0.2

203 13 23
                                    

İLAYDA

Bugün yeni takımımda uyandım. Değişik geliyordu yeni insanlarla ve yeni bir yerde uyanmak. Ama alışacaktım. Herkes birbiriyle konuşuyordu. Batuhan Melis'le, Öykü Barış'la, Gonca Çağrı'yla, Hayrettin Doğan'la, İsmail'de Merve'yle konuşuyordu. Sergen'de yalnız oturuyordu. Kalktığımda bir an Batuhan ile gözgöze geldik bana gülümsedi bende ona gülümsedim. Sonra da sahile doğru ilerledim. Yalnız kalmalıydım biraz. Ama o anda yanıma Sergen gelmişti.

Sergen: İlayda niye bizim yanımızdan ayrıldın?

İlayda: Yalnız kalmalıydım biraz o yüzden

Sergen: Seni anlıyorum. Daha yeni takıma geldiğin için alışamadın buraya

İlayda: Aynen öyle

Sergen: Yavaş yavaş alışacaksın merak etme 

İlayda: Umarım

Sergen: Gel hadi hazırlanıp oyuna gidicez

İlayda: Aaa oyun vardı di mi unuttum ben onu

Sergen: Evet, hadi gel

İlayda: Geldim

Hazırlanıp tekneye bindik. Sergen'le yan yana oturduk. Sergen'le iyi anlaşacağım galiba. Neyse şuan oyuna odaklanmalıyım. Umarım 2/2 yaparım da gönüllülere kapak olur. Oyun alanına geldik Seremoni de hepimiz farklı yerlere geçtik. Benim yanımda Sergen ve Batuhan vardı. Batuhan Melis'in yanına geçmeyip neden benim yanıma geldi ki? Neyse yaa, boşver.

Acun: Evet bugün dokunulmazlık oyunu var. Bu oyun gerçekten iki takım için de çok önemli. İlk olarak İlayda'ya söz hakkı vermek istiyorum yeni takımında ilk oyunu çünkü. Evet İlayda nasıl hissediyorsun? Yeni takım arkadaşlarınla kaynaşabildin mi?

İlayda: Öncelikle söz verdiğiniz için teşekküre ederim Acun bey. Çok iyi hissediyorum, bu oyunda elimden ne geliyorsa hatta daha fazlasını vereceğime eminim. Arkadaşlarımla doğrusu daha pek kaynaşamadım. Ve daha alışamadım hiçbir şeye ama zamanla alışacağım. Hırslıyım, umarım kazanırız. Karşı takıma da başarılar dilerim.

Gönüllülerin hepsi bana gülümsedi. Bende onlara gülümsedim. Sonra Acun bey 1 kaç kişiye daha söz verip kaptanlık seçimi için sırayla herkese söz verecekti. İlk bizden başladı, ben oyumu Batuhan'a verecektim çünkü onun fikirleri güzel oluyor takım için.

Barış: Ben İsmail diyorum
Gonca: Bende İsmail abi diyorum.
Doğan: Ben Batuhan diyorum
Melis: Bende İsmail diyorum
Öykü: Ben Batuhan'ı demek istiyorum
Merve: Bende Batuhan diyorum.
Çağrı: Ben İsmail'in olmasını istiyorum
Hayrettin: Ben Batuhan'ın olmasını istiyorum.
Sergen: Ben Öykü diyorum değişiklik olsun.

Acun: Evet şuan her şey İlayda'ya bağlı gibi gözüküyor çünkü Batuhan eğer kaptan olmak istiyorsa başka birine verir. Evet her şey sana bağlı İlayda kime oy veriyorsun?

İlayda: Bende düşüncelerini önemsiyorum Batuhan diyorum.
Batuhan: Teşekkür ederim takımıma bende oyumu Öykü'ye veriyorum.

Acun: Böylelikle takım kaptanı Batuhan oldu. Şimdi gönüllülere geçelim.

Gönüllülerin takım kaptanı seçilirken Batuhan bana doğru eğilip teşekkür etti. Bende gülümsedim.

Acun: Evet ünlülerden Batuhan gönüllülerden de Hanzade kaptan oldu. İlk avantaj oyunu oynanacak. 2 kız 1 erkek oyun oynayacak. Şimdi seçebilirsiniz.

Avantaja kimlerin çıkacağını belirlemek için toplandık.

Batuhan: Bence kızlardan Merve ile Melis çıksın. Erkeklerden kim çıksın?

İlayda: Bence sen çık

İsmail: Bence de sen çık

Batuhan: Tamam o zaman ben çıkıyorum. Sorun var mı?

Öykü: Yok

Sergen: Yok

Batuhan: Tamam, çıkacaklar ben, Merve, Melis. Atıcı kim olsun?

İsmail: Sen ol

Batuhan: Herkese uygun mu?

İlayda: Uygun uygun

Batuhan: Peki, haadi o zaman toplanınn

Ellerimizi birleştirdik. Ben benchin üst tarafındaydım. Önümde de Batuhan vardı. O yüzden sadece onun koluna koydum elimi. O da sonra benim elimi alıp kendi elinin üstüne koydu. Üstüne de kendi elini koydu. Bende nedensizce gülümsedim. Sonra seremonide yine yerlerimizi aldık.

Acun: Avantaja çıkacak olanlar bir adım öne çıksın

Bizimkiler de çıktılar

Acun: Ünlülerden Merve, Melis ve Batuhan, gönüllülerden Poyraz, Ayşe ve Aleyna. Atıcılar kimler?

Batuhan ve Poyraz elini kaldırdı

Acun: Ünlülerde Batuhan, gönüllülerde Poyraz. O zaman oyun alanına geçelim.

İlk erkekler sonra Merve ile Ayşe, Melis ile Aleyna yarışacaktı. Oyun başladı.

İlayda: Haydi Karacakaya, haydi yaparsın.

Batuhan birden hızlandı. Galiba Karacakaya dediğim için, soyadı hoşuna gidiyorsa eğer (soyadı değil sen hoşuna gidiyosun tatlım) ona hep Karacakaya diye tezahürat yapayım.

İlayda: Bas Karacakaya bas yaparsın.

Daha da hızlanmaya başlayınca benimde hoşuma gitti. Sonra hemen bayrağı kaldırdı. Merve çıktı hemen. O sırada nefes nefese kalmıştı Batuhan, bana bakıp gülümsedi nefes alıp verirken. Bende onun yanına gittim. Gülerek;

İlayda: İyi misin?

Batuhan: İyiyim iyiyim

İlayda: Artık sana Karacakaya diye tezahürat yapacağım

Batuhan: Bana uyar

İkimizde güldük. Galiba Batuhan'la da iyi arkadaş olacağız. Sonra ben benche gittim çünkü atış yapacaktı şimdi.

İlayda: Haydi Karacakaya göster marifetlerini

Acun: Batuhan 1, Batuhan 2, Poyraz atağa geçti Poyraz 1, Poyraz 2

İlayda: Hadi Batu Melisa için yap

Acun: Ve Batuhan 3. yü de attı. Batuhan kazandı ve böylelikle avantaj ünlülerin

Ben koşarak Batuhan'ın yanına gidip çak yaptım. O da çaktı sonra da elimi tuttu benche böyle gittik. Gittiğimizde de elini bıraktım çak yapanlara çakması için. Ben oturdum. Herkese çaktıktan sonra yanıma oturdu. Bende yorulmuştur diye matarayı ona uzattım. O da suyu içti.

İsmail: Batuhan, İlayda sana tezahürat yapacak diye boğazını yırttı resmen.

Herkes güldü. Sonra eşleşmelerin nasıl olacağını tartıştık. Ben Ayşe ile eşleşecektim. Sonra herkesin kimi seçeceği belli olduktan sonra seremonide yerlerimizi aldık.

Acun: Evet başlayabilirsiniz ünlüler

Sonra herkes seçti. Ve oyun başladı.


-Merhaba-
Baya uzun bir bölüm oldu. Bu da benden size kıyak olsun. Dünkü momentler çok güzeldi. İloş Batu'ya gel gel deyip sarıldı. Ayy çok güzeller. Ama açık arttırmada Batu hiçbir şey almadı. O kadar çok şey varken gidip 500 pesosunu vermedi ya. Bir sürü şey çıkmasına rağmen hemde. Neyse umarım bu bölümde bizimkiler kazanır sonra da gelsin momentler. Bir sonraki bölümde görüşürüz o zaman.
-Görüşürüz-

Ada Hayatı (İLBAT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin