Хүмүүс хувь тавилан хувь заяаагаар холбогддог гэдэг ч чи бид хоёр альнаар нь холбогдсон Юм бол . Магдгүй хоёуулаа байх чи бид хоёрын түүхд аль нь ч бай нулимасаар дуусах байж.
🎭 Ким тэхён 🎭$$ Олон улсын хамгийн чадваpлага тагнуулд ордог бөгөөд нууц нэршил нь ilianoria Lila, жинхэн нэр нь Кан ина эцэг эх нь хувын хуулын фэримтэй олон улсын харьлцааны салбар болон нэр бүхий том хувын карпараз зочид буудалтай ийм их хөрөнгө бүхий хүний хүүхэд Юунд надад дээр ирж амиа eгүүтгэсэнтэй адил үг хэлдэг байна аа эсвэл эцэг эхийнхээ төлөөсийг нь төлөх гэж ирээ Юу Кан ина өө одоо Ким ина билүү нөхөр чинь чамайг ямар ажил хийдэгийг мэдэхгүй нь харамсалтай Юм тиймүү мм.... уртаас урт ширээнд цааш харах суух 50 гарсан хөгшөн өвгөн иргэж харахдаа Иналуу их л ёжолсон үгээ хэлэх болов ч нүдэных нь харц нь хахир өвлөөс ч хүүт даам харцтай аж.
Ина:Таньд манай гэр бүл ямар их хохирол авчирсаныг мэдэх ч эцэг эх минь энэ хорвоод байхгүй болоод 10 жил болсоныг та мэдэнэ шүү дээ!! тэдны үйлдэс нь хор хөнөөлд нь харамсаж байгаа ч өнгөрсөныг өнгөрсөнд нь үлдээж...
Инааг дахин үг хэлхээх өмнө өвгөн ширээгээ хүчтэй цохьж босож зогсоод
$$Тэрээр их л ураа барь нь гараа тас атгасан ч тавинаар “ганц хүүг маан хэлгүй болгож амьдралын утга учир болох эхнэрыг минь алсан нь багдаад одоо бүүр охин нь ирж үлдсэн ажлын дуусгах гэж ирж байна гээд надаас гуйдаг ичгүүргүй адагын амьтад Юмда танай гэр бүл чинь нэгэн цагт сайна найз анд нөхөд минь байсан ч тэр явдлаас хойш миний удам үр хойч ч танай гэр бүлийг үзэхгүй гэж мэд” гээд өвгөн нүдэндэх нулимасаа арай гэж тэвчинэ хэлнэ.
Ина:Одоо ярилцахд тохиромжтой үe биш бололтой би дахин ирэх болно гээд ина нэг бөхийгөөд гарч явав.
Инаг гарсаны дараа өөрөөны буландах хаалганы цаана хэний ч нүдэнд дулаахан гэнэн цайлган харагдаж үгээр хэлэхийн аргагүй царай төгс нэг нь болов ч зөвхөн гадаах үзэмж нь л тэр бүгдыг сонссон хүү урдаа байх зургаа Юучгүй цаасны хутгаар хорсолтойгоор сэглэх нь хэний ч нүдэнд аймшигтайгаар харагдана
Ина бол дэлхийд алдартай бизнeсмээн ч өөрийн царайгаа олоны өмнө ил гаргадгүй учир нь тэр нөлөө бүхий хүнээс гадна НҮБ-ын тагнуулч мөн TH -ын Ууган хүү болох Ким тэхёны эхнэр ина их олон нууцтай мөн үүнийгээ нөхөр болон сайна найзтаа ч хэлдгүй Тэхён инатай хайртайтаа гэрэлсэн ч хэд нь жил өнгөрсөний эцэст гэрлэлт нь яг л хэвийн хуучирсан үг шиг санагддаг болжээ.Биe биeныхаа цорхойг нөхөх атал баг багаар урж байгаа нь харамсалтай эцэст үр дагавар нь Юунд хүргэх нь аймшигтай...
“Folow&vote&come”
YOU ARE READING
⌛ Last taers 🎭
Action⌛Амьдралдаа чиний анхны болно сүүлийн хүн байгаагүй ч чи миний анхны бөгөөд эцсийн хайр минь байсанд баярллаа хайрт минь ⌛