Har du pakket?

148 11 0
                                    

Izah Pov:
Jeg gikk ned, så ned på bakken og satt meg i sofaen. "Alle skal dra til Sverige! Håper dere har pakket siden vi drar i morgen tidlig!" Ropte Hedda, alle bare stirret på henne som om at hun var helt gal. "Du trenger ikke å rope" sier Hannah og snudde seg mot meg"jeg har pakket" sier jeg og ser på Lucas "jeg får vel dra hjem og pakke" sier han og kysser meg på kinnet "jeg blir med" sier Lydz og går.
Lucas pov:
Jeg hører Izah si "vi drar ikke til Sverige" også forsvinner hun opp trappen. Jeg ser meg rundt og alle stirrer på meg, jeg setter meg ned og bare ser ned på gulvet. Lydz kommer inn med tårer som triller bed over ansiktet og setter seg i sofaen. Etter hun fortalte hva som skjedde bestemte Hedda seg for å gå opp. Lydz reiser seg og sier "hun er så sint på meg, alt er min skyld!" Og går rundt i sirkeler. Jeg ser at hun stopper opp og spør "hva er det?" Hun ser ned og nedover trappen kommer Izah ned. Og setter seg ved siden av meg og jeg tar armen rundt henne. Jeg tenkte bare på Izah så jeg hørte egentlig ikke hva vi snakket om men Izah spurte om jeg hadde pakket så jeg reiste meg og sa at jeg skulle dra hjem og pakke mens Lydz ble med.
DAGEN ETTER
Lydz pov:
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, Lukas og jeg er på vei til Izah nå. Og jeg gruer meg skikkelig til vi skal til Sverige, det tar mange timer å kjøre dit. Jeg må snakke med Izah
---------------------------------
Sorry for at det er så lenge siden jeg har skrevet noe, jeg har vært sinnsykt opptatt og har helt skrivesperre. Igjen, beklager!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 19, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The special dayWhere stories live. Discover now