5.kaçırılma

2K 51 11
                                    


gözümü açtığımda bir odada yatağın üzerinde yatıyordum, korkmuştum ben neredeydim böyle? kim beni buraya getirdi, aklımda bir sürü soru vardı yataktan kalktım ve odada gezinmeye başladım, oda çok güzeldi. 

ODA;

sanırım beni buraya her kim getirdiyse öldürmek veya bana zarar vermek gibi bir amacı yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sanırım beni buraya her kim getirdiyse öldürmek veya bana zarar vermek gibi bir amacı yoktu. yoksa beni bu hoş odaya koymazdı. düşünmeye başladım beni kim kaçırmıştı sonra bir anda aklıma geldi tabii ki de bilinmeyen beni kaçırmıştı. tabii ya en son ona polisi arayacağım dedim, oda aramayayım diye beni buraya getirdi bunları düşünürken kapı çaldı "tıktık" neden kapıyı çalıyordu ki "geel" dedim içeri girdi o anda şok olmuştum üzerinde tişört yoktu ve o mükemmel kasları gözüküyordu 1.88 boylarında,yeşil gözleri olduğunu gördüm. fakat yüzünü gizliyordu kafasında bir maske vardı sanırım hala kim olduğunu öğrenmemi istemiyordu.

bilinmeyen; sana yemek getirdim acıkmışsındır

damla; istemiyorum beni niye kaçırdın şerefsiz 

bilinmeyen; beni adım var canım,Bora 

damla; tamda senin gibi bir piçe yakışacak bir isim zaten 

yemeği tepsi ile yatağa koydu.

bora; acıkır'san yersin 

damla; ya beni niye buraya getirdin ? amacın ne ?çıkar beni buradan, tamam polise gitmeyeceğim söz.

bora; hala anlamadın değil mi ?

damla;neyi, neyi anlamadım ?

odadan çıktı  ve kapıyı üzerime kilitledi 

damla; heyy buraya gel beni buradan derhal çıkar yoksa seni...

öldürürüm derdim ama iki kişiyi öldürmüş bir adam olarak bundan korkacağını sanmıyorum. 

gerçekten de acıkmıştım gidip getirdiği yemeklere baktım görüntüleri mükemmeldi patates püresi,köfte,pilav ve birazda kola ayrıca tatları da harikaydı eli cidden lezzetliymiş yemeği yedim ve biraz uyumaya karar verdim zaten çok yorgundum o yorgunlukla da uyuya kalmıştım.

kapı sesi ile uyandım 

damla; "geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllll" niye şu kodumun kapısını çalıp duruyorsun amk 

bora; bilmem belki müsait değilsindir üzerini falan değiştiriyorsun dur diye 

damla; nasıl üstümü değişeceğim zaten kıyafet yok 

bora; ah,üzgünüm aklımdan çıkmış söylemek o dolapta bir sürü kıyafet var onlardan giyebilirsin 

damla; ne ara koydun diye şaşırırdım ama içinde bulunduğum durumda ona bile şaşırmıyorum ve ayrıca o elindekiler ne?

bora; şey havlu,şampuan falan belki duş almak istersin diye getirdim banyo odadan çıkınca sağda ben gidiyorum bir şey istersen ben aşağıdayım 

dedi ve gitti işte tam zamanıydı kaçmanın biraz sonra aşağıya indim ve...

damla; su akmıyor yukarıda ya 

bora; nasıl ya dur bakayım 

o merdivenden çıkarken hemen kapıya koştum ve açmaya gittim...

Psikopat AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin