"David kalk artık okula geç kalıyorsun"
Diyerek odama giren annem sanırım istediği bir görüntü görmedi çünkü ben yeni uyanmam gereken saate video oyunu oynuyordum. Yani kısaca gece uyumadım. NET SEÇTIK!!!
"Sen gece uyumak yerine oyun mu oynadın?"
Evet ne olmuş?
"Hayır az önce kalktım"
"Pekala, kahvaltıya geç kalma! "
"Tamam"
Diyip elime ilk geçen siyah kot ve uzın beyaz sweatshirt ile aşağıya indim. Kahvaltıyı yapıp servise yetiştim. Servisin en arkasında otururken morgan'ı fark ettim. Uzun sarı saçları, normal olan boyu, yüzündeki yok denilircesine az olan makyajı, konuşma şekli ve en önemlisi de gülüşü ile insanı kendine hayran bırakıyordu. Morgan' a öyle bir dalmıştım ki servise yetişmeye çalışan çalışan Carl' İ bile fark etmedim. Yorulmuş bir biçimde koşuyor olması komikti demekki uzun zamandır koşuyordu. Bu durum komikti ama eğer gülersem bu benim sonum olurdu zaman kaybetmeden hemen şoföre söyledim ve servisi durdu, Carl'da servise binince devam ettik yola.
Sonunda (NAĞLET) okula geldik, kapıdan içeri girer girmez üzerime Luis atılı verdi.
"Unutulmuş gibiyim""Sen unutulamazsın Luis"
Dediğimde yüzünde oluşan gülümseme görmeye değerdi. Bizim bu anımızı bozan şey ise Adam' in itici bir biçimde gülerek gelmesiydi.
"N'aber ezikler? "
Sanane
"İyi Adam şimdi bırakta derse girelim"
Diyerek tam onu solluyordum ki, koca şişko bedenini yana doğru attı ve kapıyı komple kapattı. Ardından ise konuşmaya başladı;
"Bu akşam saat 21:00 da bizim evimizde partı var, sizde gelin eğleniriz"
Cümle yanlış 'eğleniriz' değil 'eğlendirirsiniz' olacaktı. Kesin yine bizi orda işlerini yapmak için kullandıracak.
"Gerek yok! "
Ben bu cümlenin daha 'gerek' kelimesini bile tam kuramadan Luis ve Carl bir anda bağırdı
"GELİRİZ"
Ne
"Ama, ama"
"Sus ve devam et David"
Diyen Carl ve Luis beni bir sınıfa soktu ve konuşmaya başladı.
"Bu partiye gitmeliyiz çocuklar! "
"Evet"
"Ama niye? "
"Çünkü bu bir parti"(Sen çok zekisin be .d)
" Sen Carl'ın dediğini boş ver ve beni dinle"
"Dinliyorum Luis"
"Bu parti okulun en havalı çocuğunun partisi ve bizide davet etti"
"Evet"
"Kesin işleri yaptırmak için davet etti bizi"
"Bence öyle değil! "
"Tamam o zaman siz gidin ben gelmiyorum"
"Hadi ama David"
Diyerek aegyo yapan Luis'e narşı gelemedim.
"Tamam ama bir şart ile"
Şuna kurgu yapıcam diye harcadığım zekanın 4/1 ini derslere verseydim şuan varya Einstein'a pabuç atmıştım.... Yeni bölüm yarın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CENNETE YEDİ DAKİKA
KurzgeschichtenBu saçma oyun nasıl böyle bir şeye dönüştü ki????