanowiłem założyć nowy oddział,który chodz troche przypominałby mi mój poległy pluton.Udało mi się.Stworzyłem jedną z najlepszych jednostek terrorystycznych w dziejach ludzkości,a nazywa sie Hell Raiders.W skład mojej jednostki wchodzą:Adam,Jake,Oscar i Suzy.Tak nie pomyliłem sie,jest w mojej jednostce wspanialy strzelec wyborowy,a jest nią właśnie Suzy.Wszyscy mamy po około 30 lat i jesteśmy dobrymi przyjaciółmi.

 Jak ich poznałem?Szczerze mówiąc to był czysty przypadek.Jako że jestem  weteranem zostałem zaproszony na spotkanie z nowo zrekrutowanymi żołnierzami,ktorzy mieli zostac wysłani tam gdzie ja 2 razy przeżyłem najgorsze chwile swojego życia.Widziałem ich przerażenie w oczach.W powietrzu unosiło się napięcie.Jedynie moi przyszli komandosi nie odczuwali żadnego stresu.Jednym słowiem opanowanie godne mistrzów.Odrazu mi zaimponowali.Teraz jednak miałem za zadanie przeprowadzić wykład i uświadomić tym młodym ludzią jakie naprawde niebezpieczeństwo będzie na nich czekało praktycznie za każdym rogiem.

Tuż po wykładzie podeszli do mnie Suzi oraz Jake i byli bardzo zafascynowani wykładem.Zadawali mnóstwo pytań na temat moich misjii,ale ciąg pytań przerwało przybycie Adama i Oscara.Dwóch wysokich mężczyzn staneło przed oczami Suzi.Zaczerwieniła sie,ale nie dawała po sobie tego poznać i udawała,że fascynuje ją moje bełkotanie o Afganistanie.To było widać,że po miedzy Suzi a Oscarem jest jakieś uczucie,jednak oboje starali to przed sobą ukrywać.

                                                                                                                CDN

                                                                               Jeżeli to przeczytalaś/eś to ocen to bardzo motywuje :)

                                                                                     

Życie oczami komandosaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz