Seděl jsem na lavičce a Victor na mě jen tak zíral... Kdyby nás někdo viděl musel by si říct že jsme dva idioti co na sebe blbě koukaj.
No chtěl jsem se přemoci k nějakému slovu, třeba jen ahoj nebo tak něco ale Victor byl rychlejší.
"Bez trička ti to sluší Yuri. Měl by jsi to takhle nosit častěji." Odmlčel se Victor a zarazil mě.
Přišel si ke mě a začal mě lehce masírovat ramena. Ne tě by se mi to nelíbilo ale překvapilo mě to, nikdy nic takového nedělal. I když vlastně jak teď nad tím přemýšlím, vždy na mě byl milí a hodnější než třeba na Yuria.Po tom co ze mě vypadlo jsem se trochu začervenal. Na balících technikách musím ještě zapracovat...
Přišel jsem k němu a přemýšlel jak mu nabídnu něco jako rande. Nevěděl jsem co říct ale pak mě napadlo že přez ulici je nové ruské bystro, mohli bychom tam zajít a Yuri by konečně pořádně ochutnal mojí rodnou zemi.
"No Yuri napadlo mě že by jsme dneska mohli zajít do tý nový restaurace naproti. Co na to říkáš? Platím"Victor mi nabídl jídlo to se přeci neodmítá. "No jasně, je to ruský podnik že? Alespoň ochutnání nové jídlo, nějaké nové chutě. Když už jsme u toho... Mám tě rád.. no em... Nevím jestli mě třeba nepřehodíš přez mantinel ale nemohla by být dnešní večeře něco jako rande?.."
Nemám tušení jak asi vypadal můj výraz když jsem uslyšel co řekl Yuri. rande. RANDE.
"No... Jasně, to jsem nevěděl že to cítíš jako já - Pojďme radši na led už by jsme měli začít"Bruslilo se nám zvláštně. Po tom co se stalo ráno v šatně jsme byli oba takový shy a vystrašený. Ale nemůžu říct že nám to nešlo.
Trénujeme teď společnou choreografií tak se hodně dotýkáme. Nebudu vám lhát, je to vzrušující ale není to jednoduché takže dřeme až do vyčerpání.
ČTEŠ
Milenci od ledu
RomanceYuri a Victor žijí pohodlný kamarádský život ale city, ty nikdy nebyli jednoduhe...