pohled Jungkooka
Bylo pozdě v noci a já jsem se probral a cítil jsem na sobě něčí ruce, tedy spíš Taeho ruce byl jsem na sebe naštvanej, kvůli tomu jak jsem se k němu choval on si toho tolik prožil a já jsem si myslel že šikana je to nejhorší co mě potkalo ale to co si zažil a zažívá Tae to je síla, já nevěděl jak to teď bude. Už vím důvod proč se chová takhle a chápu ho taky bych se takhle zachoval, jenže on za Daeho smrt nemohl , nemůže si to dávat za vinu když si vzpomenu na včerejšek chce se mi brečet. "Jungkookie, nechoď prosím!,, Taehyung měl špatný sem ale proč říkal moje jméno?
Ale to je teď jedno "Tea,, zašeptal jsem a trochu jsem do něj šťouhl "Vstávej Tae,, řekl jsem o trochu víc nahlas a on je probudil rychle vstal, "Tae zdál se ti zlý sen,, on se na mě podíval "Kookie neopouštěj mně,, řekl a zase si lehl "Neopustím tě už nikdy,, řekl jsem mu a přitulil se k němu, potom jsme oba usnuli.
Ráno
Probudila mě vůně snídaně, kterou nemohl dělat nikdo jiný než Tae a já jsem si uvědomil že je škola ale proč mi nezvonil budík? Seběhl jsem dolů "Přijdeme pozdě do školy!!,, zakřičel jsem a Taehyung se na mě podíval a zasmál se "Kdyby si předtím dával ve škole pozor věděl by si že dneska ve škole něco dělají takže je zbytek týdne ředitelské volno,, zastavil mě Tae asi jsem byl úplně mimo, protože jsem přemýšlel nad Sehunem a na to že jsem udělal hroznou pitomost. "Tae? Já musím tě zeptat, když si mě ten den na tý párty políbil tak,, chtěl jsem se ho zeptat ale skočil mi do řeči, já nevěděl jsem jak to mezi námi teď bude, snažil jsem se na to nemyslet ale nevěděl jsem "Kooku pojď radši jíst,, řekl mi a já jsem kývnul a sedli si na židli ke stolu.
"Víš Kookie, já mám teď smíšený pocity nechci ti znovu ublížit,, řekl tiše Taehyung "Tae, opravdu si mi neublížil teda aspoň teď už chápu proč si to všechno dělal asi bych udělal to samé,, odpověděl jsem mu a byl jsem potichu nemohl jsem jíst neměl jsem chuť. "Hodně mi ho připomínáš,, zamrmlal Taehyung "D-Daeho?,, zakoktal jsem se protože ta věta mě dost rozhodila, "Ano taky vždycky víc myslel na druhé než na sebe,, dodal k tomu a já jsem na něj zíral s otevřenou pusou "Jak už jsem ti předtím řekl nemůžeš se vinit z jeho smrti, on by to tak nechtěl chtěl aby si se znovu zamiloval, nechtěl by vidět jak se pořád takhle trápíš,, pověděl jsem mu, "Hrozně by si se mu líbil,, řekl mi Taehyung a šel odnést svůj talíř "Asi máš pravdu, ale je to těžký na něj zapomenout,, "Ale Tae, nikdo neříkal že na něj máš zapomenout vím že ze srdce člověka nevymažeš,, řekl jsem mu a pohladil ho po tváři, on chytl mojí ruku "Víš Jungkookie, asi by to opravdu takhle nechtěl a tak mě napadlo nechtěl by si jít semnou na tu pouť dneska jdou tu poslední den a zítra už tady nebudou tak by jsme tam mohli jít,, já jsem se zarazil, a koukal na něj s otevřenou pusou, on myslí jako rande? Néé to nemůže být rande a tak to taky jako rande brát nebudu "J-Já moc r-rád půjdu napíšu ještě klukům. Tae jenom přikývnul, takže ale potom mi došlo, že s klukama od tý doby co mně viděli se Sehunem jsem nemluvil, takže co když už se semnou nechtějí kamarádit, chtělo se mi brečet "Děje se něco Kooku?,, zeptal se mě Tae "Víš od tý doby co jsem měl něco se Sehunem tak jsme se nebavili, byly na mě naštvaný, a a já nevím jestli se semnou chtějí ještě furt bavit,, řekl jsem a svěsil hlavu dolů.
"Určitě se s tebou chtějí kamarádit, mají tě rádi, neboj se vím to,, řekl mi Tae a rozcuchal mi vlasy, takže jsem vzal telefon a zkusil jsem zavolat klukům ale asi jsem ani nemusel protože někdo klepal, "Dojdu tam,, řekl jsem a za dveřmi stáli kluci. Nevěděl jsem co mám říct já jsem se rozplakal, oni tam stáli a smáli se na mě "Kluci tak mooc mě to všechno mrzí a skočil jsem po nich, J-Já byl jsem blbej a vím že jsem to všechno pokazil, prominete mi to?,, Kluci se na sebe podívali a zasmáli se "Ale Kookie my tě máme rádi a jasný že ti odpustíme, jenom už nám tohle nikdy nedělěj měli jsme o tebe strach a hlavně Jin, když jsem mu říkal že si se Sehunem proč si to vůbec udělal?,, zeptal se mě Jimin a kluci se na mě jenom podívali ale díky bohu mě zachránil Tae, "Čus,, řekl a oni se jenom, překvapeně podívali na Taeho a jejich výrazy mluvili za vše "Pojďte dál,, řekl jsem a oni šli do vnitř. Všichni jsme si sedli ke stolu a já jsem donesl něco na zub a k pití, "Co tady děláš Tae?,, zeptal se překvapeně Namjoon, tak tedy jsme klukům všechno řekli to o Taehyungovo otci o tom že jsme si včera promluvili, vypadali že to musí chvíli zpracovat "Mám nápad dneska je poslední den pouť, tak co kdyby jsme tam šli a všichni si to tam užili?,, zeptal jsem se "Jo jasný, ale jedna otázka furt zůstává nevyřčena, proč si byl s tím idiotem Sehunem Jungkooku,, zeptal se mě pro změnu Yoongi "No já, jsem chtěl zapomenout na všechno co se stalo tak jsem napsal Sehunovi,, pokračoval se ve vyprávění když v tom přišel Jin a dal mi pohlavek "Pabo, proč si s námi o tom nemluvil? Vždyť už jsme jako rodina a ta drží při sobě! Všichni jsme se moc báli že by ti mohl něco udělat a ono se tak i stalo, kdyby tam v ten den Taehyung nepřišel tak bůh ví co by ti ten šmejdu udělal,, řekl naštvaně Jin a zamračil se "P-Promiň hyung moc mě to mrzí,, podíval sem se na něj a nakonec mě Jin objal "Už to nikdy nedělej,, řekl a já jsem s ním souhlasil. "Neboj se už mě nikdy tohle nenapadne hyung, jsem tak rád. Asi bych se zbláznil kdybych o vás přišel jste moje rodina.,, řekl jsem Jinovi a víc jsem ho objal, "Já chci takyyyy!,, křičel Jimin a skočil na nás, bylo mi opravdu dobře kluci byly úžasný.
ČTEŠ
I need you!
FanfictionJeon Jungkook je mladý a pohledný hoch, který se nedávno přestěhoval do Seolu, kde má začít nový život ovšem do jeho života přijde nečekaný zvrat který s jeho životem zase pohne trochu jinak. Kim Taehyung mladý kluk s velkým nadáním dělat lidem ze ž...