✨-2-✨

48 4 0
                                    

Ėjo šešta pamoka į pabaigą. Nuskambėjus skambučiui su Maja ėjome iki mano spintelės pasiimti dailės reikmenų.

Kipras: Kira, Kirute, Maja, Majyte, mažytesss. Ką veiksite po pamokų??

Kai pradėjo rėkti Kipras per visą mokyklos koridorių visi jame esantys atsisuko į mus tarp jų žinoma buvo ir Istorijos mokytojas ir į mane pasižiūrėjo keistu žvilgsniu, bet poto nusišypsojo. Aš jam tai pat šyptelėjau.

Kira: Na mes neturime planų. O ką siūlote ponas?

Kipras: Na mes su Niku sugalvojome, kad galėtume eiti į kiną. Ką manot?

Maja: Aš manau, kad tai nuostabi mintis, bet ilgai neužsibūsim, nes juk man reikia Nikui piešinį nupiešti.

Kira: Aš ir manau, kad tai nuostabi mintis.

Nikas: Gerai tada 16h aš nuvažiuosiu paimti Kiros, o tu Kiprai Majos sutarta?

Kira, Maja, Kipras: Sutartaaa.

Baigėsi pamokos ir visi išsiskyrėme eiti į savo namus persirengti. Grįžau namo pasidėjau savo kambaryje kuprinę, nuėjau greitai išsimaudyti duše ir pradėjau ieškotis ką apsirengti.
Kiros outfitas
⬇️

                        Kiros outfitas                                  ⬇️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sugalvojau dar nueiti greitai suvalgyti kokį nors obuolį. Sėdėjau valgiau obuolį ir žiūrėjau Tik Toku's staiga gavau žinutę iš nepažįstamo numerio
Sms:
Nežinomas: Sveika, tikiuosi netrugdau.
Kira: Laba, o kas rašo?
Nežinomas: Zayn tavo istorijos mokytojas.
Kira: Atleisk, neįzivedžiau numerio.
Zayn: tai nieko tokio. Norėjau paklausti ar nepersigalvojai dėl rytojaus kavos?
Kira: Ne, viskas gerai. Nepersigalvojau
Zayn: Tai galbūt tada rytoj 10h ryte netoli parko kavinukėje susitinkam?
Kira: Man tinka <3

Sėdėjau su didele šypsena veide galvojau dar parašys, bet nieko neparašė. Na nieko vistiek rytoj susitiksime net kavos išgerti. Išgirdau durų skambutį. Atidarius duris pamačiau Niką puoliau jam į glėbį ir stipriai apkabinau.

Nikas: O kažkas geros nuotaikossssss.
Kira: Taip geros. Na varommm

Nuvažiavome į kino teatrą ten jau mūsų laukė Maja su Kipru. Nuėjome žiūrėti siaubo filmą ,,Verkiančios moters prakeiksmas". Prisipirkome daug užkandžių ir žiūrėjome filmą. Po filmo nusprendėme eiti pavalgyti, nes mūsų pilvais pradėjome burgsti. Pabuvome kartu iki 20h ir grįžome namo. Ėjau iškarto daryti namų darbus. Padariusi namų darbus, išsimaudžiau vonioje. Dar paskaičiau knygą ir ėjau miegoti.

Heyy labai įdomios jūsų nuomonės. Ir būtinai jei negaila paspauskite vote. Bučkizz <3

History teacherWhere stories live. Discover now