Rozkwit waszej znajomości 💅🏾

813 40 6
                                    


🔥Reki🔥
*Wasze częste wypady lub spotykanie się po prostu w szkole zaczęło z czasem się coraz częściej powtarzać ,bardzo się zżyliście.
*Po paru miesiącach zachowywaliście się jakbyście się znali od zawsze .
*Często nocujecie u siebie zajadając się różnymi słodkościami lub po prostu jakimiś fastfood'ami ogladając przy tym różne filmiki na YouTubie aż do świtu .
*Zawsze go wspierasz lub dopingujesz .
*Kiedy wmawia sobie ,że jest słaby albo do bani wtedy wączasz tryb rodzicielski i wybijasz mu te myśli z głowy.
*Wasze wieczorne wyjazdy na deskorolce to już tradycja.
❄️Langa❄️
*Spotykacie się codziennie więc to było do przewidzenia,że wasza przyjaźń się rozrośnie.
*Ty tego nie widzisz ale często patrzy się na ciebie podczas lekcji na czym pare razy Reki go przyłapał(Hehe).
*Dopingujesz go razem z Rekim pod czas każdych wyścigów.
*Pare razy zaprosił Cie do siebię, a co się z tym wiąże hehe jego mama,która was najprawdopodobniej shipuje .
*Dowiedziałaś się ,że umie gotować i to do tego dobrze .
*Cała wasza trójka jeździ do skateparku gdzie ćwiczycie różne triki.
*Zawsze nosisz ze sobą apteczkę z różnymi plastrami lub płynem do odkażania ran.
*Kiedy naklejasz mu plastry na twarzy i się niechcący za bardzo przybliżysz możesz zobaczyć lekki róż na jego policzkach.
🐱Miya🐱
*Gdy odezwałaś się do niego poraz pierwszy w szkole stwierdziłaś ,że może nie będzie tak źle z nim .
*No i z tą waszą przyjaźnią bywało różnie często się z ciebie śmiał jak nie udawało Ci się wykonać jakiegoś
triku poprawnie albo po prostu się wywruciłaś.
*ale jak by nie patrzeć jesteś dla niego BARDZO ważne ponieważ mimo tych waszych dziwnych sprzeczek zawsze się szybko godzicie.
*Często się razem uczycie do szkoły .
No i z tego co zauważyłaś chłopak jest mądry.
*Również zaprzyjaźniłaś się z Rekim i Langą przez częste wypady z nimi.
*Często się rumieni gdy powiesz coś dwuznacznego
Ty w tedy patrzysz na jego jak na głupiego i po paru minutach dopiero dociera do ciebie co powiedziałaś wtedy szybko mówisz,że nie o to tobie chodziło .
*Zawsze dopingujecie sobie nawzajem .
*Gdy widzisz jak jego stara grupka niby przyjaciół podchodzi do niego i zaczyna mu dokuczać wtedy podchodzisz do niego jak gdyby niby nic i dogadujesz swoim rówieśnikom Miya wogóle się nie odzywa patrz na swoje stopy . Gdy oni odchodzą mówisz podnoszące na duchu słowa i wracacie do przerwanej wam czynności .

~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mamy to następny rozdział 😌
Chciałabym wszystkim którzy to czytają podziękować za tyle wyświeleń❤️
I życzę wesołych świąt🐣

Sk8 the infinity x  readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz