PART 5

42 7 6
                                    

"Nak makan ape ?". Tanya Sehun sambil mendukung Shahun . Aku menoleh kearahnya .

"Aku nak try makan kimchi . Boleh?". Kataku sambil mencari kedai kimchi.
Sehun mengangguk dan berjalan menuju ke kedai kwn Dahyun sambil memeluk lengan Sehun .

"Takpe lahhh ,tak de selera". Kataku sambil melonggakan pelukan di lengan Sehun. Dia sedar lalu memegang tanganku erat dan menariku menghampiri khemah jualan.

"Aku nak kimchi satu". Kata Sehun dan menghulurkan tangan seperti meminta sesuatu kepadaku. Ramai pelajar menatap ke arah kami.

"Ape?".

"Wallet sayang. Dalam beg tuu". Katanya dan aku melemparkan senyuman manis dan memusingkan beg ke depan lalu memberi kepadanya.

"Oh goshhhh! They look alike husband n wife". Bisik org yg beratur di belakangku.

Dahyun yg mendengar mendengus kasar lalu membawa jus tembikai di tangannya dan pura-pura tersandung. Jus tersebut tertumpahkan dekat bahagian dadaku.

"What the-". Aku terus berlari ke tandas dgn wajah malu.

"Wei-wei tengok tuuu". Teriak Yani sambil menepuk-nepuk meja lalu menunjuk ke arah Sehun yg mengejarku 

"Suho! Ambilkan makanan kat kedai betina tuu astu bayarkan baju kat kedai Hoseok!". Teriak Sehun. Suho menganggukkan kepala dan terus melakukan perkara yg dipinta.

"Eyhhhh! Aku nk masuk tandas". Kataku dan merampas baju di tangannya. Sehun tersenyum malu.

Siyes aku tak ingat , Sehun pakai baju ape

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Siyes aku tak ingat , Sehun pakai baju ape . Tang ii mcm 1 family , Shahun tu aku pakaikan dress tp bole plk bertukar pkai baju cm laki.

"Kenapa tukar baju Baby . Tak cantiklaa , baby ni pompuan bukan laki ". Kataku sambil memasukkan baju kotor ke dalam beg .

"Suka hati , Appa la kan . Ank appa jgk bukan eomma sorang". Balas Sehun sambil bermain dengan pipi Shahun . Aku menjeling ke arahnya .

Kringggggggg ~~~

Telefon Sehun berdering . Aku melihat siapa yg call dan tolong jawabkan sekali .

"Hello , Mrs . Eunji".

"Aikkk , kenapa suara perempuan keluar . Aku salah call ke".

"Eyh ! , Tak . Ni memang fon Sehun , dia tengan main dengan Shahun. kenapa call ?".

"Aaaa . Mrs. Eunjin dengan Family yang nak ambik Shahun tu ade dekat kedai kawan Sehun".

"Ouhhh, kami dah on the way nak pergi sana".

"Okey". Kata Mrs. Eunji dan mematikan panggilan . Muka aku merah sebab tahan nangis .

"Jom ! Mrs. Eunji nak ambik Shahun". Kataku dan mengambil Shahun dari pelukan Sehun , aku mencium Shahun berkali-kali dan berjalan ke arah kedai. Sehun pelik dgn perangaiku yang tiba-tiba berubah .

BAD BOY IS MY SOULMATE Where stories live. Discover now