6 part

79 6 8
                                    

Neki láttunk L.J.-vel takarítani pár perc múlva Slenderman-èk is bejöttek, de a csápos egy kicsit még mindig mérges volt, de annak örülök, hogy egy kicsit már le nyugodott. Mi meg folytattuk a takarítást Jackkel.

Slenderman szemszöge

Mikor be nyitottam és megláttam, hogy hogyan is néz ki a ház nagyon dühös lettem. Alig pár órára hagyom el a házat és ez fogad. De Kira mondta, hogy ne haljon meg senki ès segít L.Jacknak össze takarítani. Kedves tőle, hogy próbálja menteni Jacket de akkor is megfogja kapni ami neki jár. Ameddig õk takarítottak addig én felvittem a bõröndöket a szobájukba. Elõször Kira bõröndjét vittem be a szobánkba majd Toráét Eyeless Jack szobájába. Ezután felmentem az irodámba és elmerültem a gondolataimban meg a papír munkában.

Kira szemszöge + TIME SKIP

Miután végeztünk a takarítással úgy döntöttem, hogy felmegyek egy kicsit pihenni de elõtte elcsórok még egy sütit. Amikor ezzel is megvoltam és a szobába is beértem, körül néztem, hogy hol van Slenderman de nem láttam sehol, így ledõltem egy kicsit pihenni és közben zenét kapcsoltam, de nem aludtam. Kb.1 fél óra múlva lépteket hallottam majd azt, hogy valaki becsukja az ajtót és felém jön. Nem keltem fel és a szememet se nyitottam ki csak füleltem, az illetõ aki valószínûleg Slender volt leült mellém és mondott valamit de nem értettem. Viszont abból nagyából tudtam, hogy hol mert kb. a mellkasommal egy vonalban be süppedt az ágy. Úgy döntöttem felé fordulok és tényleg megpróbálok elaludni, mikor át fordultam egy pillanatra mintha megfagyott volna. Majd elkezdte simogatni a fejem akaratomon kívül de elmosolyodtam. Jól esett ez a törõdés tõle, majd elnyomott az álom.

Slenderman szemszöge

Egy óra elteltével úgy döntöttem, hogy most már elmegyek aludni végülis elég késõ van már. Miután bementem a szobába megláttam egy békésen szuszogó Kirát az ágyon.

-Biztos elfáradt, és már alszik.-gondoltam magamban majd becsuktam az ajtót el indultam az ágya felé és leültem mellé.

-Bár tudnám mit érzek irántad, még soha nem éreztem ilyet, ismeretlen érzés ez nekem.-mikor elértem a mondat végére megmozdult, itt azt hittem felkeltettem de csak átfordult a másik oldalára pont felém. Nem tudom miért, de elkezdtem simogatni a fejét mint valami macskának erre elmosolyodott. Egy kicsit még ott ültem, majd lementem mert valami koppanást meg kiabálást hallottam. Amikor leértem az a látvány fogadott, hogy: Nina+Jane kergeti Jeffet, Ben+Toby videójátékoztak, L.Jack+E.Jack meg azon vitatkoztak, hogy mit rakjanak a sütibe.

-TÛNÉS ALUDNI!-ordítottam de nem annyira hangosan, nehogy felkeljenek azok akik valamivel normálisabbak és ilyenkor már alszanak. Miután elzavartam õket aludni lekapcsoltam a villanyokat meg a sütõt is kikapcsoltam, majd felmentem átöltöztem és bebújtam az ágyamba. De mikor elfordultam a fal felé mocorgást és nyöszörgést hallottam, oda néztem a másik ágyra és Kira forgolódott meg motyogott valamit, de azt nem értettem mit. Egy kicsit vártam hátha megnyugszik de csak jobban nyöszörgött és mintha könnyezett is volna egy kicsit, valamiért megsajnáltam és oda mentem mellé és elkezdtem simogatni a fejét, hogy megnyugodjon. Sikeresen megnyugodott, elakartam menni de megfogta a kezem.

-Ne....-mondta nagyon halkan. Bár mondjuk nem is tudtam volna olyan erõsen szorította a kezem, így felemeltem a takarót és bemásztam mellé, majd mindkettõnket betakartam. Oda fordultam hozzá õ pedig a fejét a mellkasomba fúrta. Éreztem ahogy egy kicsit elpirulok, egyik kezemmel átkarolom a derekát és közelebb húztam magamhoz, majd így aludtunk el.

SlendermanxKiraWhere stories live. Discover now