Bölüm 5 HERKESE BİR GÜN SIRA GELİR

1.1K 9 7
                                    

sabah uyandığımda bi koltukta mert yerde arda ege ile de ben bir koltukta uyuta kalmıştık. hala tedirgindim evde hala annemle babam yoktu ve polise gitmenin zamanı gelmiş geçiyordu bile. ben bunları düşünürken ege uyandı uykulu ve mayışmış sesiyle "ne zaman uyandın?" dedi " 5 dakika önce uyandım ege." biz konuşurken arda ve mert te çoktan uyanmıştı. üzgün sesimle "polise gitmeliyiz!" dedim arda da "evet bence de plise gitmenin zamını geldi geçiyor bile" diye söze atladı "ben üstümü giyinip geliyorum 10 dakika sonra polise gideriz" dedim ve odama geçip siyah bir tişort altınada kot pantolon geçirip dudaklarıma hafif bir ruj sürüp çıktım. arbaya bindiğimizde saat 11.45 ti arda elini arabanın radyosuna atıp bir şarkı açtı şarkıda böyle diyordu.
Nereye gidiyorsun ?
Çıkmaz sokakta olduğunun farkında değil misin ?
Herkese bir gün sıra gelir.
diyordu şarkı sanki bana evren bir şey anlatmak istiyordu ama ben anlamak istemiyordum. şarkıdan rahatsız olup ardaya "arda lütfen şu müziği kapatır mısın ?" dedim hemen kapattı arabada ölüm sesizliği vardı sanki hepimiz sırayla ölmeyi bekliyorduk sesizce.
aradan 10 dakika sonra karakola vardık. içeri girdiğimizde hoş bir bayan bizi karşıladı "evet nedir şikayetiniz çocuklar ?"dedi "biz kayıp şikayetinde bulunacağız dün akşam saat 5 ten beri kayıplar" dedim korkuyla "kim kayıp ?" "annemle babam meryem öztürk ile fırat öztürk" "tamam küçük bayan sizi şöyle alalım bize her şeyi önemli veya önemsiz herşeyi anlatın sonra bizde soruşturmayı başlatıp aramalara geçelim" polise herşeyi teker teker anlattım amam anlatmadığım tek birşey vardı o not ve o kan.  polis beni sakince dinleyerek herşeyi not aldı ve bize eve geçmemizi sakin olmamızı annemle babamı bulacaklarını söyledi ve bizi eve gönderdi en ufak bir bilgide bile bize haber vericeklerini söyledi. arabaya bindik ve on dakika sonra eve vardık ben yanlız kalmak istiyordum ve zarzor da olsa egeyi merti ve ardayı evlerine gönderdim ve artık evde tektim saat 20.30 du ve biraz uykuya dalmak için odama geçtim pijamalarımı değiştirdim ve uykuya daldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Egenin KumsalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin