- Ava ! Ava ! Zaczekaj! - Maggie powiedziała wesoło.
-Mamo! Zabierz ją !
-Czy wy naprawdę musicie się kłocić zawsze ?
-Mam już 11 lat , a ona nie może pogodzić się że siostra wyjeżdza i musi ciągnąć mnie za ubrania przed wyjściem na głupią pokątną?! Specjalnie męczyłam się z zaklęciem schludności!
-Maggie , zostaw już Avę , pójdź do swojego pokoju i zajmij się czymś.Może chcesz czekoladowe żaby?
-Tak ! Zobaczysz Ava , zobaczymy się w hogwarcie! Pożałujesz tego wtedy gdy zobaczymy się już w tym durnym zamku !
-Słucham? Gdy ty będziesz w Hogwarcie to ja będę już na 7 roku mała żmijo
-Ava!
-I i tak będę ładniejsza niż ty !
-Jakoś mało mnie to obchodzi , mamo pomożesz z tą walizką?
I odeszły pakować razem walizkę. 4 letnia siostra Avy , Maggie zawsze czuła się tą niepotrzebną i mimo wyzwisk kierowanych w stronę siostry , zawsze ją kochała . Dlatego nie chciała być jeszcze bardziej samotna i próbowała za wszelką cenę nie dopuścić , aby pojechała. Maggie w drodze do pokoju , przechodziła przez korytarz. Poczuła niesamowity chłód i gdy zobaczyła uchylone okno w pokoju Avy , natychmiast tam podeszła aby próbować je zamknąć. Przystawiła stołek i już by sięjej udało , gdyby nie to , że stłukła pusty wazon w pokoju Avy . Kawałek pergaminu wypadł z niego i upadł prosto przed siostrę.
-A co to takiego? Jakiś ... bilet? Hogwart!
Momentalnie znalazła pióro i atrament. Podarła go na kawałki i resztki papieru wyrzuciła przez okno , a potem patrzyła jak rozwiewają się po całym podwórku. Następnie wyszła pośpiesznym krokiem i skierowała się ponownie w kierunku matki .
-Tak , Maggie?
-Idźcie zamknąć okno w pokoju , bo jest przeciąg i niemogę jeść .
-Nie możesz jeść? Czekoladowe żaby nadal są u mnie więc co ty jesz?
-Znaczy ... ja... jem czekoladę!
-Ah , no dobrze , ale narazie nie możemy . Już wychodzimy . Pójdziesz do sąsiadki Alice , odbierzemy cię już po zakupach
*Na pokątnej*
-Avo jak wyglądała lista rzeczy?
- Już czytam mamo :
HOGWART SZKOŁA CZARODZIEJSTWA I MAGI
Strój szkolny-Uczniowie pierwszego roku muszą mieć:
1.Trzy komplety szat roboczych (czarnych)
2.Jedną zwykłą szpiczastą tiarę dzienną (czarną)
3.Jedną parę rękawic ochronnych (ze smoczej skóry , albo podobnego rodzaju)
4.Jeden płaszcz zimowy (czarny,zapinki srebrne)
UWAGA: Wszystkie stroje powinny być zaopatrzone w naszywki z imieniem!
Podręczniki-Wszyscy uczniowie powinni mieć po jednym egzemplarzu następujących dzieł:
Standardowa księga zaklęć (1 stopień) Mirandy Goshawk
Dzieje magii Bathildy Bagshot
Teoria magii Adalberta Wafflinga
Wprowadzenie do transmutacji (dla początkujących) Emerika Switcha
YOU ARE READING
In the shade /Harry James Potter
AdventureAva Clark , wrażliwa dziewczyna z urodą o jakiej można marzyć , jest przyjęta do szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Spotyka tam jakże wielkich czarodziei oraz czarownice z którymi nie można się nudzić! Wiele niebezpiecznych przygód , którym...