Deci e Luni , prima zi de scoala si am trecut in sfrasit in clasa 11-a. Sunt Caroline ,am 17 ani si nu sunt atat de bucuroasa pe cat par insa nu ma plang...nu prea sunt placuta pe la scoala , nu am exagerat de multi bani , nu sunt cea mai frumoasa si desteapta fata si nici corp de model nu am insa supravietuiesc.Ne avand nici un prieten ,nu am pe cineva de revazut dupa bine -meritata vacanta in care mare parte din timp am citit si am fost plecata in alt oras in vizita la niste rude . Mai am un frate , Jesy , el are 12 ani si nu ne intelegem de loc , uneori tind sa cred ca e mai rau decat cei de la scoala , are momente cand se comporta de parca nu am fi frati.
Lasand asta la o parte , pot sa spun ca am niste parinti foarte absenti . Lucreaza amandoi foarte multi si nu apuc sa ii vad decat o data la doua -trei zile. Astfel eu raman sa am grija sau mai bine zis: ,, sa ma cert '' cu Jesy.
Pentru prima zi de scoala am ales sa ma imbrac lejer , cu o nuanta de toamna, si sa imi iau ghiozdanul meu preferat , pun in el o carte de citit , in caz ca ma plictisesc si un caiet cu un pix , cobor la bucatarie pentru a-mi lua ceva de mancare si imi caut ochelarii , am uitat sa mentionez ca port ochelari , ceea ce este un dezavantaj daca inveti la Eastwood High School , liceul meu.
Pana la liceu am de mers cam 15 minute pe jos , asa ca imi bag castile in urechi si pornesc la drum. Mergeam linistita pe strada pana cand 3 masini negre, incolonate trec in viteza pe banda de langa trotuarul pe care ma aflam . Primul meu gand :
-Ce bezmetici!
Ajungand in curtea scolii dau de aglomeratia adolescentina si incercand sa imi scot telefonul din buzunarul ghiozdanului pentru a vedea cat e ceasul dau peste cineva . Imedia ma trezesc cu un repros acid , se pare ca , venind de la un baiat.
-Uita-te pe unde mergi, ai 4 ochi si tot nu vezi pe unde mergi ? Scoate ochii din telefon si foloseste-i !
Bulversata de atatea replici , imi ridic privirea si dau de un baiat saten , destul de atragator dar prea nesimtit pentru gustul meu .
-Scuza-ma, ii zic eu . Nu a fost cu intentie , a fost vina mea.
- Normal ca a fost , ca doar nu a fost a mea ! Hai , poti sa pleci!
Nu am mai zis nimic , miscata de-a dreptul de tupeul cu care se prezinta satenul dar totusi obisnuita cu genul asta de comportament . Imi continui drumul pana ajung in sala de festivitati .Acolo ar trebui ca directoarea sa ne prezinte nu stiu cate chestii despre anul scolar si apoi sa ne dea orarele si sa cunoastem noii profesori .
- Doi ani si am terminat cu tot chinul asta numit liceu ! Exclam eu mai mult in soapta , dupa ce directoarea isi termina discursul ,, interesant'' si trebuie sa eliberam sala.
-Stiu ce zici ! aud pe cineva in spatele meu , cred ca am vorbit cam tare .
-Buna , sunt Cameron , te-am auzit mai devreme si nu m-am putut abtine sa nu completez , rade putin lasand la vedere un ras colorat si niste perle perfecte .
-Hei , Caroline , nu e nimic , stai calm , imi pari cunoscut, spun eu intinzand mana pentru a o da cu el .
-Defapt am fost anul trecut colegi la mai multe ore dar nu am vorbit niciodata .
-Oh , ai dreptate ! Scuze ca nu te-am recunoscut , spun eu vizibil rusinata de situatie.
-Nu e nimic, ce zici mergem spre clase? Am auzit ca au venit un grup de elevi de la Nortwood , cica au fost suspendati anul trecut si i-au trimis la noi.
-Habar n-am , sper doar sa nu se comporte ca acolo .
-Nu stiu , zice Cameron .
Ajungem in clasa , a 11-a C. Vad ca nu am ajuns primii si nici ultimii , mai sunt multe scaune libere .Ma asez cu Cameron in a 2-a banca si asteptam sa vina profesorul, sa ne dea ultimele detalii cu privire la anul scolar.
Ceva mai in fata , Rose, o fata pe care nu prea o agreez, nu doar pentru ca e foarte bogata si frumoasa si inalta si are un corp de milioane , dar mai este si rasfatata, egoista , si foarte rea, se baga in seama cu mine .
-Hei Line , cum imi zice ea cu vocea de tarfa, nu ai renuntat la ferestrele alea de la ochi ? Ma faci sa imi para rau pentru tine ...stiind ca nici anul asta nu o sa fii pe lista celor invitati la ziua mea.spune ea incercand sa para ca sufera .
-Mai bine m-ar calca o masina ! , ii spun eu dulce
-Ai grija Line , s-ar putea sa se intample . Continua Rose .
-Las-o in pace , nu ti-a facut nimic , ma apara Cameron .
-Oh , Caroline , ai evoluat , ti-ai facut si un amic , nu creeed. Cum te cheama papusa? iI intreaba ea pe Cameron.
Nu apuca sa ii se raspunda ca in clasaa intre profesorul nosrtu si se face liniste. Dupa el , un tip inalt si destul de dezvoltat . Nu. E tipul de care m-am ciocnit dimineata . Fuck .
-Neata clasa , bun venit in noul an ,sper ca o sa ne ,,distram'' si sa incercam sa nu mai ramanem corigenti si fara prea multe vizite la director , incearca el sa glumeasca,
-Elevi , el este James , A fost transferat de la Northwood anul acesta si va fi colegul vostru.
N.A. Hei , e primul capitol din prima mea poveste so, sa mai continui ?
CITEȘTI
Viata in Cuvinte
عاطفيةCaroline , o tanara adolescenta in varsta de 17 ani , locuieste in Londra , alaturi de fratele si familia sa. Desi nu este o adolescenta tipica ,probleme incep sa se tina in lant dupa ea din momentul cand incepe sa aiba tangente cu unul dintre cei...