✨-4-✨

29 4 0
                                    

Ahhhhh ir vėl tas žadintuvas skamba, bet reikia keltis juk į mokyklą reikia. Išlipau iš lovos apsimiegojusi, nupėdinau iki vonios ir ėjau praustis. Nusiprausus sugalvojau jog reiktų su tušu pasidazyti blakstienas, ir lūpas raudonu lūpdažiu. Ėjau į savo kambarį apsirengti.
Kiros outfitas

Lėtais žingsniais ėjau į virtuvę

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Lėtais žingsniais ėjau į virtuvę. Iš virtuvės sklido labai skanus kvapas kavos ir blynelių.

Kira: Labas rytas, mama.

Mama: Labas rytas, Kira, štai imk papusryčiauk. Turiu tau kaiką pasakyti. Aš turiu mėnesiui išvykti į kitą šalį darbo reikalais. Ar susitvarkysi viena?

Kira: Taip žinoma, mama. Man jau reikia skubėti į mokyklą, atleisk. Myliu

Išeidama dar nusiunčiau oro bučinuką ir skubėjau į mokyklą. Ooo eidama prisiminiau, kad pirma pamoka Istorija žinoma labai apsidžiaugiau dėlto.

Maja: Kira, labasss rytassss. Šiandien jau aš tavęs laukiu. Ir labai gražiai ponia atrodote. Ar jūs puošiates dėl mokytojo istorijos? Pasižiūrėjo savo pedo šypsena.

Kira: Oh, Maja, labas rytas. Kodėl gi nepasipuošti? Aš irgi pasižiūrėjau į ją pedo šypsena.

Kira: Beja kur mūsų gražuoliai?

Maja: Štai pažiūrėk ateina su rožėmisssssss. Aaa. Gausime gėlių. Kaip miela

Kipras: Labas rytas gražuolės. Penkios rožės štai tau Maja. Štai penkios rožės tau Kira.

Nikas: Na braškytess, penkios tau Kira. Penkios tau Maja

Apsikabinome mes visi kartu ir Nikas su Kipru mums į žandus su Maja pabučiavo. Visi žiūrėjo į mus. Pagalvojau turim tikrai nuostabius geriausius draugus

Kira: Na, Maja, mums Istorija einam

Ėjome su Maja į Istoriją. Užėjusios į klasę mano akys iškart susitiko su mokytojo Zayn akimis. Kai niekas nematė jis man nusišypsojo.

Kira: Labas rytas, mokytojau.

Maja: Labas rytas.

Mokytojas: Labas rytas, merginos.

Per pamokas kelis kartus mūsų akys su mokytojo akimis susitiko ir vis nejučiomis man nusišypsodavo.

Mokytojas: Kira, norėčiau, kad trumpam pasiliktum.

Aš tik palinksėjau galva ir neskubėdama dėjausi daiktus į kuprinę.

Mokytojas: Labai gražiai šiandien atrodai.

Kira: Ačiū labai.

Mokytojas: Ką šiandien veiksi po pamokų?

Kira: Manau, kad eisiu namo ir darysiu namų darbus.

Mokytojas: galbūt galėtume sustikti. Vėl parašyčiau tau ir susitartumėme laiką ir vietą. Kaip manai?

Kira: Manau tai gera mintis.

Mokytojas: O beja iš kur tos gėlės? Mačiau ir Maja turi nemažai jų ir tu.

Kira: Amm. Čia nuo mūsų geriausių draugų. Penkias vienas padovanojo. Penkias kitas.

Mokytojas: Mmm. Na gerai. Iki

Kira: Iki.

Iškart išėjau iš kabineto ir nuskubėjau pas Maja. Pamokos gan greitai prabėgo ir štai aš jau einu namo laiminga. Grįžusi namo iš karto pasidėjo kuprinę į kambarį ir ėjau pavalgyti. Valgydama žiūrėjau serialą ,,Pretty little liars" tuo metu mano telefonas suvirbravo pranešdamas apie naują pranešimą.

Sms:
Zayn: Ką veiki?
Kira: Žiūriu serialą, o tu?
Zayn: Galvoju kur galėčiau tave pasikviesti.
Zayn: Gal galėtume susitikti parke netoli kavinukės kur praeitą kartą buvom susitikę?
Kira: Gerai man tinka.
Zayn: Tai tada 15 lauksiu tavęs
Kira: <3

Iš karto nuskubėjau praustis ir kažką gražaus apsirengti, nes liko 40min iki susitikimo...

Būtinai parašykit nuomonę ir gal kokią nors idėją ką galėčiau toliau rašyti. Ir nepamirškite vote. ❤️❤️❤️

History teacherTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang