BÖLÜM 2 bazı ruhlar evvelden aşinadır birbirine

1.4K 20 4
                                    

Ege birdenbire elini havaya kaldırdı!
"evet sonunda cesur bir arkadaşımız elini havaya kaldırdı, evet ege söyle bana birine aşık olduğunu nasıl anlarsın?"  ben ise şaşkınlıktan ölmek üzereydim çok şaşırmıştım ve şaşkın bir şekilde egeyi izlemeye devam ettim. "ben aşık olduğumu anlamam.." herkes şok olmuştu egenin bu cümlesiyle "aşk anlaşılan bi duygu değildir. kimse kendi kendine ben ona aşık oldum demez. aşk gizli bir duygudur. aşık insanın bile su içişi diğerlerinden farklıdır. bardağı daha sıkı tutar artık, çünkü o bardağın ellerinin arasından kayıp düşmesine izin vermez. çünkü artık kalbi doludur. artık her şeyi tam yapmak zorunda hisseder kendini.çünkü onu motive eden bi duygu vardır AŞK."  kalbim küt küt atmaya başladı zor nefes alıyodum egenin bu sözleri beni inanılmaz etkilemişti. uzun sesizliği bir alkış tufanı böldü herkes alkışlıyordu. " evet 2. sorumuza geçelim. Aşık olduğunuz kişi sizden uzağa gitse ne yapardınız?" dedi ege tekrar elini kaldırdı ben ise hala şaşkınlıkla egeyi izliyordum. "aşık olduğum kız benden uzağa gitmesine izin  vermedim. çünkü o artık benim ruhumun bir parçası olmuştur ve bir ruhu bir kalbi ortadan ikiye bölemessiniz. çünkü onlar hep bir bütün olmuştur. hani bir söz var ya bazı ruhlar evvelden aşinadır birbirine işte o yüzden bir yere gidemez!"  ben hala şaşkınlıkla egeyi izlerken zuhal diye gıcık bir kız elini havaya kaldırdı. " evet zuhal seninde cevabını alabiliriz" " bende ege gibi düşünüyorum eğeronunla bir parçaysak aşık olmuşsak onu asla bırakmam" dedi gıcık bir konuşmayla kıza çok sinir olmuştum içimden BONDO EGO GOBO DOŞONOYOROM  diyordum. ve tahtaya zuhalın adını yazıldığını gördüm ve 8 puan vermişlerdi bende hemen elimi kaldırdım aklımda hiç birşey yoktu " evet kumsal birde senin cevabını dinliyelim" dedi. 30 saniye sesizlik olduktan sonra konuşamaya başladım " Beklerdim.. ona dur gitme kolundan tutup çekecek gücüm yok ama onu beklerdim çünkü bilirdimki biz bir parçayız bir gün bir mucize ile tekrardan buluşacağımızı bilirdim" dedim ve heyecanla kafamı konferans salonuna çevirdim ne tepki vericeklerini merak ettim. gözüm egeyle buluştuğunda çok heyecanlıydım sadece beni izliyordu. ve alkış sesleri duydum. baya baya beni durmadan alkışlıyolardı şaşırmıştım ve dedim ki hadi be kızım gerçek juliet kimmiş göster onlara dedim içimden. ve tahtaya benimde adım yazılmıştı koskoca KUMSAL 9 PUAN  yazıyordu. "evet aşık olduğunuz kişiye odasının duvarına bir şarkı sözü yazma fırsatı geçti elinize ne yazardınız ?" ordan şımarık kız zuhal el kaldırdı "sevmeyeceksen ben gideyim yazardım" çok kötüydü kimse beğenmemişti. yan sınıfımızdaki sinan adında bir çocuk elini kaldırdı ve bana baka baka " ben çok romantik birisi değilim ama bakkala diye sana gelesim var yazardım" sinanın bu cümlesinden sonra bir kahkağa tufanı koptu herkes ona gülerken benim aklım egedeydi ege ne diyecekti acaba ? diye içimden düşünürken ege elini kaldırdı " ben seni buldum ya başka ne isterim ?. yazardım "dedi etkiliyici sesiyle. ben anında elimi kaldırdım ve " ben ise senden tek istediğim geçmişin geleceğin benim olsun yazardım " dedim ve birisinin hass siktir bu çok güzel dediğini duydum. "evet mükemmel tablomuza bir on puan daha giriyor! ve zuhal ve kumsal birer juliet adayı! sinan ve ege ise romeo adayı!" yerimden kalkıp sahneye doğru ilerledim. zuhal ege ben ve sinan yan yana duruyorduk. "üç sorumuz olucak ve her şeyi salonun reaksiyonu belirlicek! ilk sorumuzu soruyorum,el kaldırmanıza gerek yok. önce konuşmaya başlayan söz hakkı alır. evet şimdiye kadar tanıdığınız en büyük aşk mhangisiydi ?" "romeo ve juliet tabiki" zuhal resman sahneye oynuyordu ama bunu seyirci yemezdi. " evet ege senin düşüncen ne " diye sordu hoca ege biraz sesiz olduktan sonra "ben cevap vermicem dedi. sinan hemen " ben leyla ile mecnunun aşkını örnek veridim" dedi ve gözler bana dndü 30 saniye sesizlik olduktan sonra " ben kimsenin aşkına örnek vermezdim" diye başladım cümleme herkes beni dinliyordu. "ben kendi aşkımızı örnek verirdim çünkü bizim aşkımız kimsenin aşkı kadar mükemmel olamaz" dedim ve alkış tufanı koptu birden ve hoca "evet arkadaşlar okulumuzun romeo ve julieti EGE VE KUMSAL diye bağırdı. ve ege arda ile mertin yanına gitti bende arkasından geldim sonra bahçeye indik ve mert "romeo juliet lütfen bana imza verir misiniz ?" dedi arda ise " bende bende imza istiyorum " dedi ege ise birşey demeden gözlerini devirdi.  
ve akşam olmuştu okul zili çalmıştı herkes evine gidiyord. ve benim içimde bir sıkıntı vardı  sanki onları bir daha göremicekmişim gibi sarıldım ve eve doğru yürüdüm...

Egenin KumsalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin