İLK BULUŞMA

51 2 0
                                    

İkimzde çok heycanlıydık. Fotograflardan tanıyoduk birbirimizi ben onu beyaz teni, beyaz tişörtü,yeşil gözleriyle tanıdım,aklımda öyle kaldı.Ben onun aklında pembe tisörtüm,açık renkli kot pantolonumla görüp beğendi ve aklında öyle kaldım ,ilk buluşmamız nasıl olcaktı bir hafta önceden kararlaştırmıştık ve çok heycanlanlıydık hep telefonda konusuyoduk bugünün gelmesini iple çekiyoduk çünkü karşılıklı göz göze gelmek konuşmak çok farklı acaba ilk buluşma nasıl geçcekti.

Sabah rabialara gittim saçımı orda yapcaktım.Kemal İzmire gelmişti beni bekliyodu konakta bende çok güzel olmak istiyodum,aslında çirkin bir kız değilim okulda en güzel kız kim ? diye anket yapmıslar 5.sıradaydım o kadar kızın icinde :-) sevilen biriydim ama birazcık asiydim tabi oralarada gelcez....

Neyse ben sadece güzelligime güzellik katmak istedim.bal köpüğü saçlarımın önlerini maşayla kıvırdım sadece,fotografta da öyleydım Kemal bana çok yakışmış o saç şekli deyince yapmak istedim. Rabia beni duraktan bindirdi Konağa gitcem otobüse bindim Rabiadan ayrıldım.

Bende heycan başladı.kalbim çok hızlı atıyodu sanki yerinden çıkcak böyle bir duyguyu ilk defa yaşamanın şaşkınlığı vardı acaba ne kadar tanıyodum Kemali neden bu kadar heycanlanmıştım, mesajlasıyoruz resmen durakları saydım 10,9,8,7...ve geldim son durağa mesaj attım geldim dedim saat kulesinin oraya doğru gel dedi buluşma yerimiz orası olcaktı ama kırmızı karanfil yoktu tabi :-) bi an önce varmak istiyorum yol bitmiyo sanki.. hafta sonu oldugu için çok kalabalıktı.Çok tuhaf ilk buluşmamız değilmiydi ama öyle gibi degil kaç yıldır tanışıyor gibiydik. Birbirimizi karşıdan görünce onca kalabalığı aşıp göz göze geldik.

BAHAR dedi

bende evet KEMAL dedim, el sıkıştık bi kafeye geçtik,karsılıklı oturana kadar ona bakamamıstım sonra muhabbet etmeye başladık gözlerimi kaçırsamda uzun bir süre inceleme fırsatım oldu. Giyimi cok düzgündü, konuşmasıda ailelerimizi konuşmaya başladık, bana mesajda söylememişti kaç kardeşsin deyince özel konuları konuşmak için erken önce birbirimizi tanıyalım, nelerden hoşlanırsın ? deyip konuyu değiştrmişti ben çok bozulmuştum.. Demek ki bir nedeni varmış biz 8 kardeşiz demeye ve anlatmaya başladı. Ben 4 numarayım en küçüklermiz Hasan 2 numara Elif ,3 numara Fadime benden sonra; Ömer abim, Ayşe ablam, Sevim ablam Halil abim var.

Sonra bana hadi baştan başla kim kim dedi bende Ayşe,Hasan, Ömer sen dedim karıştırdım,güldü :-) a ma tek karıştırmadığım 4 numara kemalin ismi olduğuydu.Sonra bana ailesini çok iyi tanımam için tekrar ettirdi,küçükten büyüğe , büyükten küçüğe sonunda ezberledim. :-) Eğlenceli bir sohbet olmuştu,demek ki çekinmiş çok kardeş olduğundan ama bu bir sorun değil ki benim için ben kalabalığı severim. Kemalede söyledim çok hoş kalabalık ailelereri çok severim ,çünkü benim bir tane ablam var biz tam çekirdek aileyiz:-) memnunum tabikide ama 4 görümcem olmasıda güzel tabi nereye kadar biz oluruz bilemiyoruz ama bence ilişkide karşılıklı saygı ve güven olduğu sürece insanın aklına bitmeye dair bişey gelmiyo..ben bu güveni verdim galiba şimdi telefonum çalıp duruyo ayşe mesaj atıyo nasıl geçti buluşman bahar na ısın naptınız kız çatlıcam gibi mesajlar atıyo, ablam arıyo merak ediyomuş dedemler nerde kaldı diyomuş emanetim onlara, çünkü benim babam hastanede kulağından amaliyat oldu bizim yanımızdada dedem ve anneannem kalıyo işim var diye çıkmıştım zar zor.Babam olsa hiç çıkamazdım aşırı disiplinlidir ve çok korkarım ama o zaman buluşmak için fırsat oldu. Yoksa kemal geldiği gibi gitcekti hafta içi zaten okulu var gelmesi zor.

Neyse telefonum her çaldıkça konuşması yarım kalıyo ama onun gözlerindeki merakı gördüm sonra özel degilse kim oldugunu sorabilirmiyim? dedi. Bende tüm özgüvenimle telefonu uzattım bakmıcam lütfen çek dedi,bende tabi merak edebilirsin ama beni yanlıs tanımanı istemem dedim. Çünkü ben aynı durumda olsam acaba mı derim.. sonra bana yanlıs bisey yapcagını dusunmuyorum dedi Kemal beni yanıltmazsın insallah sana güvenmk istiyorum dedi.

Ve basımdan gecen bir olayı seninle paylaşmak istiyorum hiç gizlimiz saklımız olmasın dedi ve başladı. Bende 3 ay önce çıktığı biri varmış aldatılmış.O anlatıyo ben dedim ki kendi kendime böyle iyi kalpli birine nasıl yanlış yapılabilinir, Çünkü tam bi beyfendi kibar centilmen kafenin kapısından girdigimizde 'buyur' dedi. ben cok dikkat ederim böyle şeye ve her insanda yapmaz yani neyse muhabbete dalıp zamanın nasıl geçtigini anlamamışız akşam olmuş ben 11de gelmiştim buraya saat 5olmuş ablam arayıp duruyo günü ölümsüzleştirmek için garsondan rica ettik çekti evime geldim buğun çok guzeldi ama yarın çanakkaleye dönuyodu.kim bilir ne zaman görüşcektik.

Eve geldim ablama anlatıyorum,Kemalle İLK BULUŞMA HAKKINDA yorum yaptık.

......KEMALİN AĞZINDAN......

Seni beklerken çok heycanlandım. Geldiğin zaman birbirimize doğru yönelmemiz, sanki kırk yıldır tanışıyoruz gibi çok güzeldi.Karşımda oturunca gözlerimi senden alamadım melek gibiydin,çok masum bakıyodun.En çok hoşum giden beni önemsemen telefonunu göstermen bana çok güven verdi.

Son olarak metroda bakışın gözlerindeki sevgi unutulmazdı...

Pazartesi okul var heycanla okula gittim bizim kızlara anlattım o arada kemalle konuşuyoruz. Tamda tahmin ettiğim gibi kendimi bir aşk serüvenine kaptırdım. Dersleri ufaktan salladım buluşup görüştükten sonra daha farklı oldu dahada samimi olduk aşkımlı bitanemli sevgi sözcükleri hayatımıza girdi..

Yılbasında birlikte değiliz ama hayatımda ve ilkim olmaya devam ediyor.Annemden bişey sakladım mı iyi olmaz dedim çünkü dersine çalış deyip telefonumu mu almadı hattımı mı kırmadı, bende deryanın hattını kullanıyorum gizli kaçamaklı yapmak zorunda kalırım gene diye anlatmak istedim çünkü kemalle görüşmek istiyodum.Bu benim için iyi olmaz düşüncesiyle iyi anını buldum paylaştım annemle.Tabi klasik anne soruları... kimmiş? Nasıl tanıştın? Nereli? Kaç yaşında... bende hepsine cavap verdim arkadaşım tanıştırdı kemalle SİVASlı dedim.Mezheplerimizin aynı olmasıda güzel .Bende küçükken hep selda bağcandan sivasın yolarını dinlerdim güzeldi şimdi daha çok anlam kazandı.

Kemal profilimize koymuş fotoğrafı eve internet geldi yorumlar, begenililer arkadaşlarımızın iyi dilekleri herşey güzel ama daha güzel bişey var.Kemal düşüncesini dile getirdi . İkimizde uzaktayız,sevgili olduğumuz belli olsun yüzük takalım mı dedi.

Bende nerden bilcem takıp takmadığını sonuçta üniversitede kızlar vardır onları kendinden uzaklaştırmak istemezsin dedim.Kemalde amacım sevgilim olduğunu bilmeleri bu fikrin ben sundum ta mak istemesem neden söyliyim ki demek ki sen takmıcan dedi ben öyle bişey söylemedim dedim. Oda o zaman birbirimize tam anlamıyla güvenirsek konuşuruz dedi..Bu konuda kapandı gitti.

. TELEFONDAN: Ablamla tanıstı,bizim kızlarla tanıstı ,fadimeyle,annesiyle tanıstım teyzemlere, teyzemin kızlarına hep kemalden bahsediyordum oda annesine ablasıgile benden bahsediyomo:-)us sevdigim var cok guzel diye fotografımı gostermis.artık herkes kemalin Ve benim varlıgımı ogrendiler.Annem babam baskasından duymasın dıye anlatmıs oda nereli demis annemde sivaslıymıs demis ,demekki ondan sivaslılar nasıl diye soruyodu demis.Banada ters davrandı baya ders calıs meslek sahibi olkoca bulunur gibi imalarda bulundu anneme kızmıstım soyledıgı icin ama babam benim hakkımda hic oyle seyler duymadıgı icin tuhaf gelmis anneme soruyomus kac yasındaymıs faln diye benim babam cok iyidir ama tersi cok pistir ve asırı sinirlidir. Açıkcası çok korkarım.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞ(K) BİZE ÇOK YAKIŞTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin