✨Külön kiadás✨

182 12 9
                                    

Oooo hello tökmagok!!!! Valahogyan vissza toltam a picsámat a wattpadra szoval ezért is jövök nektek egy külön kiadással mert nm tom meddig de rohadt sok időre el tüntem☺️ remélem tetszeni fog(és köszönöm hogy eddig olvastátok ezt a storyt)


Erwin szemszög: OOOO HOGY AZ ISTEN KURNÁ MEG AZT AKI ELINDÍTOTTA AZT A KIBEBASZOTT ODAKURT KORONÁÁÁÁT

Khmm khmm.... bemutatkozok

A nevem Erwin Smith 42 éves vagyok 188 centi tanár vagyok, nincs se gyerekem se családom, lassan 17 éve élek egyedül, 17 évesen nagyanyámék befogadtak majd 25 éves koromban elhunytak így egyedül kezdtem élni, lett egy barátnőm akivel egy igen szép kapcsolatot kezdtem el ápolni(pontosan 5 évig voltak együtt) de mikor elértem ahoz hogy megkérjem a kezét megcsalt azóta nincs barátnőm, de van egy nagyon hülye osztályom amit imádok csak ezt nem nagyon mutatom ki. Nohh szerintem rájöttetek hogy covid van és ✨DIGITÁLIS✨ oktatás, uuu jön a pokol de hát meg kell tennem.

Itthon ülök javítom a dolgozatokat hogy majd a jegyeket el tudjam mondani nekik az órákon. Ezért el is indítottam a zoom-ot.

Bertoldt: jónapot tanárúr!

És akkor itt kezdődött az hogy legalább 30 gyereknek kellett egyessével visszaköszönnöm.

Reiner:ooo helloooo

Annie:hello(kamera hang egyből kikapcs)

Sasha: krumpli.

Ok?

Connie: jóóóó nagyot tanár úr!

Armin: miiiii nem én vagyok az első?

Mikasa: Eren? Hól van Eren? MI AZ HOGY NINCS ITT EREN? EREHHHH

Ymir: HISTORIA KÉRSZ TEÁT?

Historia: IGENNNN
Itt a fülem elkezdett vérezni.

Jean: hmmm Marco gyere le most! Elvileg óra van! JAAA CSÓKOLOM TANÁR ÚR!!!

Marco: Jean ne ordibálj már éppen most léptem be! Elnézést tanár úr!

Semmi gond!

Jean: Marco miért léptél be most mondtam hogy együtt leszün egy kamerán!

Marco: jól van na!

Eren: UUUU GECI LEVIIIIIII MÁR MEGY AZ ÓRA KB 10 PERCE

Levi: NE ORDIBÁLJ MÁR TE BAROM! MÁRIS MEGYEK LE!

Kmmm kmmm.... nos mindenki bent van?

Armin: jaaa asszem🙃

Na mind1 majd jönnek akik hiányoznak. Kezdhetjük?

Bertoldt: igen!

Reiner: jup

Oke. Akkor kezdjük is egyből egy írodalommal nm tudom hogyan került ide Toldi de ezt adták ki szóval el kezdjük tanulni a Toldit. A könyveteket nyissátok ki a 32. oldalon és olvassátok el az első éneket. Amint ez meg van akkor kikérdezem a tartalmát és ha van szívem akkor nm adok fel belőle tanulni valót.

//előre megyünk egy kicsit az időben//

Na akkor mindenki elolvasta?

Armin: igen!

Connie: jup!

Rendben akkor ummmm.... Á! Eren mond el nekünk szépen a tartalmát annak amit az elöbb elolvastál elvileg!

Eren: (se kép se hang)🔇

EREN NE SZÓRAKOZZ!!

Levi: AHH EREN!
🔇

Mi a.....?
Jólvan akkor erenéket hanyagoljuk.

Jean: hoppá valaki nagyon jól érzi magát órán!

Jean nem kértük hogy elmond a véleményed de ha már itt vagy akkor mond el nekünk szépen a Toldi 1 ének tartalmát!

Jean: hát az úgy volt hogy..... uhmmmm izé...

Hajjjj mind1 esélytelen, valaki el tudná mondani ezt a kibekurt toldit?

Bertoldt: én eltudom!!

Akkor hajrá!!

//megint idő utazók vagyunk//

Pontosan Bertoldt ez így van! Na mivel már egyszer hallottátok a tartalmát meg elméletileg el is olvastátok akkor írjatok róla egy fogalmazát. Nehogy azt mondjátok hogy nehéz mert rögvest agyfaszt kapok! Szóval most neki is állhattok! Kaptok rá olyan hmmmm legyen mondjuk 15-20 perc, jó munkát!

// harmadjára is idő utazók lettünk//

Na gyerekek letelt az idő akkor olvassa fel nekünk mondjuk Sasha!

Sasha:"chips csörgés evés hangja"

Maga meg mit csinál az órámon csak nem eszik?

Sasha: jajjjj elnézést tanár úr csak nem reggeliztem!

Jólvan akkor legyen Historia!

Historia:.........🔇

Ymir: Hahhm...Ymir!
🔇

Hát ezek is jól szórakoznak úgy hallom! Esetleg önként jelentkező aki elmondja a sajátját?

Connie: majd én elmondom tanár úr!

//idő utazááás🎶//

Köszi Connie ez tökéletes volt! Halljátok gyerekek csak ennyit kellett volna írni!

Jean: NYIIIIHAHAHAHAHAHAAAAAA MINDJÁRT VÉGE AZ ÓRÁNAK!!

Haha ne örülj neki ennyire mert egy fasz vagyok és fel adom az első három verszakot! MUHAHAHAHA

Eren: FASZOM LEVI MIÉRT VAGY ILYEN SZŰK?

Levi: A JÓ ÉDES ISTEN ÁLDNA MEG EREN BENYOMTUK A REDVES MIKROFONT

Eren: LESZAROM HAD HALLGASSÁK!

Levi: EREN EZ NEM JÁTÉK.... AHHHH TE FOSSSSS!

Eren: HAAA LEVI

Mikasa: EREN TE MI A SZART CSINÁLSZ- CSINÁLTOK?

Eren: GEC MEGSZÓLALT A HÁZI RÁRKÁNY!
🔇
Levi:SZOPTAD EREN!
🔇
Mikasa:🔇

Sasha kilépett...
Connie kilépett...
Bertoldt kilépett...
Reiner kilépett...
Annie kilépett...

Hé gyerekek gyertek vissza még nincs vége az órának!

Armin kilépett...
Ymir kilépett...
Historia kilépett...
Jean kilépett...
Marco kilépett...

Hát jól van akkor sziasztok a következő óra délután 1-kor lesz és matek lesz!

Eren kilépett...
Levi kilépett...
Mikasa kilépett...

A ZOOM HÍVÁSNAK VÉGE LETT.


Oooo hello tökmagok hát nem lett a leghosszabb rész az életemben de úgy gondoltam mivel itt van az online oktatás ezért hozok egy ilyen részt is (bevallom nm lett a kedvencem) de remélem nektek tetszett igyekszem a következő résszel byeeee💜💜(lehet csinálok ebből egy 2. részt)

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Mar 11, 2021 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Az új fiú (ERERI)💜Où les histoires vivent. Découvrez maintenant