PART 12

41 3 2
                                    

5 months later ~~~

Aku merasakan ada yang tidak kena, dadaku terasa ingin berhenti melihat Sehun sedang meniduri Naehun.

"Srsly? Bad boy tidurkan baby". Sakatku dan ada gelak kecil dihujung. Sehun menoleh kearahku.

"Ye laa, nnti nk buat projek susah". Balas Sehun lalu smirk ke arahku. Aku terkena balik.

"Gatal eyh!". Marahku dan kembali menatap wajah Naehun dalam pelukan Sehun.

"Dia banyak ikut muka awak dari saya". Kataku dan mencebik.

"Sayang~".

"Eih cori² . My bad...".

"WOI! MY BAD APANYA? PENSYARAH NAK JUMPA KAU". Teriak Sehun yg duduk disebelahku.

Aku tersentak apabila suara Sehun yg nyata terpekik terlolong memanggilku. WAIT?! AKU MIMPI LAGI?! AISHHH, LETIH AA CMNI BAIK AKU PINDAH DUDUK DALAM IMAGINASI AKU TUUU.

"Sha?". Panggil Darren yg duduk dihadapanku.

Darren? Mataku berair melihat dia masih hidup. Tanpaku sedari Air mataku mula mengalir membasahi pipiku. Kawan-kawan aku memandang pelik ke, arahku.

"Darren, are you real?". Tanyaku.

"Yes, i am. Wea?".

"aaaaaaaa, rindu". Kataku dan tersenyum manis.

"Sah! Kau mimpi lagi eyh? For 45 minutes kau dah buat berapa chap?". Tanya Ilah dan menepuk bahuku. Aku tidak melayan si Ilah tu.

"Oi oi oi. Kau nak suruh aku tunggu berapa lama?". Kata Sehun dan menarik ikatan rambutku sehingga terlepas.

"Yaaaaa , OH SEHUN!". marahku dan bangun keluar meninggalkan Sehun yg mengikutiku dari belakang.

.........................................................

"Yes, madam. How can i help you?". Tanyaku.

"Okay. Actually our school want to celebrate family day".

"And? If you ask my parents to come. I'm sorry i can't". Balasku.

"No! Family between schoolmate".

"Hah?". Aku tidak faham.

"Bengap bethol laa. Maksudnya GF n BF like valatine laa". Sampuk Sehun sambil tangannya laju menepuk dahiku.

"Yes. And i want you guys to be partner".

"WHAT?! THIS NUDE GIRL?". Kata Sehun dgn terkejut beruk begitu juga denganku.

"AMBOI, Sedap je mengata aku! . Kau ingat aku nak satu team dgn kau? Pretend jd Husband n Wife". Kataku dgn sinis menusuk kalbu Sehun.

"Stop it!, you guys go one by one class to announce this celebration and plz remember pretend to be one family". Arah Pensyarah tersebut. Aku dan Sehun mengangguk faham dan menunduk meminta diri untuk melakukan tugas yang diberikan kepadaku n Sehun.

"Hai! This weekend our school make family day so yaa choose your patner. Right bby?".

"Haa? Yes". Balasku ringkas terkejut apabila Sehun memanggil bby td. Semua student in class memandang ke arah kami berdua.

"Fat n bad looking with bad boy n good looking". Ejek salah seorang perempuan dalam kelas tersebut, aku menunduk malu.

"Watch out your mouth! Cheap women!". Marah Sehun dan menarik lenganku keluar dari class tersebut.

Sehun mula masuk ke dalam kelas yg lain tetapi aku menunggunya di luar malu dikatakan begitu . Sehun perasan ketiadaanku di sebelahnya lalu menjengukku di luar.

BAD BOY IS MY SOULMATE Where stories live. Discover now