Yuri - normálně, kurzívou
Victor - tučně
Ostatní normálně 🤷♀️Yuri - ráno
Dnes jsem vstal brzo abych stihl před tréningem ještě běhat. Doufám že na ledě bude Victor protože jsem nedávno zjistil že ho miluju a nedokážu si představit že bych o něj přišel... Ale on mě asi tak nebere.
Dal jsem si ke snídani jenom housku a vlastně už ani nevím s čím. Nedokážu totiž myslet na něco jiného než na něho.
Victor - ráno
Dnes ráno jsem vstal dost pozdě ale stíhám se ještě nasnídat než půjdu na bruslírnu (netuším jak se tomu říká 🤷♀️). Zamiloval jsem se do Yuriho ale nevím jak mu to mám projevit... Doufám že mě miluje taky, ale... to pochybuju.
-----Na bruslírně-----
Yuri přišel do šatny a začal se převlékat, protože byl zpocený z běhu. Zrovna než si stihl svléct kalhoty tak za ním přišel Victor a jak ho viděl zarazil se mu dech.
Victor
Přišel jsem do šatny a to co jsem viděl jsem nečekal ale byl jsem tak rozžhavený ze mě bylo jedno že Yuri neví co k němu cítím. Seděl na lavičce a neměl na sobě tričko. Chtěl jsem k němu přijít ze zadu jako to dělám vždy když chci někoho políbit - nejdříve ho musím překvapit - ale Yuri si mě všimnul a zkazil mi plány...
============================Tak to by byla kapitola 1. Dejte mi vědět jestli máte zájem o další ✨ vím je to krátké ale příště snad bude delší ✌️
ČTEŠ
Milenci od ledu
RomanceYuri a Victor žijí pohodlný kamarádský život ale city, ty nikdy nebyli jednoduhe...