~Barda Cinayet~

66 13 8
                                    

Thomas Josh
34 yaşında . Bir polis. Londra'da  yaşıyor.

William Sky
21 yaşında. Öğrenci. Fransa'da yaşıyor.

Jessi Abby
29 yaşında . Şarkıcı. Barcelona'da yaşıyor.

Hikaye:
Thomas , işe gideceği zaman telefonu çaldı. Telefonu açtı.

Thomas: Merhaba

X: Merhaba , Thomas Josh mu?

Thomas: Evet.

X: Bay Josh yeni bir gizli görevimiz var. Bu yüzden lütfen gizli depoya gelin.

Thomas: Ok Bayım

Telefonu kapadı ve arabasına bindi.
Thomas gizli depoya geldi. Kapıyı çaldı ve açıldı. Depoya girdi.

X:Merhaba Bay Thomas.

Thomas: Bu görev ne?

X: Bir gün barda bir kavga çıktı. Kavga sonucu bir genç öldü. Ama genç neden öldü bilmiyoruz. Senden bu olayı çözmeni istiyoruz.

Thomas: Bana güvenebilirsin.

Thomas olay yerine gitti. Araştırmaya başlar. Araştırma sonucu 4 tane ipucu bulur. Bunlar ip, kanlı bıçak, kime ait olduğu bilinmeyen tükenmez kalem ve günlük. Günlüğün içinde bazı yazılar vardı ama yazıların bazılari okunmuyordu. Fakat ilgisini bir yazı çekti. Yazı şuydu:

"İçimiz kan ağlarken, dışımız neşe saçıyor"

Yazar: Kim Cost

2 gün sonra , aynı barda ünlü bir şarkıcı vardi. O gece ki şarkıcıyda oydu. 2 gün sonra , Thomas bara gitti. Şarkıcı sahneye çıktı ve bunları söyledi.

"İçımiz kan ağlarken, dışımız neşe saçıyor. Bu gece sadece eğleneceyiz."

Sonra şarkı söylemeye başladı. Konser bitti ve hayranlarına fotoğrafları imzaladı. Sahne arkasına gitti. Arkasından Thomas'da gitti. Bütün gece şarkıcıyı izledi.

1 hafta sonra tekrar gizli depoya gitti.

Thomas: Evet Bayım. Olayı çözdüm.

X:Hemen bana söyle.

"Olaydan sonra aynı gün, tekrar konser vardı. Bara gittim. Ondan önce sahne arkasına gittim. 4 tane ipucu buldum. İp, kanlı bıçak, kime ait olduğu bilinmeyen tükenmez kalem ve günlük vardı. Günlüğün içinde bazı yazılar yazıyordu. Konser bitti sahne arkasına gittim ve bir genç vardi. Jessi(şarkıcı) dediki "son günü ve n" sonra ipi aldı ve boynuna bağladı ve bıçağı soktu. Çocuklar ölüyor çünkü borçlarını ödeyemiyorlardı.

1 ay sonra şarkıcı Jessi hapse atıldı.

Evet hikayemiz bu kadardı. Eğer böyle tek bölümlük ilginç hikayeler yazmamı istiyorsanız yorumlarda belirtin ve oy verin lütfen.

𝕂𝕒𝕥𝕚𝕝 {Tek Bölümlük}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin