2/5

255 21 35
                                    

Hwang Hyunjin🐒

Fan meeting był już od godziny, biegłaś ile sił w nogach żeby poznać twój ulubiony zespół.

Wbiegłaś do pomieszczenia gdzie się odbywał fan meeting. Zaczęło cię ogarniać zażenowanie bo każdy wzrok w pomieszczeniu znajdował się na tobie.

P-przepraszam- powiedziałaś z małymi rumieńcami.

Nic się nie stało, na następny raz tak nie wbiegaj, dobrze?- powiedział jakiś mężczyzna.

Dobrze- powiedziałaś ogarniając swoje włosy.

Mężczyzna odszedł od ciebie, ale nadal mogłaś czuć się obserwowana przez inne osoby.

Kilka minut potem fan meeting zaczął się w końcu i podeszłaś w końcu do twojego ulubionego członka zespołu, Hyunjina. Hyunjin był twoim biasem od roku, dwa lata temu miałaś za biasa Felixa, ale zmieniłaś go rok temu na Hyunjina. Felix jest twoim bias wreckerem (osoba, która nie jest twoim biasem, ale czasami tak na nią fangirlujesz, że mało brakuje, by nim została mimo, że masz innego).

Podeszłaś w końcu do Hyunjina, a on tylko się uroczo uśmiechnął.

Hejka, jak nasza stay się nazywa?- zapytał.

Nazywam się y/n, mam 18 lat i pochodzę z Polski.- uśmiechnęłaś się do niego.

Piękne imię.. Jakbym był dziewczyną też bym chciał mieć takie imię- popatrzył mi się głęboko w oczy, a ty sie lekko speszyłaś i od wróciłaś głowę udając, że czegoś szukasz.

Hej, popatrz na mnie- wziął twoją rękę i popchnął cię tak, żebyś na niego spojrzała. Czułaś że zaraz umrzesz tu i teraz.

T-tak?- powiedziałaś, i poczułaś jak policzki stają się czerwone.

Speszyłaś się?- zapytał.

Nie wcale- powiedziałaś.

Mogę się gdzieś podpisać?- tak szczerze to totalnie zapomniałaś o swoim zeszycie.

Zapomniałam o swoim zeszycie- powiedziałaś uderzając się lekko w czoło.

Poczekaj, zapytam kogoś czy ma pożyczyć kartkę- zapytał się jakiejś stay czy ma kartkę pożyczyć, dała mu kartkę, i szybko do ciebie wrócił.

Kiedy się podpisywał uśmiechnął się lekko dopisując coś jeszcze. Podszedł bliżej ciebie i szepnął ci do ucha.

Nie zgub- miałaś ochotę teraz już na serio umrzeć.

D-dobrze- powiedziałaś będąc wielkim burakiem.

On sie tylko uśmiechnął i podszedł do ciebie tak blisko, że czułaś jego oddech na swojej twarzy, inne stay zrobiły coś w stylu "uuuuuu", a niektóre to były tak zazdrosne, że wyszły.

Niestety fan meeting dobiegł końca, ale ty jeszcze chwilę zostałaś w sali, bo musiałaś odpisać przyjaciółce. Ni stąd ni zowąd podszedł do ciebie Hyunjin i zapytał.

Chcesz sie spotkać później?- zapytał.

Jasne, ale jak jakąś stay nas zobaczy?

Będziemy mieć maski, nie rozpoznają nas.

" Ta dziewczyna to ideał"

             " Ta dziewczyna to ideał"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Reakcje Stray KidsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz