🌸Pierwsze spotkanie🌸

1.6K 57 30
                                    

🔥Reki🔥
Więc tak mam na imię  [T/I] [T/N] ,mam 16 lat i KOCHAM jeździć na deskorolce.Parę dni temu  przeprowadziłam się do mojej  starszej siostry [I/S],która mieszka w Japonii , dzisiaj mam zacząć chodzić do nowej szkoły.Obudziłam się rano ale czekaj coś tu nie gra nie usłyszałam budzika -No nie już pierwszego dnia mam się spóźnić ?-Więc ruszyłam swoje  cztery litery  i poszłam zobaczyć na budzik -Cooooooooo!!- Krzyknęłam na cały dom -Dopiero 5 nad ranem?!?-Bardzo się zezłościłam ponieważ nie miałam zamiaru budzić się wcześniej niż po zadzwonieniu budzika No ale cóż położyłam się do łóżka i tak leżałam przez następną godzinę aż stwierdziłam ,że wstanę poniewarz już raczej nie usnę :,). Poszłam do łazienki  i  wzięłam szybki prysznic wysuszyłam  moje [K/W] włosy umyłam zęby  i przebrałam się w swój mundurek szkolny.  Poszłam na dół do kuchni zjeść śniadanie . Na stoliku w jadalni zobaczyłam  moja sniadaniówke  z karteczka obok było tam napisane ,,Hej  [T/I] przyżadziłam Ci drugie śniadanie do szkoły ja jestem dzisiaj wyjatkowo wcześnie w pracy więc miłego pierwszego dnia w szkole!!'' Zobaczyłam co Mi dzisiaj moja siostra przyżadziła i ujżałam tam onigiri -Mmmmm dziekuje Ci  dobry człowieku-powiedziłam do siebie zobaczyłam na zegarek i byla już 7:40 więc zaczełam się zbierać do szkoły, poszłam jeszcze do mojego pokoju po deskorolke i spakowałam szybko swoja sniadaniowke do torby wyszłam z domu przekręciłam go na zamek I schowałam klucz .Położyłam deskorolke na ziemi i zaczełam jechać wszystko było pięknie aż z rogu wyjechałam pewien chłopak i się zderzyliśmy .-Ałaaaa -powiedzieliśmy to w tym samym czasie kiedy mnie usłyszał popatrzył sie na mnie z zdziwienime a następnie na moja dezkorolke , która na dal się gdzieś tam się toczyła .Jeszcze raz popatrzył się na mnie z błyskiem w oczach-Ty też jeździsz na deskorolce!!-powiedział uradowany na co ja się troche zdziwiłam poniewż no jednak siedzieliśmy teraz na środku ulicy poobijani -Tia...jeżdżę -odpowiedziałam na co on się szybko zerwał i podał mi swoją rękę na co ja ją złapałam i podciągnęła się do góry -Reki Kyan -powiedział -[T/I] [T/N]-gdy zobaczył mój mundurek znów popatrzył się na mnie i powiedział -Ooo chodzisz do tej samej szkoły co ja !jesteś nowa bo nie przypominam sobie abym Cię widział? -No Tak jestem tu now-nawet nie dał mi dokonczyć i powiedział-Ooo super to możemy razem iść do szkoły!oczywiście jeśli chcesz-otrzepałam się i powiedziałam -prowadź partneże-no i tak wzielismy deskorolki i tym razem szliśmy .Cała reszte drogi spędziliśmy na rozmawianiu a raczej to on mówił ponieważ jak chciałam mu na coś odpowiedzieć to mi przerywał :,,). No i tak jak doszliśmy na miejsce pożegnaliśmy się on poszedł w inna srone I ja też.Zapukałam do drzwi gdzie radzono mi się udać otworzyła mi nauczycielka uśmiechneła się do mnie a następnie usłyszałam dźwięk dzwonka wtedy pani powiedziała abym szła za nia więc tak zrobilam wytłumaczyła mi co i jak następnie weszliśmy do klasy i usłuszałam jak uczniowie witaja się z nauczycielka następnie kazała mi wejść do klasy a jak weszłam do niej to na tyle zobaczyłam siedzacego Rekiego I wtedy doszło do mnie ,że bedziemy chodzić do tej samej klasy no ale okej zaczełam się przedctawiać -Hej,mam na imię [T/I] [T/N] i przyjechałam tutaj z[nazwa kraju z jakiego przyjechałaś]miło mi was wszystkich poznać-Dobrze [T/I] usiadź tam gdzie widzisz wolne miejsce zanjdowało się one przed ...Rekim pomyślałam ~naprawde~ no ale okej pokiwałam na potwierdzenie głowa i usiadłam w ławce-Hej [T/I]-chan ponownie-hej Reki-uśmiechnełam się do niego no i zaczeły sie nudne lekcje .No i tak spedziłaś czas w szkole na poznawaniu nowych osób .

❄️Langa❄️
Mam na imię [T/I] Kyan mam 17 lat i jestem siostrą...Rekiego!!.Ogółem to przez niego zaczęłam jeździć na deskorolce i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa 🙌 Chodzę z nim do tej samej klasy i pracuje razem z nim w pewnym sklepie z deskorolkami .Czasami ma mnie już dość ale cóż sam się na to pisał🙂.No ale tak mniejsza o to zacznijmy od tego że wstałam dzisiaj nieźle wkurwiona dlatego,że zostałam obudzona przez moje młodsze siostry:,> No ale tak wstałam i przygotowałam się do szkoły gdy zjadłam śniadanie wtedy doszło do mnie ,że Reki jeszcze nie wstał więc weszłam do jego pokoju ustawiłam najbardziej wkurzający odgłos budzika jaki kolwiek mógł istnieć i go włączyłam .Oczywiście to podziałało na jego I przestraszony od razu wstał-[T/I] nie strasz mnie tak-Powiedział jeszcze zaspany co ja na to -sorry ale
to był najskuteczniejszy sposób na to aby Cię obudzić , a teraz wstawaj bo spuźnimy się przez Ciebie do szkoły-(reader jesteś bez litości 😑)No ale tak wstał 👏 zjadł śniadanie ogarnął się i mogliśmy iść do szkoły .Gdy weszliśmy do klasy usłyszeliśmy ,że do naszej klasy ma dojść nowy uczeń do tego przystojny .No ale Tak usiedliśmy do swoich ławek ja siedziałam przed Rekim i czekaliśmy na dzwonek,po paru minutach usłszeliśmy rozlegajacy się dźwięk dzwonka a następnie weszła do klasy nasza wychowawczyni wszyscy powiedzieliśmy -dzień dobry - a następnie wszedł do klasy wysoki chłopak o niebieskich włosach.Dowiedzieliśmy się ,że przyjechał z Kanady .Gdy szedł zajać swoje miejsce koło Rekiego przechodzac popatrzył sie na mnie więc miło się do niego uśmiechnał na co on odwzajemnił mój gest i też się usmiechnał a nastepnie zajał swoje miejsce.Lekcje były takie jak zawsze w skrucie✨nudne✨ale gdy się skończyły szybko pobiegłam z swoim bratem do sklepu gdzie byliśmy zatrudnieni lecz gdy miałam wchodzić zobaczyłam Rekiego i tego nowego chłopaka Lanege z tego co pamiętam więc podeszłam się przywitać rozmawiali o czymś...ale czekaj skad Reki wział się tam jak przed chwila był koło mnie... ok never mind .Zobaczyłam jak Reki zaczyna przeskakiwać nad głowa Langi i wtedy miałam chwilowy zawał no ale Tak nic na szczęście sie nie stało wtedy Reki pokazał palcem w moja strone -a to jest moja siostra[T/I]-chan- Langa pomachał mi wiec ja mu też odmachałam nastepnie okazało się,że bedzie on pracować z nami wiec tak cała nasza trójka spędziła miło czas rozmawiajac i się śmiejac i Tak oto minoł nam pierwszy dzień naszej znajomoścj,pożegnaliśmy się i rozeszliśm.

🐈Miya🐈
Mam na imię [T/I] [T/N] i mam 13 lat  ostatnio przeprowadziłam się z rodzicami do rodzinnego miasta w Japoni.Bylo naprawde dużo pódełek z  ubraniami  i z jakimiś różnymi drobiazgami.Kiedy wszystko rozpakowaliśmy poszłam się przejechać na mojej deskorolce ,gdy przejeżdżałam zobaczylam skatepark więc tam pojechałam -Oooo nie sadziłam ,że będzie tu takie miejsce-standardowo zaczełam wykonywać różne triki więc przez to nikogo nie zauważyłam .Gdy miałam już kończyć poczułam jak coś a raczej jak ktoś się na mnie wywraca zobaczyłam wtedy chłopaka najprawdopodobniej w moim wieku miał czarne włosy i nie wiem czemu ale przypominał troche kota :3 no ale mniejsza o to -ała co ty robisz!!-Powiedziałam -Mógłbym o to samo spytać a tak wogóle to może nauczyłabyś się najpierw jeździć - Po tych słowach najchętniej przywaliłabym mu z tej deski ale nie chciałam mieć problemów więc po prostu go ominełam i pojechałam do domu.

~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Więc Tak oto mamy już pierwszy rozdział myśle,że za niedługo powinnam wstawić 2,
a jeśli w tekście pojawiły się jakieś błędy to najmocniej przepraszam .
1191 słów😌✋

Sk8 the infinity x  readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz