5. rész

0 0 0
                                    


Gondolatok
A szomszédban lakik egy család. Apa-anya-kicsi gyerek. Furcsa volt, hogy a férjet egy ideje nem láttam. Aztán ma találkoztunk. Kiderült, elváltak.

Van egy kollégám, akit régóta ismerek. A feleségével nagy volt a szerelem, született a gyerek. Évekig jól voltak erre elváltak.

Egy kérdés. MIÉRT? Mi történik az országban? Miért van az, hogy régebben sokkal inkább együtt tudtak maradni az emberek ma meg nem? A több inger? Lehetőség? Puncs meg Viszony szarságok? Az egyszer élünk mentalitás? Miért?

Rémálmok.
Visszatértek. Sokat gondolkodtam rajtuk. Nem tudom felfogni mi meg mikor jön elő, és a legfőképp, Miért? Minden reggel pontban 3:00-kor felébredek egy fél óra erejéig majd visszaalszom. Minden felébredéskor kalapál a szívem és olyan mintha valami történt volna.

Alvás paralízisem volt már, ez nem az. Tudok mozogni, tudok mindent csak valamiért nehezen alszom és keveset. Már a munkámra is kihat mert a héten az egyik főnök elkapott ahogy bealudtam. Szerencsémre normális volt és annyit mondott "Dolgozz csak ne lássam meg megint, hogy az órádat szereled." Felnevettem. De ha tudná mi van mögötte.......

Legutóbbi két rémálmom amire emlékszem, az egyik hogy valami figyel. Egy arc. Nem tudom ki vagy mi, csak annyira emlékszem hogy a szemei kékek, türkiz, sötétben világító kékek. Az arva, az orrközép vonalától le van nyúzva, csak a hús látszik, a maradék bőr az arcán hófehér. És figyel, néz, meredten. Ebből szerencsémre a barátnőm üzenete felébresztett, megrezdült a telefon és vége lett.

A másik egy kollégám. Nem haragszom rá, sokat segített és sokat elnézett nekem és ki is húzott a szarból anélkül hogy ismert volna. Vele álmodtam. Valamiért felidegesített, én meg ordítottam vele. Válogatott mocskokat dobáltam rá, amitől elsírta magát. Engem meg gyötört a bűntudat amíg fel nem ébredtem.

Most olvastam-párom küldte- hogy aki olyan emberrel veszekszik akivel semmi baja, az azt jelenti a világgal van baja.

A héten tanulok a keddi vizsgámra, lehet az idegesít, sok múlik rajta akár az állásomat elveszthetem miatta és akkor viszont jön a többi baj a nyakamba. Kicsi esélyt látok rá, eddig is feltaláltam magam mindig viszont nincs kedvem fél éven belül két munkahelyet megjárni, épp kiszabadultam az előző mérgező közegből és bekerültem egy családiasabb, normálisba.

A héten gondolkodtam. Ezen a munkahelyen ahol vagyok, egy kettő éves szerződést írtam alá, és a hitel még kb 5 évig tart. A felsőfokú angolommal be tudnék vállalni egy külföldi munkát, bármit sőt! akármit! Viszont arra is gondolnok kell, hogy a hitelt kifizessem. Mellette ugye a tőzsdébe ahogy számoltam egymillió forintot bele kellene pumpálnom hogy havi 50 ezer forintot kapjak. Ami édes kevés beleszámolva még azt hogy az adózást is meg kell oldani.

Jövőhéten lesz az első olyan munkám ami ténylegesen az lesz, ami a munkaköröm szerint történik. Egy dolog hajt, hogy tanulhatok utána ténylegesen olyat, amit használni akarok.

Ez a hét röviden ennyi, jövőhéten folytatom.

Arctalan naploja 2021Where stories live. Discover now