Çocukluk rakiplerinin evlenmesinin üzerinden 2 yıl geçmişti ve U.A'dan mezun olmalarının üzerinden 5 yıl geçmişti. Şuan da Katsuki, kocasının eve geri dönmesini endişeyle bekliyordu ve zihninde neredeyse onu çıldırtan devasa bir soru vardı. Yeşil saçlı kocasının ayakkabılarını çıkardığını görünce ayağa kalktı. Oturma odasına yürürken terliklerini kaydırırken İzuku, Katsuki'ye seslendi.
"Kacchan ben evdeyim. Kacchan?"-İzuku
İzuku şaşkınlıkla Katsuki'ye bakıyor. Katsuki homurdanmaya başlıyor.
"Deku ben..."-Bakugou
İzuku yanına gelir ve onun önünde çömelirken, bir sorun olduğunu düşünerek yere oturur.
"Kacchan neyin var hasta mısın?"-İzuku
"Bir çocuk istiyorum."-Bakugou
"Ne?"-İzuku
"Ne mi? Dediğimi anlamadın mı aptal?"-Bakugou
Katsuki hızla ayağa kalkarken bağırıyor. Kırmızı gözlerinde göz yaşları birikiyor. İzuku, kocasına bakarken onun omuzlarını tutuyor. İzuku ona bakarken cevap veriyor.
"Hadi yapalım."-İzuku
Katsuki alnını İzuku'nun göğsüne dayarken boğulur ve yeşilin kafasını tutarken gülmesine neden olur. İzuku birkaç gün sonra karnında çok büyük bir sancı hissetti. Midesi bulanıyor ve başı dönüyordu. İzuku test yaptırdı ve hamile olduğu öğrenildi. İkiside çok mutluydu bir çocukları olucaktı.
"Hey, Kacchan sence cinsiyeti ne olacak?"-İzuku
"Bilmem ama farketmez sonuçta kızda olsa erkekte olsa bizim çocuğumuz olacak. "-Bakugou
"Evet haklısın."-İzuku
9 ay sonra
----------------İzuku yeni doğmuş bebeğini kucağında tutuyordu. O çok tatlıydı yeşil saçları ve büyük kırmızı gözleri vardı. İzuku'nun huzuru gelen bir sesle bozuldu. Sesler koridordan geliyordu. İzuku tabikide kim olduğunu tahmin edebiliyordu.
"S*KT*R*N GİDİN BUGÜN KIZIM DOĞDU. ONU GÖRMEK İSTİYORUM."-Bakugou
"Ama efedim sizi şimdi içeri alamayız. Şuan olmaz lütfen biraz bekleyin."-Doktor
"ÇEKİL YOLUMDAN."-Bakugou
Evet bu Katsuki'idi. Katsuki'yi durdurmaya doktorların gücü yetmedi. Sonra hiçbir şey olmamış gibi İzuku'nun olduğu odaya girdi.
"Kacchan biraz sakin olabilirdin."-İzuku
"Kızımı görmek istedim olamaz mı yani?Y/N çok tatlısın."-Bakugou
"Sana benzeyeceğine eminim."-İzuku
Eve geldiklerinde Katsuki bebeği kucağından bir kez bile olsun indirmedi. Y/N genellikle Katsuki'nin kucağında uyurken görülebilir. Katsuki, Y/N'yi İzuku dışında diğerlerinin kucağına vermeyi red ediyordu onu inciticeklerini idda ediyor. Bugün ise Katsuki Y/N'ye bakarken İzuku ve Shoto ona kıyafet ve eşya almaya gitmişti.
"Hey, Midoriya bu nasıl?"-Shoto
"Aa, harika eminim Y/N çok beğenicek."-İzuku
İzuku şimdi ise peluş oyuncaklara bakıyordu. Gözüne takılan bir oyuncak vardı. Bir pomerian peluşu kabarık sarı tüyleri vardı ona sevgili Kacchan'nını hatırlatıyordu. Bu peluşu almaya karar verdi. Shoto ile kasaya doğru gittiler. Hepsini ödedikten sonra o kadar poşetle eve zar zor döndüler.
"Neden bu kadar sürdü?"-Bakugou
"Sıra çok uzundu."-İzuku
"Kollarımı hissetmiyorum. Biraz daha alsaydın kollarım kopucaktı."-Shoto
"İyi tarafından bak Todoroki bu senin için kol egzersizi olmuş oldu."-İzuku
"Aman ne egzersiz."-Shoto
"Y/N'yi uyandıracaksın salak."-Bakugou
"Neyse ben gidiyorum."-Shoto
"Görüşürüz Todoroki."-İzuku
"Evet, evet görüşürüz."-Shoto
İzuku, Y/N'yi hafifçe dürttü. Y/N İzuku'ya onu uyandırdığı için kızmıştı. İzuku'nun eline vurdu.
"Sana kızdı sanırım."-Bakugou
"Şimdiden sana benziyeceği belli."-İzuku
Sizce nasıldı yorumlara yazar mısınız?
Devam edecek...