*אני כל כך מאוהבת בנאמג'ין שזה כבר בלתי אפשרי*
Chapter 3
-בפרק הקודם-
רצתי אחריו ולא חשבתי על כלום, רק הוא נימצא במוחי למה שהיצור האלוהי הזה יהיה עצוב...
-ועכשיו לפרק☺︎-
נ.מ. ג׳ימין:
אני וג'ין הפרדנו בין יונגי ונאמג'ון,עמדתי במקומי ושמתי לב שג'ין ברח החוצה אחרי הפדיחה עם נאמג'ון לא יודע למה אבל המלך אמר שעובר עליו יום רע...׳כשדיברנו קודם הוא ניראה הכי שמח שיש׳ חשבתי לעצמי לא מבין מה הלך כאן כרגע...
הסתובבתי והעפתי מבט לנגד שתי הדבילים שרבו מכות, ״א...את..אתה!״ צעקתי והצבעתי לכיוון יונגי הותקפתי בחרדות ניזכר באותו הרגע שהרס את חיי
•פלאשבק•
״או..אומה... לא בבקשה, תישארי איתי! אני צריך אותך בחיים!..בבק...בבקשה אני מתחנן!״אמרתי בבכי כשקלטתי את החרב החדה והארוכה בביטנה של אימי ושלולית מלאה בדם מתחתיה, ראיתי את החרב נשלפת במהירות על ידי אחד ממלאכי המוות הגדולים בהיסטוריה לא אחר מאשר המלך האן סונג מין! מאחוריו עמדו שתי ילדים קטנים שעמדו עם חרבות ששוקלות יותר משתיהם ביחד ׳איך הוא יכול לסכן אותם ככה?! איזה מין אבא הוא?!׳ כעסתי תוך כדי חשיבה אבל לא חשבתי וידעתי שמה שעשיתי עכשיו הוא שגוי ביותר. קמתי בחזרה על רגלי והוצאתי את שיניי, עייני הפכו לבורדו חזק בגלל שכעסתי, הייתי חלש מדי כדי לתקוף משהו וגם לא שתיתי דם בערך חודש, הייתי שניה מלתקוף את הילד הקטן שמתחבא מאחורי אביו מתוך רצון לנקמה אבל תוך שניה הבנתי שאני מרותק לרצפה לא יכול להזיז שריר מכמות הכאב שהרגשתי הבנתי שנדקרתי...בדיוק כמו אימי. הברזל החד חדר לגופי, כאב לי... לא יכולתי להוציא את החרב או בכלל לזוז אז פשוט נשארתי שם, בלי שום תיקווה, רצון, או סיכוי לצאת מפה בחיים. כבר לא יכולתי ליראות ברור הייתי חלש מידי וחסר הגנה.
•סוף פלאשבק•
״אתה יודע...לא השתנת מאז, נשארת אותו דביל שרב מכות!״ צעקתי כשדמעות מאיימות לצאת החוצה אבל היתאפקתי, לא מגיע להם ליראות אותי במצב פגיע! התקרבתי אל יונגי אבל כניראה עייני הפכו שחורות, וניביי נחשפו החוצה, הוא הלך אחורה עד שניתקע בקיר, כל כך כעסתי שלא יכולתי להסביר בכלל אחזתי בצאורו והרמתי אותו למעלה עם ידי, לא נישאר לו אוויר לנשימה אבל זה לא עניין אותי, אביו הרג את אמא שלי ואני בטוח שגם את כל הזן שלי והוא דקר אותי! בגלל המשפחה שלו חוויתי דברים נוראים! לכן אוודא שלא ישאר שום צאצא של הבנאדם הנורא הזה! ועם זה אומר שהבן שלו ישא בתוצאות אין לי בעיה עם זה
YOU ARE READING
𝐈 𝐅𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐘𝐨𝐮,𝐌𝐚𝐭𝐞/ 𝐁𝐓𝐒
Paranormal"זוכר את מה שאמרת על הוונג, שאפשר להרגיש חלק ממנו בתוכך אחרי המגע הראשון... שאפשר לחוש בו ובכאב שלו? אני אני חושב שמצאתי את הוונג שלי~״ ______________________ מלחמה אחת, שתי עולמות אויבות מה יקרה עם אנשים מרקעים שונים שעל ליבם שנים של...