◄│ 1 │► 'seni oraya yaslamamı ister misin?'

4.3K 187 39
                                    

beni yüksekten uçarken yakaladıntam da istediğin yerde dikkat et, alev alışımı izletam da istediğin yerde ışığı söndür, ninnimi söyledokun bana şimdi, oynamayı bırakkahretsin, şimdi beni yanarken izle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

beni yüksekten uçarken yakaladın
tam da istediğin yerde
dikkat et, alev alışımı izle
tam da istediğin yerde
ışığı söndür, ninnimi söyle
dokun bana şimdi, oynamayı bırak
kahretsin, şimdi beni yanarken izle

-

Seyirci her zamanki gibi yüksek sesle çığlık atıyordu, oyunun başlamasına hazırdı hepsi.

Taehyung su şişesinden bir yudum aldı ve siyah saçlarını biraz daha dağıttı. Dış alan oldukça soğuktu ve eteği onu gerçekten ısıtmıyordu, ama zaten buna alışmış durumdaydı.

Üşümüş olmaya aldırmadan, üniformasıyla aynı renkteki beyaz ve bebek mavisi ponponlarını almak için eğildi.

Çalınan yüksek sesli düdüğü duyduğu anda hızla tekrar düz durdu. Üniversiteli çocuklardan nefret ediyordu. Hepsi kendisine alaycı ıslıklar çalıyordu ve Taehyung da bunun farkındaydı.

Orta parmağını onlara göstermek istiyordu, ama imajını bozmak da istemiyordu. Sevimli, hoş ve nazik ti. Herkes onu böyle tanıyordu ve bu hoşuna gidiyordu.

"Hey Kim, ne zaman ameliyat olacaksın?" Motorculardan biri olan Yugyeom, ona bağırarak grubun geri kalanının gülmesi sağladı. "Zaten yarı kız sayılırsın."

Taehyung gözlerini devirdi. Hepsi fazlasıyla iğrençti, şakaları çocukçaydı.

Hepsine siktirip gitmelerini söylemek istiyordu ama yapamıyordu, bu yüzden hepsi de siyah giyinmiş olan ve kendisine alayla bakan gruba basitçe göz gezdirdi sadece. Gözlerindeki ezikler bakışı herkes anlayabilirdi.

Diğer ponpon kızlardan biri elini omzuna koydu ve kıkırdadı. "Taehyung, onları dinleme."

Umursamıyordu ki zaten.

"Eğer sikimi emmek istiyorsan, yüzünü kapatırım ve o küçük eteğinle birlikte kızmışsın gibi rol yapabiliriz." Motorcu grubundan olmayan biri, dudaklarına yapışan iğrenç bir sırıtışla ona baktı. Taehyung bir kez daha gözlerini devirdi.

Başka bir kız tribünlerden," Bu cinsel taciz resmen!" diyerek bağırdı ve Taehyung ona minnettar bir bakış atarak gülümsedi.

"Sadece kışkırtıcı davranıyor, çünkü bunu istiyor. Bir erkek asla etek giymemeli.'' dedi Yugyeom tekrar.

Taehyung, Jungkook ve Yoongi'ye dikti bakışlarını. İkisi de gülümsüyordu. Sik kafalılar.

"O sikin bu kadar çabuk mu kalkıyor yani? Giydiğim basit bir eteğe bile dayanamıyor mu?''

Motorcu grubu sessizleşti ve Taehyung gülümseyerek arkasını döndü.

"Siktir git." Bir öğrenci Taehyung'un duyması için yüksek sesle bağırdı ve Taehyung kıkırdadı, kıçını göstermek için arkasına döndü.

softer than leather, darker than pink | taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin