قصتنا النهارده عن التفريق بين الأبناء أو بشكل أوضح الولد والبنت من حيث المعامله 💟👈. قصتنا بتتكلم عن بنت عمرها سبع سنين وحيده الأب والأم أمها ماتت وابوها اتجوز على طول زى ما يكون مستنى الفرصه بحجه انه يخلف ولد😞👨.وبعدها اتجوز ابوها💑 ومن اول يوم ومرات أبوها مكنتش بتحبها واستحملت البنت😭😢.وبعدها بتسعة أشهر خلفت مرات أبوها ولد👨.وطبعا شويه الحب اللى كانوا عند أبوها ليها معدوش موجودين زى ما يكونوا اتبخروا وراح الحب كله لاخوها اللى كانوا مدلعينوا جدا واى غلطه ليه مكنش بيتعاتب عليها على عكس أخته فى كل حاجه حتى فى المستوى الدراسى😇🙆. ومرات الأب إقنعته انه يكتب كل املاكه لابنه وفعلا هو ده اللى حصل 👿👎. لحد أما مر عشرين سنه ومات الأب ومراته فى حادث 😭😓.ومتبقاش غير الأخوات البنت كانت فى كليه طب والولد كان فى كليه تجاره ودخل بالعفيه . ومرات الأيام والولد مرضاش يخلى أخته تاخد حقها بس رغم ده كانت بتحبه💟.بس أخته كانت بتشتغل وقدرت أنها تجيب شقه وعاشت فيها بعد أما طردها من البيت. وبعدها حصلت مفاجاه أكدت أن شرع ربنا هيتحقق مهما حصل👌💞.الولد عمل حادث وراح المستشفى اللى أخته بتشتغل فيها وكانت حالته خطيره واخته هى اللى عالجته لأنها كانت خايفه عليه جدا😓😓. وبعدها اما فاق من العمليه شكر أخته وقالها انا من غيرك مكنش زمانى عايش واداها حقها وعاشوا مع بعض بس المره دى اخوات بجد💑.وبكده أكون خلصت قصتى والهدف منها أننا منفرقش بين الولد والبنت لأن كلهم بشر وأننا منخالفش شرع ربنا مهما كان التأثير قوى✌💟.
أنت تقرأ
قصص واقعية 🙈🤦♂️آلـ๋͜ـف͒ـ๋͜ـقـ๋͜ـيـ๋͜ـر 🖤🧸"
Chick-Litقصص واقعية 🙈🤦♂️آلـ๋͜ـف͒ـ๋͜ـقـ๋͜ـيـ๋͜ـر 🖤🧸