4.

30 4 0
                                    

Ráno

Probudilo mě to otravný zvonění budíku, takže jsem ho se zamručením vypnul a šel jsem si udělat ranní hygienu, učesal jsem si svoje hnízdo na hlavě a šel jsem si dolu udělat snídani která se skládala z ovesné kaše potom jsem hned vyrazil do školy abych vše stihnul, mezitím jsem se stihnul domluvit s klukama aby na mě čekali před školou. Hned co jsem přišel před školu viděl jsem mávat Jimina s jeho růžovou hlavou a vedle něho stát vyššího Jina která taky mával mým směrem "Ahoj kluci,, pozdravil jsem "Ahooooj Kookie!,, vypískl Jimin a hned mě objal, musel jsem se zasmát jak byl oproti mě malý, taky jsem si všimnul jak Jin někoho furt hledá pohledem a hned mi došlo že asi kouká po Namjoonovi, který teď přišel se svojí partou ale jediný koho jsem neviděl byl Taehyung, pomalu jsme šli do školy a já se šel přezout a pomalu vyrazil do třídy než začala hodina, Jin s Jiminem mi slíbily že spolu půjdeme na oběd, takže jsem nemusel být sám, opravdu jsem rád za to že je mám jsou to moc úžasný kamarádi opravdu si připadám jako kdyby jsme se znali věčně, potom co přišla učitelka na matiku, kterou tak moc nesnáším tak se rozletěli dveře a stál tam Taehyung a měl na obličeji zase nějaký šrám.

"Omlouvám se zaspal jsem,, řekl chladě učitelce která vysvětlovala minulou látku kterou jsem díky bohu pochopil protože matematika není zrovna moje silná stránka. "Takže pane Kime když jste přišel pozdě a ještě k tomu mi narušil celý výklad tak látku určitě chápete,, řekla učitelka a já jsem viděl jenom Taehyungův naštvaný pohled, "Já to udělám za něj,, vypustil jsem ze sebe a učitelka se jenom podívala a pokývala na mě abych šel k tabuli, "Vypadá to pane Kime že dneska máte šťastný den, protože vás spolužák zachránil tak si jděte sednout, ale příště ať už se to neopakuje,, on jenom zakroutil očima hodil po mně jeho chladný pohled, z jeho očí nejde vůbec nic vyčíst, ale to jsem teď neřešil protože mě učitelka zkoušela, takže jsem příklad nějak vypočítal.

"Dobře pane Jeone máte za dva,, řekla ta stará nepříjemná jepice a já si šel sednout. Po konci hodiny za mnou přišel Taehyung "Proč si to udělal?,, zeptal se mě s neutrálním výrazem ve tváři, "No nevím asi sem chtěl dobrou známku,, řekl jsem mu na to jenom a on se na mě podíval a šel si zase sednout, pár dalších hodin uběhlo jako nic, tak jsem tedy vyrazil na oběd s klukama, "Ahoj Kooku,, řekl Jin a usmál se na mě "Ahooj,, odpověděl jsem na pozdrav a sedl si k nim ke stolu, kde jsme jenom tak seděli a povídali si o dnešním dni ve škole, když v tom do místnosti přišla celá Namjoonova parta, vypadali že se něčemu smáli, potom jsem pozoroval Taehyunga který si tam povídal s takovým klukem který vypadal o něco menší než Jimin který měl sříbrný vlasy, když jsem pozoroval Taehyunga tak vypadal šťastně ale jedna věc mě překvapila ze všech nejvíc a to byla ta že Jimin pozoroval toho kluka co se baví s Taehyungem, "Jimin-hyung, posloucháš mě?,, zeptal jsem se ho a zamával jsem mu rukou před obličejem, vypadalo to jako kdybych ho probudil z nějakýho transu, "C-Co je?,, zeptal se mě, já a Jin jsme se na sebe podívali a žačali se smát jak smyslů zbavení, Jimin na nás jenom zmateně koukal.

Namjoon vyhledal náš stůl pohledem, tady spíš to vypadalo jako kdyby hledal Jina který se podíval taky jeho směrem, já sem na Jina jenom koukal a ten se začal červenat jak rajče, "Byly jste spolu venku Jin-hyung?,, zeptal jsem se Jina když byl Jimin zase úplně mimo, "Jo byly jsme spolu venku, a bylo to fajn opravdu není tak zlý jak se tady říká,, řekl mi Jin a smál se jako malá zamilovaná školačka, "Dneska po škole s vámi nebudu,, řekl Jimin, a já jsem nechápal proč vždycky po škole chodíme do místní kavárny, ale Jimin se od té párty chová docela divně.

"Co před náma tajíš?,, zeptal jsem se ho, on se na mě zmateně podíval "Nic nemám co bych t-tajil,, řekl nervózně tak jsem se k němu přisunul blíž, abych mu viděl přímo do očí ale on přede mnou utíkal pohledem, "Kápni božskou Hyung,, řekl jsem a "uraženě" nafoukl tváře.

I need you!Kde žijí příběhy. Začni objevovat